جاباما
۱۲۱۲۶۸۸
۱۴۳۴
۱۴۳۴
پ

امام‌جمعه کرج: جراحی درد دارد، باید تحمل کنیم

​نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با تاکید بر عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای نجات کشور گفت: دولت مردمی سیزدهم با دغدغه رفع مشکلات معیشتی مردم دست به اصلاح اقتصادی زده است.

خبرآنلاین: نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با تاکید بر عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای نجات کشور گفت: دولت مردمی سیزدهم با دغدغه رفع مشکلات معیشتی مردم دست به اصلاح اقتصادی زده است.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۳ اردیبهشت کرج گفت: برای تحقق این امر باید موانع را برداشت و مهمترین قدم دررفع موانع و مشکلات اقتصادی مردمی کردن یارانه‌ها است.

امام‌جمعه کرج: جراحی درد دارد، باید تحمل کنیم

به گفته امام جمعه کرج تاجایی که دقت و رصد شده این دولت به فکر سیاست بازی نیست، کار نمایشی ندارد و دغدغه حل مشکلات را دارد و از همین سال‌های اولیه برخلاف دولت‌های گذشته فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

امام جمعه کرج تاکید کرد: البته بیگانگان می‌خواهند مشکلات حل نشود و در رسانه‌ها مطالبی را به دروغ نشر می‌دهند و عده‌ای هم که وضعیت امروز کشور دست پخت سیاست غرب زده آنان است به جای پاسخگویی، مطالبه گر شده‌اند و در مسیر دشمن حرکت کرده به طوری که قلم فرسایی و نطق دارند.

وی اضافه کرد: این عده آب به آسیاب دشمن می‌ریزند مگر ما فراموش می‌کنیم دشمنی‌ها را حتی با ژست خدمت دیدیم که چه بلاهایی را برسر مردم آوردند، همین اقتصاد امروز کشور با تحریم به مردم تحمیل شد.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: مردم باید هوشیار باشند نباید دراین جنگ فریب بخورند، همه مخالف بی عدالتی هستند، چنانچه درجایی خوانده ام دولت روی بلیط هر مسافر به سایرکشورها پنج میلیون تومان یارانه می‌دهد آیا این بی عدالتی نیست، باید جلوی این‌ها گرفته شود.

وی یاد آورشد: همه باید کمک کنیم دولت و ملت کشور درمسیر عدالت، پیشرفت قرار گرفته و سرعت بگیرند.

امام جمعه کرج با اشاره به موضوع کاپیتولاسیون گفت: چه بلاهایی این کاپیتولاسیون به سر مردم آورد، اصل حاکمیت و استقلال کشور را زیر سوال برد، اتباع کشور را ازحمایت قضایی محروم می‌کرد که امام (ره) کشور را از این موضوع مهم نجات داد.

آیت الله حسینی همدانی افزود: امروز برای وابسته کردن ملت با تحریم و جنگ شناختی وارد عرصه شده اند، اما آمریکا و مزدوران خارجی بدانند که از مردم بصیر و هوشمند ایران اسلامی سیلی محکم تری خواهند خورد.

وی گفت: تلاش دولت آن است که دست دزدان از بیت المال قطع شود و خدمات مستقیم به مردم داده شود که آینده نگری چنین اقتضایی نیز دارد.

امام جمعه کرج تاکید کرد: با توجه به شرایط جهانی و منطقه‌ای باید عرصه اقتصادی با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مصون سازی شود که این مهم همراهی مردم را نیز می‌خواهد و از فعالیت افرادی که بی ربط حرکت‌هایی را دارند باید جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه گفت: یکی از بحث‌های داغ روز اصلاح یا مردمی کردن یارانه‌ها است که دراین فضا شیطان دست به کار شده و بازار دین فروشان را رونق داده بطوری که عده‌ای از راه تفریط و افراط امنیت روانی جامعه را برهم می‌زنند.

او اضافه کرد:دراین روزها تحلیل گران و کارشناسان نظر و آمارمی دهند بنابراین همه باید توجه کنیم، اما این نکته را تذکرمی دهیم و آن این است که نباید فراموش کرد که قسمت زیادی از مشکلات درنتیجه سوء مدیریت‌ها و بی تدبیرهای دولت‌های قبل است که باید اصلاح صورت گیرد تا مسیر هموار شود.

آیت الله حسینی همدانی گفت: جای تقدیردارد رییس جمهور صادقانه بدون اینکه اظهار بی اطلاعی کند و خود را به بی خبری بزند مطالب مورد نیاز را با مردم در میان می‌گذارد چراکه مردم درسختی به سرمی برند و باید قدردان آنان به خاطر صبوری‌ها و همراهی‌هایی که در بهتر شدن اوضاع دارند بود.

او افزود: مردم به خوبی متوجه هستند تلاش‌ها برای بهترشدن اوضاع است وقتی ناچاربه جراحی شدیم، چون جراحی یک مقدار درد و دوران نقاهت دارد باید تحمل کنیم تا از این مرحله عبور کنیم.

امام جمعه کرج بیان کرد: البته همه دستگاه‌ها به همراه مردم وظایف خود را انجام بدهند که دراین بین نقش دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران اقتصادی و برهم زدگان نظم اجتماعی که به خیابان می‌آیند و به اموال عمومی ضربه می‌زنند محوری است.

وی با اشاره سالروز تاسیس بسیج سازندگی از اقدامات موثر سپاه امام حسن مجتبی (ع) در تشکیل قرارگاه محرومیت و رسیدگی به امور محرومان قدردانی کرد.

آیت الله حسینی همدانی گفت:حضور ۱۰ هزار جهادگر وخدمات رسان در مناطق محروم و اجرای طرح‌های لایروبی، احداث غسالخانه و مرمت خانه‌ها از اقدامات موثر دراین زمینه بوده است.

وی یادآورشد: تشکیل گروهای جهادی برای خدمات بهتر به محرومان جای قدردانی دارد.

امام جمعه کرج با اشاره به مناسبت هفته جمعیت هلال احمر نیز بیان داشت: افراد عضو این نهاد مردمی خالصانه و بی منت فعالیت دارند و دربرخی از موارد از سرمایه خود می‌گذرند که زحمات این افراد نیز جای تقدیر دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج