۹۹۶۵۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نانی: رونالدو گفت می‌خواهد از یونایتد برود

نانی، ستاره سابق منچستریونایتد، فاش کرد که کریس رونالدو مدت ها پیش از جدایی از این باشگاه و رفتن به رئال مادرید، تلویحا به جدایی از شیاطین سرخ اشاره کرده بود.

ورزش سه: نانی، ستاره سابق منچستریونایتد، فاش کرد که کریس رونالدو مدت ها پیش از جدایی از این باشگاه و رفتن به رئال مادرید، تلویحا به جدایی از شیاطین سرخ اشاره کرده بود.

رونالدو در سال ۲۰۰۳ از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و در ۶ فصل حضور در این باشگاه، سه قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در چمپیونزلیگ به دست آورد و برنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا شد.

همین درخشش باعث شد تا رئال مادرید در سال ۲۰۰۹ با انتقالی ۹۲ میلیون یورویی او را به خدمت بگیرد. اما اکنون نانی فاش کرد که این انتقال ماه ها قبل از اینکه نهایی شود، ذهن رونالدو را مشغول کرده بود.

او به پادکست اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:" ما آخر تمرین می ماندیم تا مسابقه بدهیم و اندرسون و رونالدو، هم گروه های من بودند. هر کسی بهترین دوستانی داشت یا کسانی که با آنها احساس راحتی می کرد و آنها حامی من بودند.

او بعضی روزها صراحتا می گفت:" من شش یا هفت سال است که من اینجا هستم. فکر می کنم برای من کافی است." او این را چند بار گفت. اما همیشه می گفت:" ببینیم چه می شود، ببینیم چه می شود اما هیچ وقت فکر نمی کردیم انتقال به رئال اینقدر سریع اتفاق بیفتد. بعد از اینکه دومین بار قهرمان لیگ شدیم، او فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته بود؛ بنابراین ما خیلی غافلگیر شدیم."

۴ سال بعد از جدایی رونالدو، سرالکس فرگوسن هم اعلام بازنشستگی کرد و نانی در مورد این اتفاق هم گفت:" وقتی فرگوسن می خواست برود، من هم تصمیم داشتم جدا شوم. من سال ها بود که آنجا بودم و حالا با حضور مربی جدید، احساس می کردم که نیاز به یک چالش جدید در تیمی متفاوت دارم.

سپس دچار یک مصدومیت شدید شدم. بهبود پیدا کردم و به جام جهانی رفتم و فصل بعد، در ذهنم آماده بودم تا باشگاه را ترک کنم. همین."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج