۹۹۸۵۴۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

گل‌گهری‌ها قرنطینه را ترک کردند

اعضای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که در قرنطینه به سر می‌بردند و مشکلی از لحاظ بیماری کرونا نداشتند، از محل قرنطینه خارج شدند.

خبرگزاری تسنیم: اعضای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که در قرنطینه به سر می‌بردند و مشکلی از لحاظ بیماری کرونا نداشتند، از محل قرنطینه خارج شدند.

اعضای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که از روز گذشته (یکشنبه) به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن، در مجموعه الیاف در قرنطینه به سر می‌برند، یکشنبه شب این مجموعه را ترک کردند و قرار است تنها بازیکنانی که تست‌شان مثبت بوده همچنان در قرنطینه بمانند.

دکتر زارع پزشک تیم گل‌گهر با تایید این موضوع و اینکه گفته می‌شود تیم گل‌گهر به هتل المپیک مراجعه خواهد کرد، گفت: بله تیم از مجموعه الیاف خارج شده، اما نمی‌دانم کدام هتل قرار است اعضای تیم اسکان داده شوند. مشکلی هم از این بابت وجود ندارد، چون کسانی که تست‌شان مثبت بوده از تیم جدا شدند و قرار است همچنان در قرنطینه باشند، حالا ممکن است این قرنطینه در مجموعه الیاف یا حتی خانه خود بازیکنان باشد.

وی ادامه داد: افرادی که تست‌شان مثبت بوده، مثبت قطعی در نظر گرفتیم. این افراد بیمار نیستند و علائم خاص بیماری را ندارند، اما ویروس در بدنشان وجود دارد و نیاز به استراحت چند روزه دارند تا ان‌شاالله دوباره به تمرینات بازگردند. در سی‌تی‌اسکن هم که از این بازیکنان گرفتیم مشخص شد که ریه آن‌ها در سلامت کامل است و مشکلی ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      من و امثال من توی معدن گل و گهر زحمت میکشیم با اون آلودگی بالا اونموقع این آقایون باید با دسترنج ماها برن هتل استقلال آخرش هم فصل تموم میشه سقوط میکنن دست یک

      در آخر هم میگن شرمنده انشالله فصل بعد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج