جاباما
۹۹۵۱۴۴
۱۷ نظر
۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
پ

عیسی‌زاده: همه بازی‌ها را سه بر صفر اعلام کنند

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: همه بازی‌ها را سه بر صفر کنند و ما را راحت کنند.

خبرگزاری میزان: علی عیسی‌زاده در مورد ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ما با شروع مسابقات موافق نیستیم. یک هفته است تعطیل هستیم و با توجه به روز‌های پایانی هفته و فرا رسیدن عید سعید فطر، تعطیلی پابرجاست. بدون شک این تعطیلی با توجه به شرایط قرمز استان خوزستان ادامه پیدا می‌کند. جلسه‌ای در این مورد با هیئت مدیره نداشته‌ایم. سه تیم لیگ برتر در استان خوزستان قرار دارند. استان خوزستان هم که وضعیت قرمز دارد. من نمی‌دانم چطور می‌خواهند لیگ را شروع کنند؟

وی در مورد احتمال برگزاری بازی تیم‌های خوزستانی در شهر شیراز به دلیل وضعیت قرمز استان خوزستان گفت: در شرایط فعلی و در این وضعیت اقتصادی چطور تیم‌ها می‌توانند به شهر دیگر بروند و مسابقه برگزار کنند؟ این هزینه باعث بدبختی تیم ما می‌شود. اگر کل هزینه‌های اقامت تیم‌ها را پرداخت می‌کنند ما دیگر حرفی نداریم و مجبوریم به شهری که پیشنهاد می‌کنند برویم و بازی کنیم. در غیر این صورت برای ما ممکن نیست با توجه به شرایط قرمز خوزستان به شهر دیگری برویم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: ما باید برای هر بازی به شهر شیراز برویم و در همه بازی‌ها مهمان هستیم. چه کسی به شیراز می‌رود ما قبول نمی‌کنیم؟ اصلا چه لزومی دارد در این شرایط به شیراز برویم و بازی کنیم؟ چنین تصمیمی برای ما میسر نیست. همین انتقال شهر خودش تردد ایجاد می‌کند. همه بازی‌ها را سه بر صفر کنند و ما را راحت کنند.

عیسی‌زاده با تاکید بر مخالفتش برای از سرگیری مسابقات تصریح کرد: این طور که حریرچی می‌گوید من فکر می‌کنم بتوانیم لیگ بعدی را هم شروع کنیم. با این وضع چه لزومی دارد که لیگ ادامه پیدا کند. قانونی را تصویب و قهرمان را اعلام تا از بلاتکلیفی خارج شویم. ما جایگاه خوبی در جدول داریم و از ۹ بازی باقی مانده شاید بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم. از این رو تیم ما از تعطیلی لیگ ضرر می‌کند، ولی این ضرر امتیازی است و جانی نیست. اگر در مجموعه ما فردی به کرونا مبتلا شود و مشکلی برایش به وجود بیاید این خاطره بد تا ابد در ذهن و وجدان ما باقی می‌ماند.

وی با اشاره به ناممکن بودن شروع تمرینات در استان خوزستان تاکید کرد: بحث ما برگزاری مسابقات هر ۵ روز یک بار یا بدون تماشاگر نیست. برای فعالیت یک تیم، یک مجموعه و افراد مختلف دخیل هستند. رفت و آمد، تغذیه، اسکان و تهیه مایحتاج تیم همه باعث افزایش تردد می‌شود. ناخودآگاه برخورد به وجود می‌آید. فقط پای یک تیم فوتبال که در میان نیست، گروه پشتیبانی، پزشکی و بسیاری گروه‌های دیگر دخیل هستند. کار یک تیم فوتبال که مکانیزه انجام نمی‌شود بلکه نیروی انسانی زیادی انجام امور یک تیم فوتبال را برعهده دارند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پایان علاقه‌ای به صحبت در مورد مشکلات مالی باشگاه خود نشان نداد و در مورد شکایت از دراگان اسکوچیچ خاطرنشان کرد: مسائل مالی را فعلا درگیر این بحث نکنیم. در حال حاضر این پول نیست که اهمیت دارد بلکه جان آدم هاست. از پرونده شکایت ما از اسکوچیچ به فیفا هم فعلا خبر جدیدی نیست و باید منتظر بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاملا منطقی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماهم خودتان را همانند دو تیم پایخت وابسته به حکومت میکردید،در ضمن جان شماها مهمتر است یا قهرمانی تیم حکومتی؟

    • صادق

      احسنت جان آدمی مهمتر از جام یا گلدان که لنگیها عقدشو دارن

      پاسخ ها

      • امیر فتحی

        اصلا هم هیچ جاتون برای پوکر قهرمانی اتیش نگرفته،و فقط جان انسان براتون مهمه،دقیقا....،اون کارگر ،کارمند،راننده،بانکی،و‌‌‌‌‌......هم جونشون مثل هویجه،و اصلا ارزشی نداره،و فقط فوتبالیستها نباید کرونا بگیرن.....جمع کنید این بساط حال بهم زن رو ترسو های دروغگو....

      • بدون نام

        شما که جام توالت هم ندارید

      • ارتش سرخ

        حسرت گرفتن گلدان هم به دلتون مونده. پوکر قهرمانی بیشتر از کرونا جان میگیرد.خخخخخ

      • بدون نام

        شما ۸سال عقدش دارید

    • سالار

      چه کردی با مردم پرسپولیس.؟؟؟...چه کیفی میده پوکر قهرمانی و سوزش بقیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قهرمانی هدیه ای را که به این وضع به دست بیاد اگه مالدیوهم بااین شرایط بیاد قهرمان میشه

      • بدون نام

        واقعا

    • بدون نام

      عرضه نداری مدیریت کنی برو کنار قار قار نکن

    • سعید

      خداوکیلی قهرمانی بهتون میچسبدبدون بازی ودغل بازی قهرمان بشوییدشماکه عقده جام داریدبرید۵۰تاجام دم سبزی فروشهابگیریدمن وانتش رامیارم

    • بدون نام

      وقتی پول ندارید غلط میکنید تیمداری میکنید

    • m

      بابا لنگ را قهرمان کنند مردم بیچاره قربانی نشن. این همه اسنپی گرفتن چی شدن

    • پیرمرد پرسپولیسی

      بهانه نیار ،این شرایط برای تیمهای تهرانی هم هست !!! آنقدر که آبادانی در شیراز زندگی می کنند وبه شیراز مهاجرت کرده اند در زمان جنگ ،انقدر آبادانی در آبادان نیست .

      پاسخ ها

      • محمد

        یعنی اینقدر بی منطق؟ازاهواز یل ابادان بره شیراز چون شما میخوای جام بگیری؟مگه همه تیمها مثل تبم حکومتی به چاه نفت وثل هیتند.شماکه ورزشگاه اختصاصی وهمه امکانات رو دارین فک کردین برای بقیه هم این امکانات وحود داره؟

    • بدون نام

      فوتبالیستهاهرپنج روزقراره یک مسابقه بدهند.تکلیف کسانی که همه روزه سوارتاکسی واتوبوس ومترومی شوندچیست.اگراینطوره آنهاهم بایدهمه چیزراتعطیل کنندودرخانه بمانند.ارزش جان انسانهابرابراست همه هم دارای خانواده هستند.فوتبالیستهاهم تافته جدابافته نیستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج