۹۹۷۹۰۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بازگشت هازارد یعنی نیمکت‌نشینی وینیسیوس

روزنامه آ اس مدعی است زیدان، سرمربی رئال فکر می‌کند ادن هازارد و وینیسیوس در کنار هم ترکیب خوبی تشکیل نمی‌دهند و تنها یکی از آن‌ها باید بازیکن فیکس تیمش باشد.

ورزش سه: روزنامه آ اس مدعی است زیدان، سرمربی رئال فکر می‌کند ادن هازارد و وینیسیوس در کنار هم ترکیب خوبی تشکیل نمی‌دهند و تنها یکی از آنها باید بازیکن فیکس تیمش باشد.

روزنامه اسپانیایی آ اس امروز روی جلد خود را به دو ستاره تهاجمی رئال مادرید، ادن هازارد و وینیسیوس جونیور اختصاص داده و مدعی است زین‌الدین زیدان سرمربی رئال اعتقاد دارد این دو مهاجم در کنار هم ترکیب خوبی تشکیل نمی‌دهند و در نتیجه، تنها یکی از آنها می‌تواند در ترکیب فیکس تیمش جا داشته باشد.

بازگشت هازارد یعنی نیمکت‌نشینی وینیسیوس

آ اس از تیتر "هازارد و ویسینیوس؛ فقط یک نفر می‌تواند بماند" برای اشاره به این ادعای خود استفاده کرده است. این گزارش می‌گوید هازارد و وینیسیوس تا این لحظه در هیچ بازی‌ای در کنار یکدیگر، از ابتدا به میدان نرفته‌اند. جالب اینجا است که فارغ از فیکس بودن این دو نفر، زیدان تا این لحظه حتی در زمانی که یکی از آنها در زمین بوده از فرستادن نفر دوم به عنوان یار تعویضی هم خودداری کرده است.

در اینکه مصدومیت هازارد در بخش عمده فصل یکی از دلایل عدم حضور او در بسیاری از بازی‌های رئال بوده شکی نیست. آ اس می‌گوید کسی در این باره شکی ندارد که چه هازارد و چه وینیسیوس، در زمان تهاجم مهره‌های بسیار باارزشی دارند و خصوصیات تهاجمی‌شان بی‌نظیر و پیش‌بینی‌ناپذیر است. ولی این دو در زمان دفاع دچار ضعف‌هایی قابل توجه هستند و زیدان با توجه به همین نقطه ضعف است که استفاده همزمان از آنها را صلاح نمی‌داند.

بااینکه زیدان تا این لحظه تصمیم گرفته که از این دو در کنار هم استفاده نکند ولی حالا که وینیسیوس جوان روز به روز پخته‌تر می‌شود و حالا که هازارد آمادگی بدنی کامل خود را بدست می‌آورد، بدون شک در زمان شروع لالیگا و حتی در فصل آینده، استفاده همزمان از این دو، به خصوص در مقابل تیم‌های ضعیف‌تر برای زیدان وسوسه‌انگیز خواهد بود.

رئال در حالی چشم‌انتظار شروع مجدد فصل لالیگا است که پیش از تعلیق مسابقات، با اختلاف دو امتیاز نسبت به رقیب سنتی‌اش بارسلونا در رتبه دوم جدول ایستاده بود. با توجه به دشواری‌های زیدان در زمان شروع مجدد لالیگا، اصلا بعید نیست او در ادامه رقابتها از تصمیم خود برای استفاده نکردن همزمان از دو مهره تهاجمی‌اش صرفنظر کرده و آنها را به عنوان دو بازیکن فیکس به میدان بفرستد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج