جاباما
۹۹۷۹۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گلایه سرپرست سابق پارس جنوبی از اعضای تیم

سرپرست سابق پارس جنوبی نسبت به بیانیه اعضای این تیم درباره مشکلات مالی گلایه کرد.

ورزش سه: سرپرست سابق پارس جنوبی نسبت به بیانیه اعضای این تیم درباره مشکلات مالی گلایه کرد.

روز گذشته اعضای تیم پارس جنوبی بیانیه ای انتقادی را خطاب به وزیر نفت نوشتند و نسبت به شرایط مالی این تیم واکنش نشان دادند. انتشار این بیانیه حواشی زیادی ایجاد کرد و حتی گفته شد برخی بازیکنان پارس در جریان انتشار آن نبوده اند.

از این رو عبدالرحیم خطیب، سرپرست سابق پارس جنوبی که اهل شهرستان جم است نیز گلایه هایی در این خصوص دارد. او گفت: من فکر می کنم نباید خیلی به این موضوعات دامن بزنیم. چنین مسائلی باعث ناراحتی مردم شهرستان جم و هواداران خوب پارس جنوبی می شود. من خودم ۴ سال در پارس بودم و مشکلات این تیم را درک می کنم اما به نظرم نباید جوی درست شود که به وجهه وزارت نفت و دیگر ارگان ها آسیب بزند.

وی ادامه داد: تا جایی که ما می دانیم اعضای پارس جنوبی تاکنون ۵۰ درصد از مبالغ قراردادهایشان را دریافت کردند و حتی اعضای کادرفنی کنونی با وجود اینکه فقط ۴ بازی روی نیمکت بودند هم ۵۰ درصد پول گرفتند و درست نیست در این شرایط بخواهیم خودمان برای تیم حاشیه درست کنیم.

سرپرست سابق پارس جنوبی همچنین گفت: وزارت نفت تا به حال به پارس جنوبی کمک های زیادی انجام داده، استاندار بوشهر، فرماندار جم، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و سایر ارگان ها هم حمایت های زیادی از این تیم انجام دادند و قطعا این نگاه در آینده هم وجود دارد.

خطیب در پایان افزود: امیدوارم همه با هم در فضای همدلی بتوانیم این تیم را در شرایط مطلوب حفظ کنیم. پارس جنوبی نیاز به آرامش دارد و شک نکنید مشکلات نیز برطرف خواهد شد تا این تیم با قدرت به کارش ادامه دهد و در لیگ برتر هم باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج