۹۹۸۱۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فلیک: حالا منتظر بازی با دورتموند هستیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی ۵-۲ امشب تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت، اعلام کرد که اکنون منتظر دیدار سه شنبه شب مقابل دورتموند هستند.

ورزش سه: هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی ۵-۲ امشب تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت، اعلام کرد که اکنون منتظر دیدار سه شنبه شب مقابل دورتموند هستند.

بایرنی ها که با چهار امتیاز برتری نسبت به دورتموند در صدر جدول بوندس لیگا قرار داشتند، امشب موفق شدند در خانه فرانکفورت را شکست بدهند تا پیش از دیدار حساس مقابل زردها، این فاصله را حفظ کنند.

ابتدا این بایرنی ها بودند که با سه گل پیش افتادند اما فرانکفورت با زدن دو گل در دقایق ۵۲ و ۵۵، در آستانه بازگشت قرار گرفت اما در ادامه شاگردان فلیک دو بار دیگر به گل رسیدند تا به سه امتیاز این دیدار برسند. فلیک با ابراز رضایت از نمایش شاگردانش، تایید کرد که باید از اشتباهات شان روی ضربات آزاد که در این دیدار داشتند، درس بگیرند.

او به خبرنگاران گفت:" من از نمایش تیم در نیمه اول خیلی راضی هستم. ما تیم برتر میدان بودیم. داوید آلابا در عقب زمین خیلی خوب بازی کرد و توماس مولر از فضاها خیلی هوشمندانه استفاده کرد و روی تعدادی از گل های نقش داشت.

درابتدای نیمه دوم توانستیم حساب کار را ۳-۰ کنیم. اما بعد از آن، تمرکزمان را از دست دادیم. بدون توپ خوب نبودیم. فرانکفورت ضربات آزاد خوبی دارد و ما این را می دانستیم. اما روی این ضربات خوب نبودیم. ما از این دیدار درس می گیریم."

بایرن سه شنبه در دیداری حساس به مصاف دورتموند خواهد رفت و فلیک در مورد آن بازی گفت:" ما منتظر آن بازی هستیم و امیدواریم بازی خوبی بشود. فارغ از نتیجه، هیچ چیزی هنوز مشخص نیست."

دورتموند امروز موفق شد با نتیجه ۲-۰ در خانه وولفسبورگ به پیروزی برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج