۹۹۵۴۷۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آنالیز و تمرینات خوبی در خانه داشتم

ملی پوش تیم اسلالوم قایقرانی جوانان از تمرینات خوبی که در روز‌های کرونایی در خانه گذرانده و تاثیرات آن در پیشرفتش می‌گوید.

خبرگزاری ایسنا: ملی پوش تیم اسلالوم قایقرانی جوانان از تمرینات خوبی که در روزهای کرونایی در خانه گذرانده و تاثیرات آن در پیشرفتش می‌گوید.

فائزه روناسی اظهار کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا تمرینات بدنی و تخصصی را زیر نظر مربی خود در خانه آغاز کردم، همچنین با توجه به توانایی و نیازهایم تمرینات دیگری را هم انجام می دادم.

ملی‌پوش اسلالوم قایقرانی جوانان گفت: در این مدت دو نوبت صبح و عصر روزانه ۳ ساعت تمرینات بدنسازی و شبیه‌سازی داشتم، چون قایق و پارو داشتم علاوه بر اینکه از آن‌ها به عنوان وزنه استفاده کردم که در تمرینات شبیه سازی نیز کاربرد خوبی داشت.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال از پارو و توپ برای تمرینات تعادلی بر روی آب استفاده کردم، این نحوه تمرین تجربه جالبی بود که در این مدت انجام دادم و من را در موقعیت تازه ای قرار داد که بتوانم نیازها و علاقمندی‌هایی که دارم را بر اساس امکانات موجود طراحی کنم. تمرین در خانه هرچند سختی‌های خاص خود را داشت، اما استرس بحث کرونا را نداشتم و با خیال راحت تمرین می‌کردم. محدود بودن در فضای خانه موجب شده بود که تمریناتم تا حدی تکراری شود و به دنبال ایجاد تنوع در آن باشم که تا حدی موفق بودم.

روناسی اظهار کرد: ماندن و تمرین در خانه فرصت خوبی بود که بتوانم فیلم مسابقاتم را ببینم و آن‌ها را آنالیز کنم تا بر روی نقاط ضعف و قوتم تمرکز کنم، همچنین با دیدن فیلم دیگر قهرمانان این رشته و دیدن تکنیک‌های خوبشان از آن‌ها الگو برداری کردم، حتی در چند مورد همزمان با دیدن فیلم با پارو هم تمرین کردم.

وی افزود: از اواسط هفته گذشته با توجه به اطلاعیه جدیدی که از سوی ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام شد، ورزشکاران قایقرانی مجوز آغاز تمرینات را پیدا کردند و من نیز بعد از سالها بی آبی رودخانه زاینده رود، فرصت پیدا کردم بر روی این رودخانه در شهرم پارو بزنم و تمرین کنم، طی این چند جلسه تمرین آبی احساس می‌کنم نه تنها افت نکرده ام بلکه پیشرفت‌هایی هم داشته‌ام.

ملی‌پوش اسلالوم قایقرانی جوانان گفت: شنیدم که قرار است اسلالوم نیز وارد لیگ شود و مسابقاتی را برگزار کند، البته چند پیشنهاد نیز داشتم که هنوز تصمیم‌گیری نکردم. متاسفانه فروردین ماه مسابقات کسب سهمیه داشتیم که کنسل شد و هنوز هیچ خبری در این خصوص اعلام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج