۶۹۸۶۰
۱۰۹ نظر
۴۴۴۸۲
۱۰۹ نظر
۴۴۴۸۲
پ

۱۰ مشکل کلافه کننده بانکی و راه حل هایشان

فعال کردن هر یک از سرویس‌های بانکی مانند تلفنبانک و اس‌ام‌اس‌بانک و اینترنت‌بانک نیاز به مراجعه جداگانه و پر کردن فرم‌های مخصوص دارد. برای فعال کردن اینترنت بانک بر خلاف اس‌ام‌اس بانک باید حتما به همان شعبه‌ای که حساب دارید مراجعه کنید.

روزنامه هفت صبح: فعال کردن هر یک از سرویس‌های بانکی مانند تلفنبانک و اس‌ام‌اس‌بانک و اینترنت‌بانک نیاز به مراجعه جداگانه و پر کردن فرم‌های مخصوص دارد. برای فعال کردن اینترنت بانک بر خلاف اس‌ام‌اس بانک باید حتما به همان شعبه‌ای که حساب دارید مراجعه کنید.

این روزها که بانک‌ها وام نمی‌دهند و سپرده‌گذاری هم فعلا جذابیت زیادی ندارد، دل‌مان را تنها می‌توانیم به همین خدمات ریز تقریبا به درد بخورشان خوش کنیم. برای استفاده از بعضی از این خدمات هم تازه باید کلی دردسر بکشیم. مثلا شما برای ثبت‌نام اینترنت بانک‌تان باید حتما به همان شعبه‌ای که در آن حساب دارید مراجعه کنید فرم مخصوص پر کنید.

اگر همان لحظه خواستید تلفن بانک‌تان را هم فعال کنید باید یک فرم دیگر با رعایت تمام تشریفات پر کنید. البته خدمات هیجان‌انگیزی مانند برداشت وجه بدون استفاده از کارت هم در حال راه‌اندازی است. در گزارش امروز نگاهی کرده‌ایم به این خدمات ریز به درد بخور و نحوه استفاده از آنها.
 
10 مشکل کلافه کننده بانکی و راه حل هایشان
اس‌ام‌اس بانک‌مان را چطور عوض کنیم؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای اطلاع از گردش حساب‌تان به اس‌ام‌اس‌های بانک متکی هستید در شرایطی که شماره موبایل‌تان را عوض کردید یا به هر دلیل برای خط‌تان مشکلی به وجود آمد برای ثبت شماره جدید در بانک هیچ راهی جز مراجعه حضوری ندارید. هیچ کدام از بانک‌های کشور حاضر نیستند این کار را تلفنی انجام دهند. نکته مثبت این است که برای ثبت شماره جدید لازم نیست حتما به همان شعبه‌ای که حساب باز‌ کرده‌اید، مراجعه کنید. همه شعبه‌های بانک مورد نظر آماده هستند شماره اس‌ام‌اس بانک‌تان را عوض کنند یا اگر تا به حال آن را فعال نکرده‌اید برای‌تان این کار را انجام دهند. اگر از قبل این سرویس را فعال کرده باشید فقط داشتن یک کارت شناسایی معتبر کافی است اما اگر تازه می‌خواهید آن را فعال کنید باید شناسنامه و کارت ملی همراه‌تان باشد و از هر کدام هم کپی تهیه کرده باشید. پس از پر کردن فرم مربوطه در شعبه بانک این سرویس همان لحظه برای‌تان فعال خواهد شد.

برداشت مستقیم برای پرداخت قبوض را چگونه فعال کنیم؟

یکی از خدمات دیگری که در حال حاضر در نظام بانکی ارائه می‌شود برداشت مستقیم برای پرداخت قبوض یا قسط‌ها از حساب مشتری با اجازه او است. برای فعال کردن این سرویس باید به شعبه‌ای که در آن حساب دارید بروید و فرم مخصوص این کار را پر کنید. از آن به بعد تا زمانی که این سرویس را غیر‌فعال نکنید سر موعد بانک از حساب شما برای پرداخت قبض‌ها و قسط‌هایی که شماره آن را در فرم نوشته‌اید از حساب‌تان پول برداشت می‌کند. شما در هر مرحله‌ای می‌توانید از این کار انصراف دهید یا اینکه شماره حساب مورد نظرتان را عوض کنید.

چطور پول‌تان را از یک موسسه بدون مجوز بگیرید

در سال‌های اخیر تعداد موسسه‌ها و صندوق‌های قرض‌الحسنه بدون مجوز به شدت افزایش یافت و خیلی‌ها به امید سود بیشتر وگرفتن وام، پول‌های‌شان را در این موسسه‌ها سپرده‌گذاری کردند حالا با روشن شدن ماجرا برای گرفتن پول‌شان با مشکل مواجه شده‌اند. در مورد صندوق‌هایی که ادغام شده‌اند تمام تعهدات بر عهده موسسه یا بانکی است که صندوق مورد نظر در آن ادغام شده اما در مورد صندوق‌هایی که هنوز ادغام نشده‌اند مسئولیت هنوز با بانک مرکزی است. اگر از پس دادن پول‌تان خودداری کردند به بانک مرکزی شکایت کنید.

چگونه بدون استفاده از کارت موجودی بگیریم یا پول برداشت کنیم؟

دریافت موجودی بدون استفاده از کارت، سرویسی است که در حال حاضر همه بانک‌ها ارائه می‌دهند. برای این کار می‌توانید کد #733* را وارد کنید و مرحله به مرحله پیش بروید یا کد دستوری خود بانک را وارد کنید. غیر از این از طریق اینترنت‌بانک هم به شرطی که شماره کارت‌تان و رمز دوم را بلد باشید می‌توانید موجودی بگیرید یا حتی وجه انتقال دهید. اما از این موضوع جذاب‌تر برداشت پول از دستگاه خودپرداز بدون همراه داشتن کارت است. این سرویس در حال حاضر توسط برخی بانک ها راه‌اندازی شده است.

برای این‌کار با مراجعه به دستگاه خودپرداز بانکمربوط و با انتخاب سرویس «ایجاد برداشت بدون کارت» با وارد کردن مبلغ، رمز دوم 5 تا 12 رقمی‌ و شماره موبایل یک شماره قبض برداشت بدون کارت (Ticket) 10 رقمی ‌ایجاد می‌شود با وارد کردن شماره Ticket دریافت شده و نیز رمز Ticket می‌توان مبلغ مورد نظر را در یک یا چند مرحله برداشت کرد. هر مشتری در روز تا 3 مرتبه و تا سقف دو میلیون ریال می‌تواند قبض برداشت بدون کارت ایجاد کند.

با کارت گم شده چه کنیم؟

در شرایطی که کارت بانکی‌تان گم شد باید در سریع‌ترین زمان آن را به اطلاع بانک برسانید. در هر ساعت از شبانه‌روز، تلفن‌بانک‌ بانک‌ها آماده هستند درخواست مفقودی را ثبت و کارت را از رده خارج کنند. اصلا این کار را به فردا و باز شدن بانک‌ها موکول نکنید. برای دریافت کارت جدید هم باید به همان شعبه‌ای که حساب دارید مراجعه کنید. اگر از قبل و از طریق تلفن بانک درخواست مفقودی کرده باشید دیگر نیازی به پر کردن فرم نیست اما اگر این کار نکرده باشید باید فرم‌های مربوطه را در بانک پر کنید. معمولا 24 ساعت طول می‌کشد تا کارت جدید‌تان فعال شود. اما در اکثر بانک‌ها همان لحظه به شما کارت جدید می‌دهند.

رمز اشتباه، کارت را می‌سوزاند

با وارد کردن سه بار پشت سر هم رمز به صورت غلط کارت بانکی شما می‌سوزد. این یعنی شما باید به فکر گرفتن یک کارت جدید باشید. البته قبل از درخواست باید به شعبه‌ای که کارت را ضبط کرده بروید و کارت از رده خارج شده را به یکی از شعبه‌های بانکی که آن را صادر کرده ببرید.

برای یک بار واریز حساب جدید باز نکنید

اگر هنگام دریافت خسارت از یک شرکت بیمه یا موارد مشابه، ارگان مربوطه بخواهد در یک بانک مشخص حساب معرفی کنید. می‌توانید به جای حساب باز کردن از بانک خودتان بخواهید این مشکل را برای‌تان حل کند. با توافق‌هایی که بانک‌ها با هم دارند فقط با یک تاخیر یک روزه پول به آن بانک و از آنجا به حساب شما واریز می‌شود.

چطور رمز دوم بگیریم؟

رمز دوم کلید دسترسی به تمام خدمات الکترونیک در بانک‌ها است. برای گرفتن رمز دوم کارت‌تان دو راه دارید. راه آسان این است که پای یک دستگاه خودپرداز بروید و گزینه دریافت یا تغییر رمز دوم را انتخاب کنید. پس از این کار و انتخاب رمز مورد نظر یک رسید به شما داده می‌شود که حاوی رمز دوم است. اگر می‌خواهید رمز دوم بگیرید و تا به حال این کار را نکرده‌اید دستگاه فقط از شما رمز چند رقمی ‌کارت‌تان را می‌خواهد اما اگر از قبل رمز دوم را گرفته باشید و حالا بخواهید آن را تغییر دهید حتما باید رمز دوم قبلی را یادتان باشد. راه دوم این است که به شعبه بروید و از آنها بخواهید برای‌تان رمز دوم صادر کنند. در این شرایط اگر رمز قبلی هم یادتان نباشد به شرط به همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر این کار انجام پذیر است.

خودپرداز‌ها هشدار «شناسه اشتباه است» نمی‌دهند

درصد بسیار بالایی از مردم به جای استفاده از تلفن بانک و اینترنت بانک ترجیح می‌دهند قبض‌های‌شان را از طریق دستگاه‌های خودپرداز پرداخت کنند. نقطه ضعف این روش نسبت به دو روش ذکر شده این است که هنگام پرداخت قبوض باید توجه کنید که شناسه قبص حتما درست باشد چون دستگاه به شما اخطار «شناسه اشتباه» را نمی‌دهد. به این ترتیب ممکن است شما قبض شخص دیگری را پرداخت کنید. تازه با خیال راحت هم به منزل برگردید و در نوبت بعد با اعلام بدهی قبلی وقتی برای پیگیری ماجرا به اداره مربوطه می‌روید، متوجه عمق فاجعه شوید.

چطور برای فعال کردن اینترنت‌بانک ثبت‌نام کنید

فعال کردن هر یک از سرویس‌های بانکی مانند تلفن بانک و اس‌ام‌اس بانک و اینترنت بانک نیاز به مراجعه جداگانه و پر کردن فرم‌های مخصوص دارد. برای فعال کردن اینترنت بانک بر خلاف اس‌ام‌اس بانک باید حتما به همان شعبه‌ای که حساب دارید مراجعه کنید. فرم مربوطه را پر کنید و کپی شناسنامه و کارت‌ ملی ‌ هم نیاز است. این فرم‌ها هر چند به صورت مجازی هم در سایت بانک وجود داد اما وقتی پر کردید برای تحویل و امضای آن باید دوباره به شعبه بروید، انگار بلیت کنسرت رزرو کرده باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیشکار

      اگر کارت در جای اشتباهی مثلا محل فیش آن فرو رود چهبایدکرد?

      پاسخ ها

      • علی

        داداش تو خیلی داغونی

      • دوست علی

        شما به رساله توضیح المسائل مراجعه کن یا زنگ بزن دفتر امام جمعه البته یه روز غیر از جمعه

      • mobina

        عزیزم بستگی داره کارتو خودت فرو کنی یا خودش خود به خود فرو بره تو جای فیش

      • محمد

        ن داداش حرف اینارو گوش نده.شما فقط این کد دستوری رو رو شمارهگیری کن.
        *#06#

      • بدون نام

        چقدر شماها مسخره اید وبی فرهنگ.... خب لابد بچه اش اینکارو کرده.. اگر عقلتون به تشخیص وکمک نمیرسه لطفا مسخره هم نکنید

      • بدون نام

        متاسفم شما چقدر بی ادب تشریف دارید این چه طرز اظهار نظره

      • yas

        شما دوسه نفر که ی قشر جهان سومی و اکثرا هم فنچ و بچه هستین و تو تمام جاها ادعای روشنفکر و خیلی هم قشری خود شیفته ای هستین کاری کردین از دوره دهه70 به بالا تمام دنیه مارو جهان سومی و ایرانیارو که علاوه بر حقیقت و کهنه ترین تمدن دنیا نظریشون و تعریفشون همون دو اخلال و رفتاری هست که بیوگرافی اصلیه تشکیله موجودیت شماست.. و نشونه های بارزتون یکی اینه هرچی بشه میگین تقصیر سپاه و رهبرو انقلابه و بر خلاف تمام شهروندان دنیا حتی همون عربهای که شما اونهارو کوچک ذهن میخونید در موقعی که کسی از هر ملیتی براش سوالی پیش بیادش و توئیت یا کاممنت و نظرو سوالی بزاره برا کمک اونها چنان طوری وقت خودشون رو صرف این میکنن که طرفی ک کمک میخواد رو جوری بهش جواب و پاسخ بدن که راحت و یاد بگیره حتی یک کامنت و پاسخ جک کردن نمیدن براش اگه هم یکی باشه صددرصد از ی طرف ایانیه اون طرف ...ولی تو تمام عرصها دم از فرهنگ غرب و غربی میزنید . اصلا خودش زده کارترو تو چکار ب زننده کارت داری اون دنبال پاسخ دیگه ای هست بابا دیگه خیلی زشت کردین خودتون رو و وشخصیتون جوری شده که دنیا رو شماها این خاکو تعریف میکنن..وای خدا کسانی که شمارو بزرگ کردن و صوادو فرهنگ رو یاد دادن کیا و چی بودن...
        تغییر کنین خواستن توانستن هست .. و در جواب سوال اون عزیز من ی رهانمایت میکنم برا تمام سوالاتت از کسی و تو دنیای مجازی دنبال جواب از کسی نباش دیگه و بو از کسی که جواب دستشه بپرس وقتتو هدر نده برا مشکلتم بهترین کار اینه که بی تو هماون شعبه و از کارکنان خود بانک جویای و پیگیر باشی ...ببخشید حقیقت و باید گفت

      • بدون نام

        رمز کارت اشتباه زدم ظبط شده بعد برم کازت بگیرم میشه تو همون سبعه بلنک کارت بگیرم

    • کای

      سلام اگر وجه بحساب کسی دیگه اشتباه پرداخت کردیم چطور باید برگشت بدیم وبحساب خودمان برگردانیم لطفا راهنمایی کنید ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیتونی پس حواست رو جمع کن و اسم طرف رو چک کن و بعد واریز بزن

      • yas

        سلام . بهترین و درستش اینه چون واسه خودم اتفاق افتاده تو اولین کار رسید تراکنش رو دور نندازید و ب داخل بانک بروید و مشکل رو که گفتین ی فیش میدنتون برا در خواست پرینت و تراکنشات حسابتون و پر که کردین میبرین ی تاییده از رئیس بانک میگیرین و با اثبات حرف خود بانک ب طرف که براش واریز شد تلفن میزنن و ازش درخواست برگشت وج رو ب حساب شما رو میکنن اگه طرف زد زیرش و گفت دروغه و نمیکنم خودشون با وجود قانون بانک مرکزی که براشون گذاشته عین مبلغ رو
        از حساب طرف خود سیستم اتوماتیک برمیگردونه به حساب شما....

      • بدون نام

        دوست عزیز من خودم کارمند بانکم این کار غیر ممکنه وهیچ کسی جز خود شما نمی تونه از حساب برداشت کنه برای همین اگه اشتباه واریز کردید طرف برگشت زد که هیچ اگه نه نمی تونید کاری کنید مگه اینکه کار به دادگاه وشکایت برسه

    • مهدی

      آیا میتوان با پر کردن فرم برداشت از حساب از حساب دیگران پول برداشت کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله،بشرط اینکه تابلو نکنی

      • yas

        اره هر کاری تو دنیا شدنیه اونم کاری تو سیستم بانکی ولی ب سختیش و سوختش و تاوانش ارزش نداره. چون اولا باید کارمندی که شما پیشش درخواست میدین برا وج یا باید شریک جرم و یا انقد ساده باشه که جنابالی کارتو درست انجام و سرنجام برسونی چون بازدن شماره حساب از طریق کارمند تمام بیوگرافی شما بالا میاد و حتی عکس طرف و از شما کارت شناسای مییخوان حتما الانم که همه شدن امنیتی کارتا هوشمندن و خودش کارو محال میکنه و سوم اینکه تو بیشتر بانکها سیستم برای تایید برداشت از نیمه دوم دی ما جز خود امضا ی که وقت باز کردن حساب تو حساب از شما دیجیتالی گرفتن باید دیجیتال بدین و مو نزنه و قوانوی که برا امنیت حساب ار ۱۵دی باید اجرا بشه با وجود امضا حساب اصلی بایداز اثر انگشتتون ب صورت دیجیتال با اثر انگشت طرف صاحب حساب که توی کارت ملی هوشمند از ده انگشت گرفته شد متابق تمام انگشت و بیوگرافی و خود سریال کارت هوشمند ملی متابقت باید داشته باشه با ثاحب حساب داداش که محاله محال و اگه چنین اشتباهی رو مرتکب شدی توی همون اول و بالا امدن مشخصات شما لو رفتین و کارنان بانکها خیلی زرنگن و دستور دارن دیگه ن ب طرف مجرم نگن و با وجود یکی نبودن مشخصات زود بصورت اتوماتیک با گزینه ای که توی مانیتور هر کارکنان و باجه ای مختص خود باحه هست اول بازدن کلیک کل کارکنان رو خبر میده و رئیس رو و نیروی امنیتی منافع ملی و نگهبانان که تو تمامی بانکها کم ترین ۵نفر هستن و با کلیک ب این ادما تمام مشخصات و تصاویرت زود اتوماتیک ارسال و انلاین میشه با بلیس فتاح و اولین کلانتری نزدیک ب شعبه بانک ب صورت اتوماتیک دوربینهای بانک روت زوم میشن واز تمام نما هم فیلم و هم عکس میگیرن و انقدر مبتکرانه طول میدن تا نیرو امنیتی از راه برسه و شاید حتی وجه رو ب شماهم بده ولی چی جنابالی محاله و غیرممکنه بتونی از بانک بیرون بری حتی اگه پولم نخوای و ابراز پشیمانی و التماس کنی کم ترین حبس ۱۵سال هست اگه وجه حتی ی اسکناس ۱۰ هزاری باشه دداش من ایتو از سر فانتزیام نمیگم این سرگذشت پسر برادرمه توی۸فروردین امسال الانم توی زندانه با وجود اینکه طرف که ازش خواسته جلب کنه پسر حمسایه و دوستش بوده و رضایت داده بهش ولی خود دولت و بانک مرکزی شایه اصلیه که کمترین حبس تو این شرایط ۸ساله بقیشو احتمال عف رهبری شاید بخوره پس دنبالش نباش اگه هستی دنبال همدستی با یکی از کارکنان بان باشی میشه هر کی میگه میشه داره تیرت میکنه برا اوارگیت و بدبختیت.

    • مهدی

      آیا میتوان با پر کردن فرم برداشت از حساب از حساب دیگران پول برداشت کنیم

      پاسخ ها

      • دوست علی

        آره برو بردار از حساب منم بردار. فقط بزار شماره حساب و امضا و کارت ملی ام رو بهت بدم که مشکلی پیش نیاد

    • فاطمه

      يه كارت دارم رمز دوم و اينترنتي فعال كردم
      منتها اين تاريخ انقضاش مال سال 1400 هست
      هر جا ميخوام خريد اينترنتي بكنم قبول نميكنه
      همه سايتها تا سال 99 قبول ميكنن
      1400 رو چطور بايد وارد كنم؟

      پاسخ ها

      • فاطی

        دوتا صفر بزن براش حله.مال منم همینجوریه

      • امیر

        فقط دوتا صفر بزن مثال:۰۰/۰۹ ۱۴۰۰/۰۹

      • محمدامین

        دوتاصفربزن به جا1400

      • yas

        هه اولن دروغ کار خوبی نیست بعدن من خودم دوتا کارت دارم یکیش ۰۲ و یکیش۰۳هستن و عالیم کار میکنن
        خخخخ
        حتی ی بارم این جمله شمارو کسی نگفته بهم

      • abbasabdli108@Gamil.com

        سلام به این روش 00/01/01

      • محسن

        باید برای سال خورشیدی بجای 1400 از اعداد 00 استفاده کنی

    • عدنان

      رمز اشتباه برای کارت باید پشت سرهم باشد یا در چند روز میتوان بیشتراز3بار رمز را اشتباه زد

      پاسخ ها

      • yas

        تو ی روز سه بار اشتبا ه عزیز

    • بانک مرکزی

      وقتی که میبینید تمام سؤال ها بدون جواب مانده، دیگه چه سؤالی می پرسید وقتی اینجا کسی حاضر به پاسخگویی نیست!؟

      پاسخ ها

      • هدهد

        داداش این مشکل کل مردمه وقتی یه سری مقاله و متن کپی پیست میخونند زیرش همه جور سوال و نظری میدند و اصلا فکر نمیکنند سایت برای داشتن مطلب مانند روزنامه متنی میگذارد و نه سایت شخصی و متخصصی ولی کلا هرچی میبینند زیرش هم هر چی میخوان مینویسند و به امید جواب اند . نمیدونند اون سایت هایی که جواب شاید شاید بدهند چه فرقی با این سایت های کیلویی دارند؟!؟!!؟!

    • امیر حسین

      کارت هدیه بانک ملی من وقتی میخواستم از خودپرداز بانک مسکن پول بردارم کارتم رو ضبط کرد لطفا بهم راه حلی بگید ممنون میشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزن روی دکمه پخش ببین چی ضبط. کرده!!!

      • بدون نام

        خوش مزه اگه راهه حل بلد نیستی لطفا اینقدر نمک نپاش نمکدون. نمیدونم چرا بعضیا فکر میکنن خوشمزه هستن و هر جا بجای پاسخ فضله گوسفند از دهنشون تولید میشه

    • امیرحسین دولتی گلرخ

      وقتی کارت عابربانک رامیبرم ازش شارژ بگیرم میگه کارت نامعتبر است چیکارکنم

      پاسخ ها

      • yas

        یا تاریخ انقضا کارت تمام شده و منقضی شد و یا خرید شارژش فعال نکردی و یا مسدود شده .

    • اتی

      عابر بانکی که سوخته اگه در دستگاه عابر بانک وارد کنم و رمز و میزنم و میگه امکان عملیات نیست بدلیل امنیتی این طبیعیه

    • بدون نام

      رمز همراه بانک یادم رفتی بود الان چه کار کنم

      پاسخ ها

      • امیرحسین

        به شعبه مراجعه کنین

      • yas

        برو تو یکی از شعبهای مربوط ب کارتت با داشتن حتما
        کارت هوشمن ملیت و درخواست فراموشی و رمزجدیدبده پنج دقیقه نمیشه

    • بدون نام

      من بعد از تغيير دادن رمزم توسط عابربانك و تحويل گرفتن يك رسيد؛عابربانك كارتمُ خورد بدون هيچ دليل

      پاسخ ها

      • امیر حسین

        بعضی وقتا این مشکل پیش میاد برای دستگاه ها و بدون دلیل کارت رو تحویل نمیدن
        مشکل از دستگاهه و با مراجعه به مکانه قرار گیریه دستگاه میشه از متصدی دریافتش کنین

    • بدون نام

      سلام من الان مسافرتم کارتم هم گوم شده چطورمیتونم پول ازعابربانک بگیرم شماره کارتمودارم

      پاسخ ها

      • محمود

        سلام از همراه بانک خواستم شارژ دربیارم وچندبار رمز دوم اشتباه وارد کردم وکارتم حالا قفل شده البته ازحسابن مشکلی نداره فقط کارتم قفل شده

      • yas

        برو شعبه خود کارت هر شعبه ای درخواست مفقودی کارت بده ولی حتما باید شماره کارتتو بدی با کارت هوشمند ملیت بهات باشه انی بهت کارت صفر با همان شماره کارت قبلی بهت میدن با رمز جدید

    • مهدی (کارمند بانک)

      نصف بیشتر مواردی که نوشتی اشتباه
      انقدر اطلاعات نادرست به مردم ندید
      اول خودتون تحقیق کنید!!!

    • حسین

      چرا کارت عابر بانک ملی من دو روزه میرم دم دستگاه عابر هرچی میزنم مینویسه خطای اتصال با مرکز چیکار کنم

    • حسین

      کارت عابر بانک ملی من میزنه خطای اتصال با مرکز چیکارکنم

      پاسخ ها

      • ايوب شادابي

        ازسامانه هم بام ملی از حساب به حساب دیگر میشه پول انتقال بدی یا ن

      • yas

        اگه تاریخ انقضا کارت تموم نشده و دستگاه خراب نباشه و یا ساعت درخواستت ار عابر یازده ونیم شب تا ۱۲شب نباشه چون تو این ساعت همه چیزا ب روز رسانی میشه عابرها همه این پیامو میدن .
        نبود برو بانک حتما از حسابته یا کارتت شناسه یا پیشه گوشیت بود سوخته یا مسدویتی یا شاید کسی ازت سوع استفاد از رمز دوم کرده و مسدود کرده و درخواست کارت المثنی داده

    • جبارزاده

      سلام و عرض ادب.رمز دوم 2 تا کارتم کار نمی کنه .تعویضشون کردم باز نشد.حتی یکی از کارت بانکهام رو تعویض کردم و دوباره رمز دوم دادم بهش باز عملیات پرداخت قبض موبایلم رو انجام نمیده .واقعا عاصی شدم .

    • ولی الله سلگی

      من رمز دوم خودرا از عابر بانک گرفته ام الان ک میخا شارژ بگیرم میزنه نامعتبر

      پاسخ ها

      • yas

        برا اینه که دیگه رمز دوم ایستا که همون رمزیه که شما دارین برا همه نامعتبر شده و دارن رمز دوم یکبار مصرف و رمز یک بار مصرف رو اجرا کردن و تاریخ کلیه بانکها از ۱۵دی این ماه اجرای میشه برا بعضی بانکها به ندرت بانکی دوسه بان هست که هنوز تا اون تاریخ اجرای رمز دوم قدیمی رو هنوز استفاده میکنن این کار برای امنیت بیشتره حسابته و میشه از برنامه های مجازی درخواست فعال شدن و گرفتنشود داد چون دیگه برا رمز هر بار خرید جز بادستگاه عابر که نیاز برمز کارت چهار رقمی ولی دیگه کلیات خرید و قبوض شارژ و .. از طریق شبکه مجازی میشه و هر بانکی مختص خودش برنامشو داره و برای دانلود حتما از خود سایت اصلی بانک کارتت و یا بانک مرکزی دانلود کنین حتما حتما چون برنامهای فیک ب شدت زیادن گول نخورین .. بای

      • بدون نام

        yas
        کسیکه هکره همون اپو هم هک میکنه این کار فقط واسه بانکا بود که از ملت پول بدزدن

    • محمد

      من دم عابربانک بدون کارت کارت مامسدودکردم اشتباهی حالا فرداهم روز تحطیل هست راهی هست کارتم رفح مسدودی کنم کارت صادرات

    • علی

      رمز دوم صادراتم مسدود شده چکار کنم چند بار اشتباه زدم

    • علی شیرازی

      یک عددازشماره شناسنامم در شماره دفترچه گواهی حساب بانکی ام کمه.مثلاتوشناسنامه ام ۱۱تاشمارس .ولی توگواهی حساب ۱۰تاشمارس.. مشکلی پیش میادوقتی برم همه پولموبگیرم حسابموببندم

      پاسخ ها

      • yas

        ن بهترین راهنمایتو یا سایت بانک مرکزی با اپراتور کن و یا کارمند بانکی درست تر راهنمایت خواد کرد

    • حسین زاهدی

      سلام من کارتمو زدم تو عابر بانک مسدود شد میگه بعلت اشتباه زدن رمز مسدوده هیچ راهی برای نرفتن به شعبه ندارن

    • my

      حساب کارت معتبر نیست ینی چی من رفتم یک چیز بگیرم خودپرداز نکشیده گفت حساب معتبر نیس

    • علی اکبر

      من خودم اشتباهی با یه کد کارتمو خودم مفقود کردم و پیام امد گفت کارت شما غیر فعال هست من باید چکار کنم فعال کنم ایت میشه تلفنی کارتمو فعال کنن

      پاسخ ها

      • yas

        ن تو دیگه درخواست مفقودی رو زدی و کارتت تو لحظه ای که پیام مفقودی رو ارسال کردی سوخت و بندازش فقط شماره کارتتو یاداشت کن برو شعبه بانکت و رخواست کارت بده ا خودت کپی شناسنامه و اصل کارت هوشمند ملی برر حتما با همون شماره قبلی کارتت اگه بخوای تو همون لحظه درخواست تو آن بهت کارت با رمز چهار رفمی کارت میدن . مچکرم بای

    • محمد00

      ببخشید من امروز رفتم خود پرداز وقی که خاستم موجودی بده نوشت.....درخواست شما به دلیل امنیتی قابل اجرا نمیباشد ..لطفا راهنمایی کنید

    • رضاسعادت

      برای رفع مسدودیت رمزدوم کارت چیکار بایدبکنیم ایانرم افزاری هست که ب ابربانک نریمو داخل کوشی نصب بشه؟

    • وحید

      سلام. من از همراه بانک برای انتقال اقدام کردم بعداز تمام مراحل رمز دوم رو زدم گفت اشتباه هستش. از اون روز بانکم رفتم خودپردازم رفتم ولی هیچکدوم نتونستن درستش کنن لطفا اگه راه حلی هست بگید.

      پاسخ ها

      • yas

        تنها ترین راحت یک راست .. اما اما محاله بری بانک و نشه درستش کرد بگذریم شاید بهتره دخالت رو بزاریم کنار و فقط جواب رو بدیم . تنها میشه شماره کارتو یاداشت کن که یادت باشه و از مبال بانکت درخواست مفقودی بده و برو بانکت با کپی شناسنامه و اصل کارت ملیت و شماره کارتت که باید حتما ب نام خودت باشه ها تا با همون شماره قبلی کارتت کارت صفر جدید با رمز کارت جدیت همون لحضه بده بهت.بای

    • فاطمه

      رمز اول عابر بانك من فعال ولى رمز دوم مدتى است كار نميكنه چكنم ؟

    • محسن

      سلام امروز از بانک کشاورزی کارت خرید گرفتم گفت فردا فعال میشه فردا جمعه هست فعال میشه یا نه

    • محمد

      میخوام از کارت صادرات کارت به کارت کنم میگه حساب شما تعریف نشده یعنی چی؟

    • ا

      خودت بهتر از همه میدونی

    • ا

      خودت بهتر از همه میدونی

    • ممدی

      سلام میخوام پول به حسابم انتقال بدم نمیشه مینویسه حساب مقصدبن کارت میباشد،فقط میشه برداشت کرد

    • ممدی

      سلام میخوام پول به حسابم انتقال بدم نمیشه مینویسه حساب مقصدبن کارت میباشد،فقط میشه برداشت کرد

    • شیخزاده

      س.خسته نباشی من رمز دوم رو چند بار دم الان غیر فعال شده کارتم هم به اسم دامادم هست رفته خارج راه حلش چیه

    • امین

      کارت بانکی المثنی بعد از چند ساعت فعال میشه کارت خودرا گم کردم مراجعه کردم شعبه کارت جدید گرفتم گفتن بعد از بیست و چهار ساعت فعال میشه ک نشد علتش چیه می تونم شکایت شعبه کنم ؟

      پاسخ ها

      • محسن

        بعد از 24 ساعت بصورت کامل فعال میشه یعنی اگر ساعت 12 ظهر در شعبه بودی ، فردا ساعت 12 ظهر
        فعال میشه نه اینکه مثلا ساعت 8 صبح

    • حسین

      سلام من نمیدونستم تو یه درگاه تقلبی مشخصات کارتمو وارد کردم خداروشکر کارتمو خالی کرده بودم چیزه زیادی برداشت نشده بود با تغییر رمز دوم امکان سواستفاده و کلاهبرداری سلب میشه ممنون

    • دل آرام تاجیک

      سلام من نه به صورت حضوری نه اینترنتی بدون هیچ دلیلی کارتم پیغام مبلغ نامعتبر است می دهد در صورتیکه هم کارت هم موجودی و هم رمزها رو دارم

    • ابوالفضل

      سلام من امروز خواستم موجودی کارت بگیرم از تو اینترنت اشتباهی اطلاعات کارتو جایی که کارتو مسدود میکنه نوشتم کارتم مسدود شد چطور دوباره فعالش کنم

      پاسخ ها

      • علی

        دقیقا من بدبختم همین کارو کردم رفتم بانک یه کارت جدید گرفتم باز دوباره دو سه روز بعد رفتم ببینم که موجودی کار چقدره توی قسمت مسدودی کارت اطلاعاتو وارد کردمو کارتم مسدود شد بدبختی

    • ari

      یه سوال اگه رمز دوم کارتت را ۳ بار اشتباه بزنی چقدر وقت باز میشه؟؟

    • نفس

      سلام من امروز میخواستم انتقال بدم پول انجام نشد میگه درخواست شما به دلیل امنیتی اجرا نیست یعنی چی؟؟؟؟

    • پویا

      سلام رمز و نام کاربری اینترنت بانکمو هک کردن من چیکار کنم دسترسی به بانک هم ندارم کمکم کنید

    • مسعود

      سلام ببخشید من رمز کارتم فراموش کردم سه بار اشتباه زدم الانم جایی هستم این بانک نیستش یه شهر دیگه..نمیتونم بدم بانک واسه فعال کردن چیکار کنم؟

      پاسخ ها

      • محسن

        در حین سفر باید 2 تا کارت عابر بانک فعال همراهت باشد

    • بدون نام

      سلام خسته نباشید علت اینکه ازکارت استفاده میکنم جواب میده که حسابی تعریف نشده چیست ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام کارتم مسدود شده آیا میتوانم از طریق همراه بانک فعالش
        کنم

    • مریم

      کارتم مسدود شده آیا میتوانم از طریق همرآه بانک فعالش کنم

      پاسخ ها

      • Bahar

        توروخدا چیکارکردید درست شد؟؟؟؟

    • هانیه

      سلام،من خواستم خرید اینترنتی کنم ولی پول پرداخت نشد و نوشت کارت شما از طرف بانک صادر کننده محدود شده ینی چی الان باید چیکار کنم

    • sadaf

      سلام من رمز دوم رو که میزنم میگه اشتباهه!
      تازه عوضش کردم ... و رمز رو هم درست وارد میکنم بازم میگه رمز نادرست است .
      چرا!؟

    • بدون نام

      سلام رمز اول فراموش کردم چطوری بدست بیارم که به شعبه بانکی نروم

    • امیر

      سلام
      وقتی میخواستم اینترنتی خرید کنم ب جا رمز دوم کارتم دقیق یادم نبود و اشتباه زدم
      رمز اصلیش یادمه .
      الان ک میخام خرید کنم میگه تعداد دفعات وارد کردن رمز صحیح ب پایان رسیده
      الان ینی چی ینی کارتم سوخته؟
      چون بیرون میتونم باهاش خرید کنم فقط از طریق رمز دوم نمیتونم
      چن روز گذشته هنوز همون ارور رو میده
      ممنون میشم راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • اصغر

        عزیزن کارت نسوخته. فقط رمز دوم کارتت سوخته و دوباره باید رمز دوم رو از عابربانک بگیری

      • محسن

        اگر صد سال هم بگذره مشکلت حل نمیشه و برای حل مشکلت باید به عابر بانک مراجعه کنی

    • رحمت

      ببخشید لطفا پیگیری کنید کارتم سپه مشکل داره الان. دوستم میخواد کارت به کارت کنه میگه نمیشه پیگیری کنید

    • زهرا

      سلام چرا وقتی میخوام اینترنتی با کارتم پول جا ب جا کنم پیام میاد که کارت شما از طرف بانک صادر کننده محدود شده است. یعنی چی؟؟

    • فرناز

      من رمز دوم یکبار مصرفمو سه بار اشتباه زدم و غیر فعال شده حالا دوباره باید برم تو خودپرداز فعال شدن رمز یکبار مصفو بزنم ؟

    • Sonar

      سلام متاسفانه کارت بانکی من سوخته و خب هنوز۱۷سالمه و به سن قانونی نرسیدم حساب و کارت به نام خودم است مدارک شناساییم هم کامل است آیا برای صدور مجدد کارت میتونم خودم به بانک مراجعه کنم و کارت بگیرم؟

    • صابر

      امروز ساعت 16از کارتم برداشت وجه داشتم،ساعت 19کارتم غیر فعال شده،حسابم حقوقی بازنشسته گی است.دلیلش چی میتونه باشه،کارتم منقضی نشده،تا 99اعتبار داره.

    • نورالله

      فرض کنیم اگه امرز رمز کارت رو ۲ بار اشتباه زدیم فردا نیز میتوانیم رمز را ۲ بار اشتباه وارد کنیم؟

    • نوروزی

      برای گرفتن رمز دوم پویا وقتی به عابر بانک میرم و شماره همراه رو وارد میکنم با اینکه شمارم درسته و تطبیق داره با اطلاعات کارت ، اونو قبدل نمیکنه..بابد چیکار کنم

    • محسن

      آدم نظرات را که میخونه سوپرایز میشه ، مردم ایران هنوز کار با عابر بانک با اون نوشته ها بزرگ را بلد نیستند و حالا میخوان کار با همراه بانک گوشی و رمز ساز گوشی را یاد بگیرند که برای کار با هر دو فقط 59 ثانیه وقت دارند

    • موسی

      سلام من مسافرت هستم به من کارت دامادم همراه است من بچه ام را برای خرید فرستادم رمز کارت رو اشتباهی زده کارت سوخته لطفا راه حلی برای درست کردن کارتم نشونم بدهید.ممنون میشم

    • بدون نام

      گوترین بانک دنیا موسسه کوثر میباشد خدا لعنت کند کسی که این بانک را بوجود اورد رمز پویا بزرگترین مشکل است انتقال پول بدتر ازهمه دیوانه کرده مارا وقتی حقوق را میریزن تا بخواهی برداشت کنی

    • اسحاق

      سلام خسته نباشید.باتوجه به این که نفت سفید الکرونیکی شده.میخواستم ببینم سهمیه نفت برام واریز شده کارتخوان شعبه کارت کشیدم ورمز وارد کردم.نوشته بود کارت نامعتبر است.ممنون میشم راهنمایی کنید

    • بدون نام

      سلام من رمز پویا رو چندبار اشتباه زدم حالا دیگه نمیزنه میشه بدون رفتن به شعبه این مشکلو اینترنتی حل کرد ممنون

    • م.عبدی

      سلام ببخشید کارت بانکی من غیرفعال شده تواین شرایط کرونا هم نمیشه رفت بیرون از طریق اینترنت نمیشه مشکل روحل کرد؟

    • امید

      سلام سه بار رمز اشتباه زدم کارت مسدود شده با اولین شعبه ۶۰۰ کیلومتر فاصله دارم تو این روزای کرونایی چکار باید کرد

    • محمد

      سلام امروز رفتم پول انتقال بدم با کارت بانک انصار از خود باجه بانک انصار ۴ ملیون زدم انتقال نداد و میگه بیش از حد مجاز ۳ ملیون زدم هم نشد ۲ ملیون هم زدم نشد و قبلش هم هیچ انتقالی ندادم توی اون روز ایا کسی میدونه مشکل از چیه ممنون میشه راهنماییم کنید

    • ماهان

      کارت من سوخته ولی نمیخوام به بانک مراجعه کنم باید چیکاز کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج