جاباما
۹۹۴۲۸۱
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

محمدخانی:

حتی زمان جنگ هم فوتبال تعطیل نشد!

مهاجم سرشناس پرسپولیس در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ شمسی، از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرد تا بدون توجه به فشاری که چند باشگاه می‌آورند، تصمیم به ادامه لیگ بگیرد.

خبرورزشی: مهاجم سرشناس پرسپولیس در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ شمسی، از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرد تا بدون توجه به فشاری که چند باشگاه می‌آورند، تصمیم به ادامه لیگ بگیرد.

ناصر محمدخانی در خصوص تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و اینکه آینده این مسابقات هنوز مشخص نیست، گفت: «به نظرم نباید در این مورد تصمیم عجولانه بگیریم. در حال حاضر چند روش برای برگزاری ادامه لیگ وجود دارد، اما تعطیل کردن مسابقات معنی نمی‌دهد.

حتی در زمان جنگ تحمیلی هم فوتبال برگزار می‌شد. ما آن زمان لیگ قدس و باشگاه‌های تهران را داشتیم که سطح آن از فوتبال فعلی هم بالاتر بود. فوتبال یک سرگرمی نیست که هر طور بخواهند درباره‌اش حرف بزنند. به اعتقاد من همه باید کمک کنند تا بازی‌ها هرچه زودتر و با رعایت همه مسائل بهداشتی، از سر گرفته شود.»

او اضافه کرد: «این روز‌ها هرکس ساز خودش را می‌زند. آن‌هایی که می‌گویند لیگ باید تعطیل شود، دل‌شان به حال فوتبال نمی‌سوزد و فقط به فکر خودشان هستند. اگر عاشق فوتبال بودند چنین درخواستی نمی‌دادند. با این حال، اگر قرار است لیگ تعطیل شود، تحت هر شرایطی باید قبل از آن پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند زیرا حق این تیم است که قهرمان شود. من که مخالف تعطیل کردن بازی‌ها هستم. به نظرم همه باید به زمین مسابقه برگردند و آنجا همه چیز مشخص شود.»

محمدخانی همچنین اشاره به درگیری میان برخی پیشکسوتان باشگاه داشت و گفت: «می‌دانم که یکسری مسائل بین برخی از پیشکسوتان‌مان به وجود آمده، اما نباید خودزنی کنیم. این درگیری‌ها پرسپولیس را دشمن‌شاد می‌کند. نباید خودمان به آتش این اختلافات هیزم بریزیم.

بالاخره هر کس که پیراهن باشگاه را پوشیده و برای پرسپولیس زحمت کشیده، حق دارد در مورد این تیم نظر بدهد. همه ما دل‌مان برای پرسپولیس می‌سوزد و به خاطر این باشگاه هم شده نباید اتحاد‌مان را از دست بدهیم. ان‌شاءا... در پایان فصل یک جشن باشکوه در ورزشگاه آزادی برای چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس بگیریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • salami .13

      شهلا

      پاسخ ها

      • ابی

        یار مهربونم.م بده

    • سلام...

      حتما هم توی خط مقدم بودی هم موقع باری خودتو میرسوندی سر تمرین‌لنگی

      پاسخ ها

      • عماد

        شما میترسید پرسپولیس پوکر کنه دیگه نتونید ۴ نشون بدید

    • بدون نام

      زمان جنگ هم ب فکر زن گرفتن بودی

    • بدون نام

      بابا .استادیوم که سقف نداره

    • هیچکس

      لیگ رو باز نکنید این زن چهارم رو میگیره.از ما گفتن بود

    • بدون نام

      شهلا کجاس قاتل لنگی

    • بدون نام

      اینها فقط فکرشون یک جام است ولی عقلشون تعطیله چون زمان جنگ آژیر خطر بصدا در میآمد و دشمن با هواپیما ویا موشک پرتاب میکرد وتو فرست پناهگیری داشتی اقای خانی ولی ویروس شاید زیر بغل یه بازیکن باشه و کل تیم را آلوده کنه چون غیر قابل دیداست تو این چند ماه شما باز هم تو این موقع ویروس را با زمان جنگ مقایسه می کنید ؟

    • بدون نام

      من کاری به زندگی خصوصی کسی ندارم ولی رودست محمدخانی مهاجم نیومده تو ایران تکنیکی سرعتی و کاشته زن حیف زمان جنگ فوتبال بازی میکرد اگه الان بود صد میلیارد بهش پول میدادند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج