جاباما
۶۷۳۷۷
۱۲۳۹۵
۱۲۳۹۵
پ

سرویس ۱۹۳ چیست؟

مدیرعامل شرکت پست خبر داد: سرویس ۱۹۳ ظرف دو ماه آینده در هشت استان بزرگ و به تدریج تا پایان سال در کل کشور راه اندازی می‌شود که میتواند جایگزینی برای پیکهای موتوری باشد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت پست خبر داد: سرویس ۱۹۳ ظرف دو ماه آینده در هشت استان بزرگ و به تدریج تا پایان سال در کل کشور راه اندازی می‌شود که میتواند جایگزینی برای پیکهای موتوری باشد.

کرباسیان با اشاره به توزیع مرسولات پستی شهری و بین شهری هموطنان از طریق سرویس ۱۹۳ خاطرنشان کرد: متقاضیان با استفاده از سرویس ۱۹۳ می توانند مرسوله خود را از طریق پستهای پیشتاز، عادی و ویژه به تمامی نقاط کشور ارسال کنند؛ همچنین این سرویس امکان ارسال مرسوله پستی را به صورت دست به دست در شهر نیز فراهم می‌کند که این امکان نظیر عملکرد پیکهای موتوری خواهد بود و ماموران پست بسته مورد نظر را در منازل و محل کار افراد تحویل گرفته و در آدرس مورد نظر توزیع می کنند.

مدیرعامل شرکت پست درخصوص مقرون به صرفه بودن نرخ خدمات این سرویس بیان کرد: با توجه به این که نرخ ارایه این خدمات همان هزینه‌های پستی است از این رو به نظر می‌رسد از نرخ خدمات پیکهای موتوری و دیگر سرویسهای ارسال مرسولات کمتر باشد.

وی با اشاره به این که این سرویس هم اکنون در استان اصفهان راه اندازی شده است گفت: سرویس ۱۹۳ هم زمان با هفدهم مهرماه، روز جهانی پست در تهران نیز فعال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پست افزود: همچنین ظرف دو ماه آینده این سرویس در هفت استان بزرگ کشور شامل آذربایجان شرقی، البرز،‌ خراسان رضوی،‌ خوزستان ‌گیلان،‌ مازندارن و فارس و به تدریج تا پایان سال در دیگر استانها راه اندازی خواهد شد.

کرباسیان حفظ اطمینان از امنیت و ایمنی کالا را از جمله مزایای این سرویس برشمرد و گفت: این سرویس در وقت و هزینه هموطنان نیز صرفه جویی خواهد کرد و برخی معضلات فعلی نابسامانی پیکهای موتوری را برای انتقال مرسولات کاهش می دهد.

سرویس پست تلفنی امکان دریافت مرسولات پستی را از در منزل و محل کار افراد و بدون نیاز به مراجعه به دفاتر پستی فراهم می‌کند. با استفاده از این سرویس، متقاضیان استفاده از خدمات پستی می توانند با تماس تلفنی با شماره ۱۹۳ ماموران شرکت پست را به در منازل و محل کار خود فراخوانده و مرسولات پستی خود را تحویل آنها داده و نرخ خدمات پستی را در محل پرداخت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج