۹۹۷۴۳۷
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

نهاوندیان:

قم بهترین استان کشور در مقابله با کرونا بود

معاون رئیس جمهور بیان کرد: قم بهترین استان کشور در مقابله با کرونا بود.

ایسنا: معاون رئیس جمهور بیان کرد: قم بهترین استان کشور در مقابله با کرونا بود.

محمد نهاوندیان عصر پنجشنبه در نخستین جلسه شورای اداری قم در سال ۹۹ و آیین تکریم از خدمات علی لاریجانی در سه دوره نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی که با حضور رییس سابق مجلس، در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، گفت: آقای لاریجانی در طول ۱۲ سال ریاست بر قوه مقننه بر اساس قاعده‌مندی و انعطاف این نهاد را مدیریت کردند.

معاون اقتصادی رییس جمهوری اظهار کرد: قانون رفع موانع تولید، بهبود فضای کسب‌وکار، حمایت از بخش خصوصی و باز کردن مسیر مناسبات اقتصادی چهار ویژگی مهم رییس مجلس شورای اسلامی در ماههای اخیر بود.

قم بهترین استان کشور در مقابله با کرونا بود

معاون اقتصادی رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت پررنگ‌تر شدن نقش بخش خصوصی در اقتصاد، گفت: موفقیت اقتصادی ایران تنها در شرایطی عملیاتی می‌شود که تصدی‌گری اقتصاد به عهده بخش خصوصی گذاشته شود و دولت صرفا وظیفه نظارتی و هدایت‌گری داشته باشد. لازمه گذر از دوران تحریم این است که در شرایط حاکم بر کشور، چالاکی در تصمیم‌گیری پیاده و مصوبات شورای عالی اقتصادی کشور به‌درستی رعایت شود.

وی با ذکر این مطلب که قم دارای بهترین عملکرد در مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور بوده است، یادآورشد: قم در مقابله با کرونا رتبه اول کشوری را به دست آورده است. قم با شدیدترین و طولانی‌ترین حالت مقابله با کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کرد اما بااین‌وجود عملکرد بسیار مطلوبی را از خود بر جای گذاشته است.

معاون اقتصادی رییس جمهوری با بیان این مطلب که کرونا چالشی به وجود آورد که دولت‌ها و نظام‌ها در یک مسابقه بین‌المللی تاب‌آوری نظام سلامت و اقتصاد خود را به منصه ظهور رساندند، اظهارکرد: دراین‌ بین ایران عملکرد بسیار درخشانی داشت. وجود زیرساخت‌های درمانی مجهز در سرتاسر کشور یکی از مهم‌ترین عوامل برتری و موفقیت ایران در دوران کرونا بود.

نهاوندیان گفت: تمرکز و چالاکی در تصمیم‌گیری، حمایت بخش‌های مختلف از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و سرمایه ایمانی ملت ایران از دیگر عوامل مهم در موفقیت ایران در دوران کرونا است.

معاون اقتصادی رییس جمهوری گفت: به‌رغم تمام آسیب‌ها، شکاف‌های اقتصادی و آزردگی خاطر مردم، در مبحث کرونا سرمایه‌های اجتماعی مردم به‌شدت توسعه پیدا کرد.

وی گفت: ۵۰ هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت‌های کرونا به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده به‌زودی پرداخت خواهد شد.در کشوری مانند آمریکا به دلیل نبود روحیه ایمانی و جهادی بسیاری بیماران کرونایی و سالمندان به حال خود رهاشده‌اند.

وی افزود: اگر این ۴ عامل موفقیت ایران در کرونا در عرصه اقتصادی نیز پیاده‌سازی شود، بخش بسیار مهمی از مشکلات معیشتی، تولید و اشتغال کشور از بین خواهد رفت. موفقیت‌های ایران در دوران کرونا در حالی انجام‌شده که همچنان مشکلات ساختاری، تورم و تحریم بر کشور سایه افکنده است.

نهاوندیان در پایان عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی در مباحث مربوط به حمل‌ونقل و انرژی کارهای بسیار ارزنده‌ای در طول ۴۰ سال گذشته انجام‌گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخاطر اینکه واقعیت نمیتوانید بگوئید

      پاسخ ها

      • عیار

        اره بیشترین و باکیفیت ترین صادرات کرونا به همه کشور داشت

    • بدون نام

      محمدنهاوندیان قم مبارک شما باشه.

    • میگذرد…

      خودش گند زد خودشم رتبه نمونه!به به چه شود

      پاسخ ها

      • Hosein Bagheri

        داددش قبل اون هم توایران وتهران هم سرخبرهای تلفات انفوانزا کرنادرتهران وایران بود الکی گردن قم نندازین

    • بدون نام

      در وارد کردن و پخش کرونا هم همینطور

    • بدون نام

      چرا پیام من که باخانواده به کرونا در خوزستان هستم وهیچ امکاناتی نیست را پخش نکردید .واقعا شرافت چیز خوبیه .فقط به به چه چه پخش می کنید .اخباری که از مقامات پخش می کنید پشیزی برای ملت ارزش نداره .حیف اسم هموطن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج