۹۹۵۲۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

یووه بهترین تیم ایتالیا، ولی بازنده فینال‌هاست

مارکو ماتراتزی معتقد است که یوونتوس بهتر از اینتر و در واقع بهترین تیم ایتالیاست ولی تیمی است که همواره در فینال های اروپایی بازنده می شود.

ورزش سه: مارکو ماتراتزی معتقد است که یوونتوس بهتر از اینتر و در واقع بهترین تیم ایتالیاست ولی تیمی است که همواره در فینال های اروپایی بازنده می شود.

مارکو ماتزارتری در سال ۲۰۱۰ کمک شایانی به اینتر برای کسب سه‌گانه قهرماتی ایتالیا و اروپا کرد.

مدافع سابق نراتزوری در گفت‌وگوی اینستاگرامی با کریستین ویری، هم‌تیمی پیشین خود و در پاسخ به این پرسش که اگر اینتر در سال ۲۰۱۰ در دیدارهای تعیین‌کننده قهرمانی سری آ برابر سی‌ینا، در فینال جام حذفی به رم و در فینال لیگ قهرمانان اروپا به بایرن مونیخ می‌باخت، چه کار می‌کرد، پاسخ داد:« خودم را می‌کشتم.»

ماتراتزی ادامه داد:« تو خودت حس دوم شدن را بهتر از من می دانی. رسیدن به فینال خیلی سخت است. یوونتوس همیشه به فینال می‌رسد، اما بازنده فینال‌هاست. تجربه از دست رفتن قهرمانی سری آ را با اینتر در تاریخ ۵ مِی ۲۰۰۲ و شکست در چند فینال جام حذفی ایتالیا را داشته‌ام. این به شانس هم بستگی دارد. به نظر من قهرمانی در لیگ قهرمانان به اندازه دو قهرمانی در لیگ می‌ارزد.»

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا اما معتقد است یوونتوس همچنان بهترین تیم ایتالیاست. او در این باره گفت:« اینتر در حال انجام کارهای خوب زیادی است؛ اما یوونتوس هنوز هم بهتر از ماست. یووه در سال‌های اخیر عالی کار کرده؛ اما اطمینان دارم که اینتر هم به آن سطح خواهد رسید. ما در بازی‌های رودررو با یوونتوس چیزهایی کم داشته‌ایم؛ ولی اگر لیگ از سر گرفته شود، این چیزها دیگر معنی ندارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج