جاباما
۹۹۳۶۴۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

علیرضا دبیر: دیکتاتور نیستم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: من اگر دیکتاتور بودم چرخه انتخابی را برای اجرا ابلاغ می کردم اما همچنان در حال بحث و بررسی هستیم.

خبرگزاری مهر: علیرضا دبیر صبح امروز سه شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران به تشریح روند بررسی و تدوین چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی پرداخت.

مخالفان هم با ما هستند

علیرضا دبیر در ابتدای این نشست خبری گفت: اصحاب رسانه بابت مطالبی که می نویسند چه موافق و چه مخالف به شخصه از آنها ممنون هستم، چراکه همه ما به دنبال این هستیم که کشتی بالا برود و همه باید در این راه تلاش کنیم. کشتی چند ضلع از جمله کشتی گیر، مربی، داور، فدراسیون را دارد و یک ضلع کشتی نیز خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند. و باید بگویم حتی کسانی که مغرضانه نیز می نویسند با ما هستند.

همه چیز در طرح انتخاب دیده شده است

دبیر در مورد طرح چرخه انتخابی تیم ملی گفت: همه چیز در این طرح دیده شده است و به دنبال این هستیم که حقی از کسی ضایع نشود، کشورهایی نظیر روسیه و آمریکا بر اساس طرح انتخابی که دارند توانسته اند در رقابت های جهانی و المپیک مدال های فراوانی را کسب کنند و اگر ما نیز با هم باشیم و این طرح را اجرا کنیم جایگاه کشتی ما در سال های آینده بهتر خواهد شد و قطعاً این طرح ماندگار می شود.

توضیح در مورد انستیتو بین المللی کشتی

رئیس فدارسیون کشتی در مورد انستیتو بین المللی کشتی گفت: از نظر من هرکس باید در جایگاهی که دارد کار کند و کار خودش را نیز بلد باشد، حتماً یک مربی بزرگ نباید قهرمان المپیک و جهان باشد، اما اگر هم بود چه بهتر، اما من مرحوم معزی پور را برای شما مثال می زنم که چه خدمتی به کشتی کرد و چه قهرمانان جهان و المپیک را ساخت.

حتماً از نظرات استفاده می کنم و مشورت پذیرم اما تصمیم نهایی را خودم می گیرم، در چند روز گذشته رویکردی علیه انستیتو کشتی در فضای مجازی شکل گرفت که خوب نبود، چراکه همانطور که گفتم دلیل نمی شود که آنها در کار تحلیل و کارشناسی کشتی خوب نباشند. من به کار سیستماتیک و سلسله مراتب اعتقاد دارم و کاری که به شخصی واگذار می کنم از همان شخص هم دنبال می کنم، چند کار را به انستیتو واگذار کردم که طرح چرخه انتخابی یکی از آنها بود و باید بگویم که کارهای بزرگتری نیز بر عهده انستیتو گذاشته ام که در راه است.

ادعا نمی کنیم کارمان درست است

دبیر تصریح کرد: ما ادعا نمی کنیم که کارمان درست است و هنوز چیزی را تصویم نکردیم و نظرات دگیران را می گیریم و به همین منظور از کشتی گیران، مربیان و قهرمانان دعوت کردیم که نظر خود را در مورد این طرح بدهند و امروز نیز از اصحاب محترم رسانه خواستیم که ایرادات این طرح را به ما بگویند. اکثراً به صورت شفاهی نظرات خود را به ما داده اند اما چند نفری هم مکتوب فرستاده اند. بعنوان مثال علیرضا حیدری از قهرمانان المپیک و جهان ما راجع به این طرح نوشته که دست مربیان در آن باز است.

دیکتاتور نیستم

رئیس فدراسیون کشتی در مورد اتفاقات اخیر پیرامون چرخه انتخابی گفت: مربی تیم ملی حتماً نباید قهرمان المپیک باشد. من بدون تعارف در کشتی از همه کمتر می فهمم اما فوق العاده مشورت پذیرم و از همه حتی آن هایی که مخالف هستند استفاده می کنم. همه ما بخاطر کشتی دور هم جمع شده ایم و اگر کشتی بالا برود همه ما به آن افتخار می کنیم. حتماً هر کاری که سر و صدا زیاد داشته باشد کار خوبی است. من اگر دیکتاتور بودم چرخه انتخابی را ابلاغ می کردم اما چند هفته است که با همه می نشینیم و صحبت هایشان را می شنویم.

از محمدی گلایه دارم

دبیر در ادامه به غلام محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که اقدام به ترک جلسه بررسی چرخه انتخابی کرد اشاره کرد و گفت: محمد بنا واقعاً مشکل شخصی داشت، اما یک مربی ما واقعاً بد رفتار کرد و تعارف هم ندارم. حتماً گله مندیم و هیچ تعارفی هم ندارم و باید حتماً جوابگو باشد اما محمد بنا مشکل شخصی داشت تا اینکه دیروز آمد.

چرخه هنوز نیاز به چکش کاری دارد

وی در تشریح چرخه انتخابی افزود: این طرح خیلی بررسی و چکش کاری شده و شاید ایراداتی هم وارد باشد ولی تمام سعی ما این بود بهترین و عادلانه ترین راه را تدوین کنیم.

بدنبال احیای قهرمانی کشور هستیم

دبیر اظهار داشت: یکی از اهداف ما احیای مسابقات قهرمانی کشور است. چرخه انتخابی تنها به معنای انتخابی تیم ملی نیست و هدف این است کشتی در تمام نقاط کشور توسعه یابد. همه برای شرکت در قهرمانی کشور شانس دارند و از همه داشته ها و پتانسیل استفاده خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      خیلی هم دیکتاتور هست خودت خبر نداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج