جاباما
۹۹۸۰۳۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بازگشایی تمانی صنوف بعد از تعطیلات عیدفطر

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: از روز سه‌شنبه هفته جاری تمامی صنوف حتی اصنافی که از آنها به عنوان صنوف پرخطر در دوران شیوع ویروس کرونا یاد می‌شود، اجازه فعالیت و کسب و کار خواهند داشت.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: از روز سه‌شنبه هفته جاری تمامی صنوف حتی اصنافی که از آنها به عنوان صنوف پرخطر در دوران شیوع ویروس کرونا یاد می‌شود، اجازه فعالیت و کسب و کار خواهند داشت.

قاسم نوده فراهانی گفت: با توجه به دستور رئیس‌جمهور به وزیر بهداشت درباره بازگشایی کلیه صنوف، امروز مقرر شد تا کلیه اصناف پس از تعطیلات عیدسعیدفطر فعالیت خود را آغاز کنند.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: این موضوع شامل تمام صنوف می‌شود و استثنایی وجود ندارد و حتی صنوفی که از آنها به عنوان صنوف پرخطر یاد می‌شد، با دستورالعمل جدید اجازه بازگشایی و فعالیت از سه‌شنبه هفته جاری را دارند.

قاسم نوده فراهانی با تأکید بر اینکه اصناف باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند، گفت:‌ رستوران‌ها، طباخی‌ها، تالارهای پذیرایی، قهوه‌خانه‌ها، تریا، فست‌فودها، گرمابه، سونا و ماساژ از جمله صنوف پرخطری بوده‌اند که پس از تعطیلات عیدفطر امکان بازگشایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را دارند.

وی اظهار داشت: تمام واحدهای صنفی باید نسبت به ثبت‌نام به سامانه salamat.gov.ir اقدام و کد مجوز بهداشت را دریافت و در واحد صنفی خود نصب نمایند.

نوده فراهانی اظهار داشت: البته در جلسه روز سه‌شنبه در خصوص پروتکل‌های بهداشتی این صنوف، تصمیم‌گیری نهایی انجام و ابلاغ خواهد شد.

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، فعالیت برخی صنوف از جمله رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، طباخی‌ها، سونا، ماساژ، قهوه‌خانه‌ها به علت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا ممنوع اعلام شده بود که براساس اعلام جدید ستادملی کرونا این اصناف از روز سه‌شنبه هفته جاری یعنی پس از تعطیلات عیدفطر اجازه آغاز به کار خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز

      پیش بسوی سقوط آزاد . تنازع بقا قانون جنگل ثروتمندان و اغنیا چتر نجات خوبی دارند .فقرا فقط سقوط ازاد خدایا آیا این مدیران و مسئولین عالی کشور به تو و روز رستاخیزت اعتقاد دارند ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج