جاباما
۹۹۷۰۳۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مهماندوست: برای پول از ایران نرفتم

سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: اینکه گفته می شود برای پول از ایران خارج شده‌ام درست نیست بلکه به خاطر دروغ‌هایی که گفتند از تکواندو ایران فاصله گرفتم.

خبرگزاری مهر: رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان در خصوص عدم پرداخت مطالباتش توسط فدراسیون آذربایجان و اینکه بخاطر مسائل مالی ایران را ترک کرد گفت: ما حدود ۱۰ ماه پرداخت معوقه داشتیم اما این‌طور نیست که مطالبات ما پرداخت نشود. به اندازه ۹ ماه به ما پولی پرداخت نکرده‌اند. اینکه من بخاطر پول از ایران جدا شدم، صحت ندارد، بلکه بابت دروغ‌هایی که رد و بدل شد از تکواندو ایران فاصله گرفتم. من با خلوص نیت برای کشورم ایران کار می‌کردم اما کسانی که در رأس کار بودند و در سیستمی که فرمانده اش آقای پولادگر بود با دروغ با من صحبت می‌کردند. من را از کار کردن دلسرد می‌کردند ولی من همه آنها را بخشیدم و حلالشان کردم.

وی که با برنامه «ورزش ایران» از رادیو ایران گفتگو می‌کرد پیرامون بازگشت احتمالی به ایران گفت: همه کسانی که این گفتگو را می‌شنوند به خوبی می‌دانند که من عاشق ایران و مردم ایران هستم اما وقتی شرایط مهیا نباشد چنین امری امکان پذیر نیست و با شرایط موجود من نمی‌توانم در خدمت ایران باشم. اگر شرایط مهیا شود همین فردا من در ایران خواهم بود. البته این را بگویم که من به ایران برمی گردم ولی در حال حاضر مربیان بسیار خوبی در ایران مشغول فعالیت هستند و به هیچ عنوان به این فکر نمی‌کنم که جای کسی را بگیرم.

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان افزود: در صورتی که گروهی سر کار هستند حسن نیت خود را نشان دهند و یا اینکه گروه جدیدی روی کار بیایند این امکان وجود دارد من مجدد بتوانم در ایران فعالیت کنم. مربیان ایران کارشان را به درستی انجام می‌دهند. عسکری که اکنون هدایت تیم ملی را برعهده دارد، یکی از مربیان آگاه و خوب است و قبل از ایشان هم نفرات خوبی هدایت تیم ملی را برعهده داشتند. اینکه مردم به من لطف دارند نکته دیگری است.

مهماندوست در خصوص انتقال ورزشکاران ایرانی با خود به کشور آذربایجان گفت: من نقشی در انتقال ورزشکاران ایرانی به آذربایجان نداشتم. در شرایط فعلی آذربایجانی‌ها چون در تکواندو به سطحی رسیده‌اند که دیگر نیازی به جذب مهاجر ندارند. این اتفاق نمی‌افتد و دیگر تکواندو کار لژیونر جذب نمی‌کنند و در حال حاضر تمرکز خود را بر روی پرورش ورزشکاران این کشور گذاشته‌ام.

وی در خصوص سجاد مردانی شاگرد سابق خود تصریح: سهمیه‌های المپیک از طریق رنکینگ تقسیم شده و خیلی حیف شد که این تکواندوکار برجسته دنیا در المپیک حضور ندارد. مردانی برای کسب سهمیه المپیک باید امیدوار باشد که یکی از ورزشکاران در وزن ۸۴+ کیلوگرم دچار مشکل شود که وی بتواند در المپیک جایگزینش شود. به جرأت می گویم مردانی جزو ۴ نفر برتر وزن خودش است و حیف است در المپیک حضور نداشته باشد.

سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان در خصوص به تعویق افتادن رقابت‌های المپیک یادآور شد: ما چون ورزشکار آسیب دیده نداشتیم ضرر کرده‌ایم. ورزشکاران ما پا به سن گذاشته‌اند که این شرایط خوبی برای تکواندو بوجود نمی‌آورد. برای زنده نگه داشتن این سیستم کار سختی پیش رو داریم.

مهماندوست در پایان گفت: با توجه به حساسیتی که فدراسیون تکواندو آذربایجان دارد ما تمرینات را قطع نکردیم و حتی در دوران قرنطینه، از طریق فضای مجازی پیگیری می‌کردیم. هم اکنون نیز اردوی آماده سازی را در کمپ تمرینی خارج از باکو در ۲۵ کیلومتری این شهر برپا کرده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما که یادمون نرفته که بخاطر مسائل مالی و پاداش با رییس فدراسیون درگیر شدی چرا دروغ میگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج