۹۹۶۷۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راه نکونام برای صعود به آسیا آسان نیست

تیم‌هایی که خواهان تعطیلی بازی‌ها بودند به طور قطع با تمام توان برابر فولاد بازی می‌کنند تا این تیم را متوقف کنند.

خبرورزشی: فولاد خوزستان یکی از تیم‌هایی است که به طور جدی خواهان ادامه برگزاری بازی‌های لیگ برتر است. مدیر‌عامل و سرمربی این باشگاه سفت و سخت برابر تعطیلی بازی‌های لیگ برتر ایستاده‌اند و در نهایت هم به آنچه که می‌خواستند دست یافتند؛ به این خاطر که رئیس جمهور دستور داده مسابقات لیگ برتر بدون حضور تماشاگر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. البته در این بین هماهنگی لازم بین بازیکنان و باشگاه وجود نداشت و بازیکنان فولاد کمی دیر متوجه شدند سیاست باشگاه برگزاری ادامه لیگ برتر است.

نمی‌شود به سیاست باشگاه فولاد خرده گرفت. به این خاطر که فولاد در دور برگشت سیر صعودی داشت و در شرایطی در رده ششم جدول جای گرفته که با تیم دوم جدول تنها ۴ امتیاز اختلاف دارد. این بدین معنی است که فولاد می‌تواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد. فولاد به همان اندازه بر طبل برگزاری لیگ کوبید که تیم‌هایی که نه داعیه قهرمانی داشتند و نه خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کردند، خواستار تعطیلی بازی‌ها بودند.

یقیناً بهترین تصمیم‌گیری هم در نظر گرفتن همه طرف‌هاست. وقتی دنیا به این نتیجه رسیده که در روز‌های شیوع ویروس کرونا می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازی‌های لیگ برتر را برگزار کرد، سازمان لیگ نباید راهی غیر از این را در پیش بگیرد؛ به خصوص که در ماه‌های آتی هم همچنان این ویروس وجود خواهد داشت. برگزاری لیگ برتر جنگ با ویروس کروناست و تعطیلی بازی‌های لیگ برتر یعنی دست کشیدن از مبارزه و تسلیم شدن.

حالا فولاد با این سیاست برای رسیدن به هدف باید قوی‌تر از گذشته بازی کند. تیم‌هایی که خواهان تعطیلی بازی‌ها بودند به طور قطع با تمام توان برابر فولاد بازی می‌کنند تا این تیم را متوقف کنند. این تیم‌ها مخالف سیاست فولاد بودند و این مخالفت را در بازی نشان خواهند داد. فولاد که دو قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد با افتتاح استادیوم اختصاصی خود به دنبال حضور در لیگ قهرمانان آسیاست و این بهترین اتفاق ممکن برای قرمز‌های اهوازی است و طبیعتاً بروز این اتفاق سرفصل جدیدی را برای تیم خوزستانی باز خواهد کرد.

بلندپروازی فولاد با جواد نکونام خیلی هم غیر قابل پیش‌بینی نیست به این خاطر که جواد می‌خواهد به نیمکت اوساسونا برسد. نمایش‌های خوب در بازی‌های بین‌المللی جواد را به این هدف نزدیک خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج