جاباما
۹۹۵۳۰۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اولویت اصلی PSG در نقل و انتقالات مشخص شد

توتو مرکاتو مدعی شد که اولویت اصلی پاری‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات بعدی دائمی کردن قرارداد مائورو ایکاردی خواهد بود.

ورزش سه: توتو مرکاتو مدعی شد که اولویت اصلی پاری‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات بعدی دائمی کردن قرارداد مائورو ایکاردی خواهد بود.

در نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که ستاره آرژانتینی اینتر بعد از کش و قوس های های فراوان از این تیم جدا شد و با قراردادی قرضی به همراه بند خرید دائمی به پاری سن ژرمن پیوست تا به نوعی توانایی‌های خود را در لیگ یک فرانسه به اثبات برساند.

مائورو ایکاردی شروع فوق العاده ای در پاری سن ژرمن داشت و در ۳۱ بازی ابتدایی خود برای این تیم ۲۰ گل به ثمر رساند تا در همان ابتدا زمزمه‌هایی در رابطه با علاقه PSG برای دائمی کردن قرارداد او مطرح شود. با این وجود در ادامه مشکلات به وجود آمده بین این مهاجم آرژانتینی و سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن یعنی توماس توخل همه چیز را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

در همین رابطه اما توتو مرکاتو مدعی شده ناصر خلیفی بعد از پایان ماه رمضان در تاریخ ۲۳ می به فرانسه باز خواهد گشت تا درباره وضعیت نقل و انتقالاتی تیمش تصمیم گیری کند. بر این اساس مالک متمول تیم فرانسوی اولویت خود را دائمی کردن قرارداد ایکاردی قرار داده است‌ اگرچه او قصد دارد با وارد کردن یولیان درکسلر به معامله این ستاره آرژانتینی، قیمت ایکاردی را کاهش دهد؛ اتفاقی که احتمالاً با مخالفت نراتزوری روبرو خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج