۴۵۹۶۵
۲۴ نظر
۱۰۹۹۵
۲۴ نظر
۱۰۹۹۵
پ

نزدیک ترین بیمارستان کودکان به منزل شما

بیماری‌های کودکان نه نوروز می‌شناسد نه هیچ تعطیلی دیگری. وقت و بی‌وقت سراغ‌تان می‌آید و زندگی را پیش چشم‌تان تیره و تار می‌کند. این مراکز کاملا تخصصی هستند و همیشه چند دکتر اطفال در آن‌ها هست که به مشکل شما رسیدگی کنند.

نزدیک ترین بیمارستان کودکان به منزل شما

 

 

مجله شهرزاد : بیماری‌های کودکان نه نوروز می‌شناسد نه هیچ تعطیلی دیگری. وقت و بی‌وقت سراغ‌تان می‌آید و زندگی را پیش چشم‌تان تیره و تار می‌کند. به علاوه در ایام نوروز کوچولوها مدام بازی می‌کنند و ممکن است زمین بخورند. خوراکی‌های مختلف هم می‌خورند و امکان مسمومیت آن‌ها بالا می‌رود. هوا هم که گول زنک است و بچه‌ها را مریض می‌کند. در این شرایط که دکتر کودک‌تان ممکن است مسافرت نوروزی باشد و درمانگاه‌های نزدیک بسته، لازم است آدرس چند بیمارستان تخصصی کودکان را داشته باشید تا بتوانید در مواقع لازم سریع کودک‌تان را به آن‌جا برسانید. این مراکز کاملا تخصصی هستند و همیشه چند دکتر اطفال در آن‌ها هست که به مشکل شما رسیدگی کنند.

بیمارستان مفید

این بیمارستان در سال 1353 ساخته شده و جزو مراکز بهداشتی درمانی وابسته به دانشگاه شهید بهشتی و یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های کودکان تهران است. غیر ممکن است کودک شما مشکلی داشته باشد که در بیمارستان مفید به آن پرداخته نشود. در این بیمارستان درمانگاه عمومی اطفال، درمانگاه‌های تخصصی اعصاب اطفال‌، چشم پزشکی اطفال‌، جراحی اطفال و نوزادان‌، دندان‌پزشکی‌، اتاق شیر، آزمایشگاه‌، رادیولوژی‌، فیزیوتراپی و الکتروآنسفالوگرافی و ICU مخصوص نوزاد و کودک وجود دارد. یادتان باشد که این بیمارستان دولتی است و لازم نیست برای درمان کودک‌تان هزینه زیادی پرداخت کنید.

آدرس: خیابان شریعتی، روبه‌روی حسینیه ارشاد- تلفن: ۲۲۲۲۷۳۳۹
 
نزدیک ترین بیمارستان کودکان به منزل شما

کلینیک پگاه

پگاه یک درمانگاه شبانه‌روزی و تخصصی کودکان است که در سال 1386 تاسیس شده است. این درمانگاه 6 طبقه یک اورژانس شبانه‌روزی برای کودکان دارد که می‌توانید در هر وقت از شبانه‌روز از خدمات آن استفاده کنید. علاوه‌بر اورژانس مخصوص کودکان، در این مرکز بخش‌های مختلف تخصصی و فوق تخصصی، پاراکلینیک، رادیولوژی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، خدمات توانبخشی، خدمات مشاوره و طب مکمل ویژه کودکان هم در این مرکز ارائه می‌شود.

آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان خواجه عبدالله انصاری، نبش کوچه هجدهم، پلاک 22- تلفن: 22887579 و 82

بیمارستان بهرامی

بخش زیادی از این بیمارستان که در شرق تهران قرار دارد در زمان جنگ تخریب شد اما به فاصله یک ماه دوباره شروع به کار کرد. بیمارستان بهرامی 180 تخت ثابت، 27 عضو هیئت علمی و 150 پرستار دارد و بخش‌های داخلی، نوزادان، عفونی، اورژانس، PICU، NICU، جراحی نوزادان و کودکان، خون، گوارش، قلب، کلیه، غدد و فتوتراپی در آن فعال است. به علاوه در این بیمارستان درمانگاه‌های تخصصی واکسیناسیون، کلیه، داخلی، قلب، گوارش، نوزادان، خون، تغذیه، اعصاب، ایمونولوژی، عفونی، غدد و واحدهای پاراکلینیک رادیولوژی، فیزیوتراپی و آزمایشگاه هم وجود دارد.

آدرس: تهران نو، خیابان دماوند، خیابان شهید کیانی تلفن: 77568801 الی 9

مـرکز طبی کودکان

این بیمارستان دولتی در سال 1346 افتتاح شده است. مرکز طبی کودکان را دکتر حسین اهری، با توجه به فکر دکتر قریب ساخت. دکتر قریب در سفرهایش بیمارستان‌های کودکان را دیده بود و می‌خواست چنین بیمارستانی در ایران هم باشد. این بیمارستان 245 تخت دارد و 68 عضو هیئت علمی در آن مشغول کار هستند. بخش‌های مختلفی مثل نوزادان و مراقبت‌های ویژه نوزادان، بخش مراقبت‌های ویژه کودکان، بیماری‌های عفونی، کلیه، خون، غدد و متابولیک، گوارش، قلب، جراحی کودکان و نوزادان، بیماری‌های ایمونولوژی و آلرژی، روماتولوژی، اعصاب، داخلی، جراحی اعصاب، اورولوژی، ارتوپدی، دیالیز ، واکسیناسیون، اورژانس و درمانگاه‌های فوق تخصصی کودکان در این بیمارستان وجود دارند.

آدرس: انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر محمد قریب، جنب بیمارستان امام خمینی(ره)، پلاک 62 - تلفن: 66929234

بیمارستان کودکان تهران

بیمارستان کودکان تهران در سال 1346 به وسیله چند پزشک که شاگرد دکتر قریب بودند، بنیانگذاری شد و این تنها بیمارستان خصوصی تک‌تخصصی کودکان و نوزادان در تهران است. این بیمارستان 7 طبقه در یکی از شلوغ‌ترین و پرترددترین خیابان‌های تهران قرار دارد و بخش‌های اورژانس کودکان، داخلی، جراحی کودکان و نوزادان، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی کودکان، شنوایی سنجی، نوار مغز، آزمایشگاه و پاتولوژی، رادیولوژی و سونوگرافی کودکان در آن وجود دارد. این مرکز زیر نظر بخش خصوصی اداره می‌شود و درمان در آن هزینه بیشتری از بیمارستان‌های دولتی لازم دارد.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی، نرسیده به خیابان ولی عصر، پلاک ۳۱- تلفن: ۶۶۴۶۴۴۲۵ ، ۶۶۴۶۴۶۶۹ الی ۷۰

بیمارستان فهمیده

بیمارستان تخصصی کودکان شهید محمد حسین فهمیده در سال 1333 تاسیس شده است. این بیمارستان دولتی در جنوب شهر تهران قرار دارد و غیر از بخش‌های تخصصی، سونوگرافی و آزمایشگاه مخصوص کودکان، بخش‌های متفاوتی مثل درمانگاه فوق تخصصی کلیه، درمانگاه فوق تخصصی غدد و متابولیسم، درمانگاه فوق تخصصی ایمونولوژی، آلرژی و کلینیک شیر مادر دارد. این بیمارستان دولتی است.

آدرس: خیابان هلال احمر، تقاطع خیابان عباسی- تلفن: 55411217

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممنون به خاطر سایت خوبتون بچه منو نجات دادید داشت میمرد نمی دونستم کجا ببرم از این سایت فهمیدم کجا ببرم

    • نفس

      سلام.بچه من یک ماه بیمارستان مفید بود.هیچ کاری که نکردن بماند بچه منو به کشتن دادن.الان دوماه علی شش ماه من زیر خروارها خاک خوابیده.تورو خدا بچه هاتون رو این بیمارستان نبرید.این بیمارستان مضره بر عکس اسمش!

    • سمانه

      چرا به دروغ مینویسید همیشه چند دکتر متخصص داره.امروز بچه امو بردم دقیا سه ساعت و نیم تو نوبت بودم.یه بار شروحالشو تریاژ پرسیده یه بار یه انترن دیده بعد تازه یه نادکتر دیده که دارو وو از رو دیکشنری میدید.باکلی ناز و افتاده بعد سه ساعت

    • حمید رضا

      سلام
      من هم فرزندم رو به بیمارستان مفید بردم متأسفام این و عرض میکنم اگر دانشگاه شهید بهشتی سر کلاس دانشجوها میبرم بهتر بود! نه کاره مفیدی تو نستن بکن به 18 نفر هم شرایط فرزندم رو توضیح دادم پزشک 4 ساعت بعد از بستری تو بخش اورژانس اومد و زمان تسویه حساب هم مواردی تو فاکتور گنجانده بودن که اصلا استفاده نشده بود خواهشا فرزندتون و با بردن به بیمارستان مفید موش آزمایشگاهی نکنین.

    • حسین

      واقعا بیمارستان مفید به در د نخورترين بیمارستانيه که تا به حال دیدم امروز از شهرستان رفتم اونجا بعد میگن جناب اقای دکترشون تشریف نميارن گناه ما شهرستانی ها چیه؟

    • رضا

      اسم بیمارستان ... را بذارید.بیمارستان.... یا ... .کجاهستند.امثال دکترقریب.خدا ایشون را رحمت کنه.یه مشت جوجه انتر ،ریختند اونجا.بچه های طفل معصوم را کردندموش ازمایشگاه.یکیشون تودهنش ادامسه.یکی داره بحث عشقی میکنه.اون یکی مریض وخونوادشو تمسخر میکنه.تاکجا؟تاکجا؟کجا؟؟؟؟؟؟

    • ناظر

      انترن هايى كه در اينده متخصصين مملكت ميشن را يك نگاهى بندازيد با چراغ قوه موبايل سامسونگش با هزار پيس و افاده و با سهميه هاى ... داخل دهن بچه رو چك كرد رفت و نيم ساعت نيومد مثل اينكه رفته بود نهار واقعا براى بيمارستانهاى دولتى بايد تاسف خورد.

    • بدون نام

      منکه چند بار بچم مریض شده فقط اونجا بهترین رسیدگی رو داشتن خیلی عالیه تو بیمارستانای کودکان بهترینه

    • بدون نام

      منکه چند بار بچم مریض شده فقط اونجا بهترین رسیدگی رو داشتن خیلی عالیه تو بیمارستانای کودکان بهترینه

    • سارا

      سلام منم بیمارستان مفیدرو به هیچ کس توصیه نمیکنم در عوض بیمارستان حسین فهمیده واقعا عالی بود بردم هم رسیدگی هم پزشکاشون خیلی خوب بودن

    • بدون نام

      با سلام بیمارستان مفید غیر مفید
      از نظر مدیریت افتضاحه
      یه دکتر که میخاد تخصص بگیره اجباری میذارن توی ارژانس بعدش صدتا مریض میریزن سرش نمیدونه چی بنویسه تشخیصم به سختی میده
      خلاصه بیمارستلن بی سرو صاحب هستش
      آدمای تنبل و مغروری گذاشتن اونجا که با زور جوابتونو میدن

    • بدون نام

      بچه من نرمی استخوان داره گفتن بیمارستان طبی تهران خوبه میشه بگین ببرمش اون بیمارستان یا نه؟

    • بدون نام

      سلام بچه ی ۸ماهه ی من نرمی استخوان داره نمیدونم چکار کنم قبلا بردم پیش یه دکتر متخصص غدد گفت که باید قطره ویتامین دی استفاده کنه.الانم بهم بیمارستان طبی کودکان تهران رو معرفی کردن بنظرتون برای نرمی استخوان ببرمش اون بیمارستان یا نه فایده ای داره؟یا اینکه یه دکتر فوق تخصص غدد پیداکنم؟؟

    • بدون نام

      سلام بیمارستان بهرامی فوق تخصصی کودکان هست ولی چه فايده که ام آی رانداره واقعاجای تاسف هست

    • حنا

      سلام ،،من دخترم لوزه سوم داره....به نظرتون کدوم بیمارستان خوبه..واسه عمل کردن...یه دکتر جراح ومتخصص گوش حلق بینی،،که کارش بیسته،معرفی کنید..ممنون

    • آزمایشگاه تخصص کودکان فضل

      آزمایشگاه تخصصی کودکان فضل در تهرانپارس آماده خدمت گذاری به همشهریان عزیز می باشد ۷۷۷۳۸۶۵۳

    • نارین

      به نظر من آدم بیمارستانهای دولتی نره خیلی بهتره مخصوصا در مورد بچه ها،،من برا لوزه سوم پسرم بردمش کلینیک فرجام و از همه چی هم راضی بودم فقط هزینه اش بالاتره،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته نظر شما برای خودتون محترمه بچه من عفونت روده گرفت رفتم بیمارستان طالقانی خصوصی معاینه و آزمایش کرد گفت باید ده روز بستری بشه 4 ساعت نشسته بودم تا جواب آزمایشهاشو بگیرم هر کی میومد از هر ده نفر نه نفر رو میگفت باید بستری بشن شبی دو میلیون تومن حقه بازها همش دنبال پول بودن اصلا جون آدمها براشون اهمیت نداره آزمایشهاشو آوردم بیمارستان بهرامی نشون دادم او آر اس داد سفکسیم داد با پروبیوتیک بچه خوب شد واقعا متاسفم برای دکتر های با تجربه ای که برای پول همه چیزشونو میفروشن

    • سام

      سلام من ساعت 10شب مورخ 4دی ماه 97 به بیمارستان مفید رفتم . بیمارستانی بدون قانون و بی در و پیکر.
      چند تا انترن ریخته بودن رو کودکان و هر اتاقی یک دفع ده تا مریض بود . خودشون هم به تشخیصشون شک داشتن
      افتضاح ومدیریت ضعیف

    • بدون نام

      سلام. بیمارستان. کودکان. تهران خوبه

    • بدون نام

      سلام من دخترم سه ماه وچند روزشه واسه نوار گوش باید کدوم بیمارستان برم بهتر باشه

    • درباره بیمارستان کودکان

      بیمارستان مفیدتماس گرفتم واسه پسرم یه جوری جواب دادن پشیمون شدم ببرمش واقعا جای تاسف داره

    • درباره بیمارستان کودکان

      بیمارستان مفیدتماس گرفتم واسه پسرم یه جوری جواب دادن پشیمون شدم ببرمش واقعا جای تاسف داره

    • حسین

      بیمارستان مفید جای هست دخترشش ماهه من ازدست رفت به دست پرستاربخش باتزریق هفت آمپول به آنژوکت بچه من به کمارفت خداتقاسشوبکیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج