۹۹۵۷۳۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تعویض جایِ مجسمه زلاتان بعد از چند حمله!

مجسمه زلاتان ایبراهیموویچ در شهر مالموی سوئد که چندین بار با حمله و خرابکاری مواجه شده از این محل به نقطه‌ای دیگر منتقل خواهد شد.

خبرورزشی: بعد از آنکه مجسمه نصب شده زلاتان ایبراهیموویچ در شهر مالموی سوئد چندین بار هدف حمله و خرابکاری قرار گرفت، قرار است مجسمه او به نقطه‌ای دیگر منتقل شود.

مجسمه برنزی زلاتان ایبراهیموویچ، اسطوره فوتبال سوئد، که او را در حال شادی بعد از گلزنی نشان می‌دهد مدتی پیش در مقابل استادیوم سوئدبانک، ورزشگاه خانگی اولین باشگاه او مالمو نصب شد. اما مجسمه او بعد از آن چندین بار هدف حمله و خرابکاری قرار گرفته. این حمله‌ها بعد از آن آغاز شد که زلاتان اعلام کرد تصمیم گرفته بخشی از سهام مالکیتی باشگاه رقیب مالمو، همربی را خریداری کند.

تعویض جایِ مجسمه زلاتان بعد از چند حمله!

آندرس مالستروم، سخنگوی رسانه‌ای شورای شهر مالمو به آسوشیتدپرس گفت که یک کارگروه شورای شهر روز دوشنبه درباره محل جدید نصب این مجسمه تصمیم‌گیری خواهد کرد. او در این باره گفت: مجسمه باید در شهر مالمو بماند، ولی در موقعیت دیگری در استادیوم سوئدبانک نصب شود.

بعد از حمله‌ای که در ماه فوریه به مجسمه زلاتان شد، جوزپه سالا شهردار میلان پیشنهاد کرده بود مجسمه به این شهر ایتالیایی منتقل شود، جایی که زلاتان در حال حاضر در آن حضور دارد و برای آث میلان بازی می‌کند. ولی مسئولین شهری مالمو این پیشنهاد را رد کردند.

تعویض جایِ مجسمه زلاتان بعد از چند حمله!

مجسمه زلاتان تا کنون سرنگون شده، به آتش کشیده شده، روی آن با رنگ شعار‌هایی نوشته شده، بینی‌اش بریده شده و در توالت فرنگی به دستهایش آویزان شده است. از زمان آخرین حمله در ماه فوریه، مجسمه برنزی زلاتان در محلی نامعلوم نگهداری می‌شود.

زلاتان که از حمله به مجسمه‌اش عصبانی است در این باره گفته بود: مایه شرمساری است. آن‌ها دنبال جلب توجه هستند و می‌خواهند رسانه‌ها درباره‌شان بنویسند. این حرکات در سطح کودکستان است و سطح ما بالاتر از این حرف‌ها است. این کار‌ها معنی‌اش این نیست که قصه من از بین می‌رود. قصه من تا ابد خواهد ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متوهم خود بزرگ بینی هست. باید به روان شناس مراجعه کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج