جاباما
۵۴۴۷۰۷
۱۹ نظر
۱۲۶۲۱
۱۹ نظر
۱۲۶۲۱
پ

گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

آشنایی با گرانترین نژادهای گربه می تواند برای علاقمندان بسیار جذاب باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مختلف نژادهای گربه آشنا کنیم همچنین قیمت و ویژگی های هر کدام را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد. در ادامه با ما همراه شوید.

وبسایت میهن پست - سعید ارجمندی: آشنایی با گرانترین نژادهای گربه می تواند برای علاقمندان بسیار جذاب باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مختلف نژادهای گربه آشنا کنیم همچنین قیمت و ویژگی های هر کدام را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد. در ادامه با ما همراه شوید.

گرانترین نژادهای گربه که در این لیست برای شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد از ۲ تا ۳۷۰ میلیون تومان قیمت دارند. چیزی که شاید تصورش هم کمی دشوار بنظر برسد. اما علاقمندان به این حیوان دوست داشتنی ویژگی های خاصی درون هرکدام از آنها می بینند که ارزش مادی آنها را از بین خواهد برد.

آشِرا: آشرا یکی از عجیب ترین گربه های خانگی در جهان محسوب می شود. این حیوان از ترکیب گربه های معمولی و گربه پلنگی آسیایی به وجود آمده است و ضد حساسیت است.بچه گربه ی نژاد آشرا بین ۲۲ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار (۸۱٫۵ تا ۳۷۰ میلیون تومان) خرید و فروش می شود.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

گربه ساوانا: این گربه از ترکیب سروال آفریقایی و گربه معمولی به وجود آمده است. می توان ادعا کرد که بزرگ ترین گربه های دنیا هستند که حدود ۱۵ کیلوگرم وزن و ۶۰ سانتی متر قد دارند. این گربه ها به دلیل هوش سرشار، خونسردی، کنجکاوی و بازیگوشی شهرت دارند. آن ها عاشق حمام کردن، پیاده روی و بازی هستند.بچه گربه ی نژاد ساوانا بین ۴۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰ دلار (۱۵ تا ۸۱٫۵ میلیون تومان) خرید و فروش می شود.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

کاراکال: این نژاد در خطر انقراض قرار دارد. چندین سال پیش این گربه از دسته حیوانات وحشی به گربه خانگی گران قیمت تغییر کاربری داد. شما می توانید این گربه را با قیمت بین ۷۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار (۲۶ تا ۳۷ میلیون تومان) خریداری کنید.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

چائوسیی: کی از کمیاب ترین نژاد گربه ها، Chausie است که از ترکیب گربه های معمولی و جنگلی به وجود آمده. این حیوانات بسیار اجتماعی هستند و از تنها ماندن هراس دارند. این گربه دوست دارد همیشه در کنارش یک موجود دیگر باشد و فرقی نمی کند انسان، گربه یا سگ باشد.قیمت چائوسی بین ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار (۳۰ تا ۳۷ میلیون تومان) متغیر است.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

خائو مانی: با بررسی شواهد تاریخی، گفته می شود پیشینه گربه های چشم الماسی به سال های ۱۳۵۰ تا ۱۷۶۷ می رسد. بچه گربه ی نژاد خائو مانی بین ۷۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ دلار (۲۶ تا ۴۱ میلیون تومان) خرید و فروش می شود.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

سافاری: این نژاد نادر نیز در دهه ۱۹۷۰ میلادی از ترکیب گربه معمولی با گربه های وحشی آمریکای جنوبی در کشور آمریکا و در نتیجه مطالعه روی سرطان خون شکل گرفت.بچه گربه ی نژاد سافاری بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار (۳٫۷ تا ۱۱ میلیون تومان) خرید و فروش می شود.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

گربه بنگال: این نژاد که یکی از گرانترین نژادهای گربه است، از ترکیب گربه پلنگی آسیایی با گربه معمولی به وجود آمده است. این حیوان به شنا کردن علاقه دارد و علیرغم اندازه بزرگ (۴ تا ۸ کیلوگرم وزن)، دوست دارند از شانه های صاحب خود بالا رفته و در آغوشش باشند.بچه گربه ی نژاد بنگال بین ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار (۳٫۷ تا ۱۴٫۸ میلیون تومان) خرید و فروش می شود.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

مجعد آمریکایی: امریکن کِرل در سال ۱۹۸۱ در آمریکا پرورش داده شد. این گربه ها تا دهمین روز تولد خود گوش های صافی دارند اما پس از آن، گوش ها به عقب برگشته و شکلی همچون شاخ کوچک ایجاد می کنند. این ویژگی ظاهری مورد توجه افراد زیادی در سراسر دنیا قرار دارد.بچه گربه ی نژاد امریکن کِرل بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار (۳٫۷ تا ۱۱ میلیون تومان) خرید و فروش می شود.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

تویگر: تویگرها همانند ببر هستند و به همین خاطر چنین نامی برایشان انتخاب شده است. این نژاد بین ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار (۱٫۸ تا ۱۱ میلیون تومان) قیمت دارد.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

گربه الف: این گربه در سال ۲۰۰۶ میلادی در آمریکا پرورش داده شد. الف ها بسیار صمیمی، باهوش، بازیگوش، اجتماعی، کنجکاو و وفادار هستند. برای خرید الف باید ۲۰۰۰ دلار یعنی حدود ۷٫۴ میلیون تومان هزینه کنید.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

گربه سرنگتی: نیاکان این نژاد به سال ۱۹۹۴ در کالیفرنیا باز می گردد. یک سرنگتی بالغ حدود ۸ تا ۱۲ کیلوگرم وزن دارد. آن ها بدن پر، گوش های بلند، موی خالدار و پاهای بسیار بلند دارند.بچه گربه ی نژاد سرنگتی بین ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار (۲٫۲ تا ۷٫۴ میلیون تومان) خرید و فروش می شود.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

راشن بلو: راشن بلو یکی از نادرترین نژاد گربه های کم موست. این گربه در خارج از کشور روسیه در سال ۱۸۹۳ کشف شد. گفته می شود که این حیوان خوش شانسی می آورد. شما می توانید آن را با قیمت ۴۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار (۱٫۵ تا ۷٫۵ میلیون تومان) خریداری کنید.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

لاپرم: این نژاد یکی از نادرترین گونه های گربه هاست که نخستین بار در سال ۱۹۸۰ میلادی در آمریکا مشاهده شد. علاوه بر بدن بسیار پشمالو، این گربه ضد حساسیت نیز هست و به همین خاطر بهترین گزینه برای خانواده هایی محسوب می شود که از عارضه ی آلرژی رنج می برند.بچه گربه ی نژاد لاپرم بین ۲۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار (۷۵۰ هزار تا ۷٫۵ میلیون تومان) خرید و فروش می شود.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

مین راکون: نژاد گربه های راکون مانند را می توان یکی از بزرگ ترین گونه های گربه ها به شمار آورد. این حیوان بین ۵ تا ۱۵ کیلوگرم وزن دارد و طول گربه ی بالغ می تواند به ۱٫۲۳ متر برسد. برخلاف چهره عبوس، این گربه بسیار مهربان، آرام و شاد است.قیمت بچه گربه ی نژاد مین راکون بین ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار (۲٫۲ تا ۵٫۵ میلیون تومان) متغیر است.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

گربه مصری: ظاهر گربه «اجیپتیَن مائو» یکی از گرانترین نژادهای گربه در طول ۳ هزار سال اخیر دستخوش تغییراتی شده است. این گربه مصری نه تنها موهای خالدار دارد، بلکه پوستش نیز خالدار است. برای خرید این گربه مصری باید بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار (۱٫۸ تا ۵٫۵ میلیون تومان) هزینه کنید.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

پیتر بالد: نژاد پیتربالد که یکی از گرانترین نژادهای گربه است به «گربه بی مو پیترزبورگ» نیز شهرت دارد، در سال ۱۹۹۴ میلادی در کشور روسیه پرورش داده شد. این گربه ی طاس، بدن لاغر، سر کشیده و گوش های بلند دارد. بدن آن ها می تواند کاملا بی مو یا کرک دار باشد. پیتربالدها بسیار اجتماعی، حساس و آموزش پذیر هستند.بچه گربه ی نژاد پیتربالد بین ۴۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار (۱٫۵ تا ۴٫۵ میلیون تومان) خرید و فروش می شود.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

اسکاتیش فولد: گوش های گربه اسکاتلندی برخلاف دیگر نژادها رو به بالا نیست و به سمت پایین خم شده است. این تفاوت بارز در نتیجه جهش ژنتیکی ایجاد شده. این گربه ها بسیار باهوش و همیشه آماده بازی و شیطنت هستند. از دیگر جذابیت های اسکاتیش فولد این است که می تواند روی دو پای عقب خود بایستد.بچه گربه ی نژاد اسکاتیش فولد بین ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار (۷۵۰ هزار تا ۵٫۵ میلیون تومان) خرید و فروش می شود.
 
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

گربه هیمالیایی: این گربه که یکی از گرانترین نژادهای گربه است شباهت زیادی به نژاد پرشین دارد اما چشمهایش آبی بوده و موهای رنگی دارد. عموما بدن این گربه ها روشن و صورت، دست ها، پاها و دمشان تیره است. گربه هیمالیایی نخستین بار در سال ۱۹۵۰ میلادی در آمریکا پرورش داده شد. این نژاد بسیار مطیع و خونسرد است و رفتار دوستانه ای دارد.بچه گربه ی نژاد هیمالیایی بین ۵۰۰ تا ۱۳۰۰ دلار (۱٫۳ تا ۴٫۸ میلیون تومان) خرید و فروش می شود.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید

گربه جنگل های نروژ: نیاکان این گربه های فوق العاده زیبا که از گرانترین نژادهای گربه هستند به ۲ سال پیش باز می گردد که وایکینگ ها آن ها را پرورش می داده اند. این نژاد توانایی تحمل سرمای شدید را داشته و شکارچی بسیار خوبی به شمار می رود.بچه گربه ی نژاد نروژی بین ۶۰۰ تا ۳ هزار دلار (۲٫۲ تا ۱۱ میلیون تومان) خرید و فروش می شود.
گرانترین نژادهای گربه در جهان را بشناسید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا کجا خرید فروش میشه؟جان خودم مثه اولی تو کوچه ما زیاده.
      خخخخخخخخخخخخ
      بریم تو کار بیزینس کَت!!!!

    • مصطفی

      من یه گربه دارم نخریدمش، خودش پیداش کردم بزرگش کردم، یک میلیارد هم نمی فروشمش، من هرگز گربه نداشتم و بهشون هم علاقه ای نداشتم، ولی این گربه من با چشماش باهام حرف میزنه برای همین دوسش دارم، دیروز یه مگس اذیتش می کرد اینم عصبانی شده بود با پنجولهاش افتاده بود به جون مگسه، من گربه زیاد دیده ام ولی هیچ کدوم اندازه گربه من ناز نیستن، اون روزی که پیداش کردم دستش زخمی شده بود، توی چشماش یه نگاه خاصی بود انگار داشت به من می گفت منو با خودت ببر، با چشمام با آدم حرف میزنه، خیلی نازه
      واسه همین دید من کلا به گربه ها عوض شد وگرنه علاقه ای به گربه عا نداشتم

    • بدون نام

      حیوانات بسیار با محبت و مهربان هستند اگه انسان ها باهاشون مهربون باشن اذیتشون نکنن مطمئن باشید هیچ کاریتون ندارن واقعا مهر و محبتشون به من که ثابت شده پس با حیوانات مهربان باشیم.

    • zibaye khofte

      نژاد اسکاتیش فولد خیلی نازه

    • حامد

      پس گربه نژاد پرشین کو؟

    • بدون نام

      کاراکال گربه خونگیه؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      چه ترجمه ای!!!!!! :/

    • بدون نام

      بیا بعد اینجا به ما میگن گربه پرشین گرون ترین نژاد دنیاس!

    • بنده خدا

      دوست خوب ادمین سلام شما که حتما میدانید شناخته شده ترین نژاد کربه در دنیا پرشین کت یا گربه ایرانی است. حال ه میبینید بعضی رسانه های تبلیغی غربی نام مثلا خلیج فارس را یواش یواش خلیج خالی میگویند تا عادت بدهند و بعد عمومی بشود که متاسفانه در تقریبا همه رسانه های غربی هم شده حالا نوبت گربه ایران رسیده. کاش اصلا منتشر نمیکردید اما مهمتر از ان کاش با راسنه منتشر کننده اعتراض شدیدی کرده و سایر هموطنان را هم با دادن آدرس ارتباطی منبع خبر به سوی اعتراض رهنمود میشدید.

    • Asad

      آخ تا امروز نمی دونستم که جلوی چشمم سرمایه ای را از دست دادم!!!
      همین پارسال بود جلوی چشم من یک گربه 40 میلیونی را یه پراید زد دهنشو سرویس کرد حیوونی
      تا امروز نمی دونستم این تفلکی این قدر می ارزیده وگر نه پیگیر گرفتن بیمه اش می شدم

    • مجید

      دوستان من یه ادرس میدم بهتون همه این نژادهارو مجانی میدم بهتون تو کوچه ما از اینا فت و فراوونه

    • یک ایرانی

      کاربر عزیز "بنده خدا" جسارتا چرا اینقدر توهم توطئه‌ دارید و همش فکر میکنید دستهای پشت پرده ای در کاراست تا... اصلا همین نژاد پرشین کت روهم که غربیها نامگزاری کردن! ما چه کار تحقیقاتی یا حمایتی براش انجام دادیم که بخوایم روش تعصب هم داشته باشیم؟ گرونترین نژاد پرشین کت هم که خونه هر کدوممون بیاد با لگد میندازیمش بیرون ...!

    • neda

      پس گربه اصیل ایرانی چی ؟ persian cat

    • شیما

      گربه ی من پرشین کته...ولی تو لیست نیست

    • sara

      گربه هایی که موهای بلند دارن مثل هیمالیایی یه ریشه پرشین کت (گربه پارسی) دارن .مخصوصا هیمالیایی که از دونژاد پرشین و یکی دیگه هست .

    • سارینا

      پس گربه هایی با نژاد چین چیلا چرا تو این لیست نبود جالبه ... این نژاد واقعا ملوس و زیبا هستند....

    • بدون نام

      پرشین کت جزو گرونترین ها نیست هرچند که پر طرفدار باشه
      در ضمن کاربر بنده خدا واقعا فازت چیه

    • MJ

      اون گربه سیاها که لاغرن چشماشون سبز یا زرده نژاد خاصی دارن؟ یا گربه خیابونین؟

    • بهار

      سلام پس گربه پرشین رو چرا نذاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟پرشین در فهرست گربه های بسیار پرطرفداره مثلا توی آمریکا اگه اشتباه نکنم جایگاه دومو داره و به نظر من بهترین گربه دنیاست با اینکه خودم گربه ندارم ولی عاشقشونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج