۱۰۰۶۱۴۸
۷ نظر
۱۲۸۸۴۱
۷ نظر
۱۲۸۸۴۱
پ

محتوای حمایت‌شده

سرویس خواب نوزاد، همه آن چیز‌هایی که باید بدانید

سرویس خواب نوزاد بر اساس معیارهایی همچون ابعاد ارتقاع، قابلیت های ارتقا، کارایی و اینکه از چه متریالی ساخته شده باشد انتخاب می‌شود. در این مطلب با یکی از بهترین تولید کننده های آن آشنا شوید.

برترین‌ها: با تولد یک فرزند جدید در خانواده، همه اعضا و به‌خصوص پدر و مادر به دنبال آن هستند که آرامش و آسایش لازم را برای او فراهم آوردند. به همین دلیل نیز به دنبال خرید وسایلی می‌روند که فرزند و نوزاد دلبندشان بتواند ایمنی لازم را داشته باشد و به راحتی زندگی کند. به همین دلیل هم هست که معمولاً والدین زمان و البته هزینه نسبتاً زیادی را برای خرید سیسمونی نوزاد خود صرف می‌کنند. در این میان انتخاب سرویس خواب نوزاد برای اتاق خواب نوزاد از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین خاطر نیز خرید محصولاتی باکیفیت و مناسب، شرط مهمی برای راحتی و امنیت نوزادان به شمار می‌رود. در این مطلب با شما هستیم تا به طور مفصل به موضوع سرویس خواب نوزاد بپردازیم.

سرویس خواب نوزاد، همه آن چیز‌هایی که باید بدانید

سرویس خواب نوزاد، همه آن چیز‌هایی که باید بدانید

برای مشاوره و مشاهده محصولات بالسا روی وب سایت کلیک کنید.

balsachoob.com

درباره سرویس خواب نوزاد

به طور کلی سرویس خواب نوزاد شامل اجزایی مثل گهواره نوزادی، تخت خواب، کمد نوزادی، پتو و لحاف کودک، دراور، کمد و... می‌شود. در این میان می‌توان حتی ست لحاف، تشک و بالش را نیز در میان سرویس خواب نوزاد در نظر گرفت. اما مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با سرویس خواب نوزاد می‌توان اشاره کرد آن است که الیاف سرویس خواب نوزاد باید ضد حساسیت باشد و با لطافتی که دارد راحتی و آسایش فرزند شما را فراهم کند، چراکه پوست لطیف و حساس نوزادان می‌تواند به راحتی در معرض آسیب قرار بگیرد.

معمولاً می‌توان گفت که استفاده از تخت خواب نوزاد در ابتدای تولد فرزند شما تا ماه‌های اول آن چندان به کار نمی‌آید و شما می‌توانید فرزند خود را تا دو یا سه‌ماهگی خود بر روی گهواره و یا در کنار خود قرار دهید. به همین دلیل هم می‌توان تخت خواب نوزاد را در ماه‌های بعد مورداستفاده قرار داد.

مسئله مهمی که باید در رابطه با خرید سرویس خواب نوزاد در نظر داشته باشید آن است که محصول موردنظر دوام و کیفیت خوبی داشته باشد تا بتواند راحتی و امنیت خوبی را برای فرزند شما فراهم کند؛ بنابراین برای انتخاب سرویس نوزاد در وهله اول باید با یک بررسی همه‌جانبه ببینید که به دنبال چه نوع تخت و کمد‌هایی هستید، چراکه زیبایی آن تنها معیار انتخاب نیست، بلکه کیفیت و دوام آن نیز شرط اصلی به شمار می‌آید.

بنا بر تمامی چیز‌هایی که گفته شد به طور کلی می‌توانیم معیار‌هایی مانند اندازه و ابعاد، ارتفاع و قابلیت تنظیم، دوام، ست ملحفه و تشک، لوازم تزئینی و اکسسوری، جنس و متریال و... را به عنوان معیار‌های مهم و تأثیرگذار یک سرویس خواب نوزاد خوب در نظر بگیریم.

سرویس خواب نوزاد، همه آن چیز‌هایی که باید بدانید

بالش، تشک، ملحفه و پتو در سرویس خواب نوزاد

از دیگر عناصر مهمی که به هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید به آن‌ها توجه کنید، خرید بالش، ملحفه و تشک مناسب برای نوزادان می‌باشد. بدیهی است که نوزادان به دلیل داشتن بدن ظریف‌تر و حساس‌تر روی هر نوع سرویس خوابی احساس راحتی نخواهند داشت.

به هنگام انتخاب بالش و تشک نوزاد دقت کنید که آن‌ها ابعاد مناسبی داشته باشند. ارتفاع بالش باید طوری در نظر گرفته شده باشد که موجب ناراحتی گردن او نشود و همچنین تشک نوزاد نیز باید کاملا متناسب با تخت او بوده و به درستی در تخت جای گیرد تا نوزاد در آن احساس راحتی داشته باشد.

پتو و ملحفه نوزاد نیز باید به حدی نرم باشند که به نوزاد حس آرامش و راحتی داده و بدن او را اذیت نکنند. بهتر است ۳ یا ۴ عدد ملحفه نوزاد تهیه کنید که در صورت کثیف شدن هر یک از ملحفه‌ها از دیگر ملحفه استفاده کنید.

سرویس خواب نوزاد، همه آن چیز‌هایی که باید بدانید

تخت قابل تغییر در سرویس خواب نوزاد

یکی از انتخاب‌های صحیح و بسیار مناسب برای سیسمونی نوزاد، خرید تخت خواب قابل تغییر است. اندازه این نوع تخت خواب‌ها می‌تواند تغییر کند و تا دوران نوجوانی نیاز فرزندتان به تخت خواب را رفع نماید. از همین رو نیز به کار بردن این تخت خواب‌ها در سرویس خواب نوزاد بسیار مقرون به صرفه هستند و امروزه از محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم برخوردارند.

در ابتدای خرید این تخت خواب‌های می‌توانید حصار‌های آن را به هم وصل نمایید تا فرزندتان از نوزادی تا دو سالگی روی آن بخوابد. بهد از پایان دو سالگی نیز می‌تواند طول آن را تغییر دهید و متناسب با قد کودکان ۳ الی ۸ سال تنظیم نمایید. دقت داشته باشید که متریال به کار گرفته شده در این تخت خواب‌ها باید کیفیت بالایی داشته باشند تا در گذر زمان، دچار آسیب نشوند.

یکی دیگر از نکاتی که به هنگام خرید تخت قابل تغییر برای سرویس خواب نوزاد باید در نظر بگیرید، ظاهر و شکل و شمایل تخت خواب است. لازم است تخت خواب را طوری انتخاب کنید که در طولانی مدت، از ظاهر آن خسته نشوید و اقدام به تعویض آن ننمایید. لازم است به هنگام انتخاب این نوع از تخت خواب‌ها، این نکات را نسبت به قیمت سرویس خواب و جنبه اقتصادی آن اولویت قرار دهید.

سرویس خواب نوزاد، همه آن چیز‌هایی که باید بدانید

استاندارد‌های سرویس خواب نوزاد

به طور کلی برای انتخاب سرویس خواب نوزاد در قدم اول باید قد و وزن نوزاد خود را در نظر داشته باشید، چراکه به صورت کلی استاندارد ثابتی برای خرید سرویس خواب نوزاد وجود ندارد. معمولاً بسیاری از والدین ترجیح می‌دهند که برای نوزاد خود سرویس خوابی تهیه کنند که بتوان آن را تا مدتی بعد هم استفاده کرد، حتی تا زمانی که فرزند شما به کودکی برسد.

به همین دلیل هم شما می‌توانید به سراغ مدل‌هایی بروید که قابل تنظیم هستند و می‌توان قد آن‌ها را بر اساس رشد کودک بلندتر کرد؛ بنابراین می‌توان گفت که مسئله ارتفاع سرویس خواب نوزاد می‌تواند تأثیر بسیاری در انتخاب شما داشته باشد. طبیعی است که قابلیت تغییر ارتفاع آن می‌تواند از نظر اقتصادی نیز برایتان به‌صرفه باشد.

علاوه بر این شما می‌توانید تخت خواب نوزاد خود را به گونه انتخاب کنید که در طراحی آن برای جلوگیری از افتادن و سقوط فرزند شما، لبه‌های بلند و یا نرده‌هایی قابل جابه‌جایی تعبیه شده باشند؛ بنابراین به طور کلی باید بگوییم که بررسی استاندارد‌های سرویس خواب نوزاد کاملاً به قد و وزن فرزند شما و همین‌طور مدل سرویس خواب نوزاد که در نظر دارید باز می‌گردد.

سرویس خواب نوزاد، همه آن چیز‌هایی که باید بدانید

استقامت سرویس خواب نوزاد

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردیم دوام سرویس خواب نوزاد نیز مسئله بسیار مهمی است. امروزه بسیاری از سرویس خواب نوزاد‌هایی که در بازار موجود هستند به لحاظ طراحی فانتزی خود کیفیت لازم را ندارند و در نتیجه بعد از گذشت زمان کمی خراب می‌شوند. در نتیجه اولین مسئله‌ای که باید در نظر داشته باشید استحکام و دوام آن است.

استقامت سرویس خواب نوزاد را می‌توان تا حدودی در زمان خرید محصول بررسی کرد. برای مثال شما می‌توانید تخت خواب نوزاد را تکان دهید و پایه‌های زیرین آن را بررسی کنید. بدیهی است که لق زدن و یا محکم نبودن این پایه‌ها یک ملاک تأثیرگذار در عدم استحکام آن خواهد بود. علاوه بر این، قطعات سرویس خواب نوزاد نیز مسئله مهم و تأثیرگذاری در استقامت آن به حساب می‌آیند. به همین دلیل نیز در زمان خرید باید حتماً نحوه اتصالات را موردبررسی قرار دهید. اگر بست‌ها و اتصالات محصول موردنظر شما به خوبی صورت نگرفته بود باید این اطمینان را به شما بدهیم که پس از گذشت زمان کمی، سرویس خواب نوزاد شما از هم جدا خواهد شد!

مسئله دیگری که می‌تواند در استحکام سرویس خواب نوزاد مؤثر باشد ظرفیت تخت خواب است. امروزه سرویس خواب‌های بسیاری در بازار موجود هستند که با کوچک‌ترین حرکت فرزند شما می‌شکنند! بنابراین باید به دنبال محصولاتی باشید که استحکام لازم برای حرکت‌های فرزند شما را داشته باشند.

لوازم تزئینی سرویس خواب نوزاد

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد، بسیاری از انواع سرویس خواب نوزاد که امروزه در بازار ساخته شده و به فروش می‌رسند به شدت فانتزی بوده و لوازم و تزئینات آن‌ها نیز بسیار زیاد است، در نتیجه توجه و دقتی که بر روی کیفیت و استحکام محصول صورت گرفته به مراتب کاهش یافته است. توصیه‌ای که برایتان داریم این است که در وهله اول اولویت‌های مهم‌تری را در نظر داشته باشید و بعد از آن به موضوع تزئینات سرویس خواب نوزاد بپردازید.

دقت کنید که وسایل تزئینی موجود در سرویس خواب نوزاد آسیبی به فرزند شما نزنند، چراکه در بسیاری از مواقع این قطعات جدا می‌شوند و در زمانی که شما در کنار فرزند خود نیستید می‌توانند برای او خطرناک باشند.

به طور کلی توصیه ما این است که تا جای ممکن به سراغ مدل‌های ساده‌تر سرویس خواب نوزاد بروید تا از بابت مسائل حاشیه‌ای آن‌ها اطمینان خاطر داشته باشید. طبیعی است که هر چه لوازم تزئینی سرویس خواب نوزاد و اکسسوری‌های آن بیشتر باشند، هزینه‌ها نیز به مراتب افزایش خواهند یافت.

جنس سرویس خواب نوزاد

یکی دیگر از مواردی که باید در زمان خرید سرویس خواب نوزاد خود در نظر بگیرید جنس آن است. به طور کلی بهترین جنس سرویس خواب نوزاد به ترتیب چوب، ام دی اف و همین‌طور نئوپان هستند، چراکه این متریال‌ها علاوه بر زیبایی، استحکام خوبی داشته و از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

نکته‌ای که می‌توان در اینجا به آن اشاره کرد این است که شما باید تخت خواب نوزاد خود را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید، چراکه عدم تمیزی و نظافت اتاق خواب نوزاد می‌تواند باعث تجمع آلودگی و حشرات شده و سلامت فرزند شما را به خطر بیندازد.

بهترین سایت برای خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد

خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز با توجه به شرایط کنونی معقولانه‌تر می‌باشد. سرویس چوب نیز از آن دسته کالاهایی است که اگرچه خرید آن به صورت حضوری برخی مزایا را به همراه خود دارد، اما خرید اینترنتی آن نیز می‌تواند بسیار مفید و سودبخش واقع شود.

به هنگام خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین فروشگاه اینترنتی کالای چوب را انتخاب نموده و بهترین گزینه را برای اتاق خواب نوزاد دلبندتان برگزینید. برخی از نکاتی که به هنگام انتخاب فروشگاه اینترنتی کالای چوب باید در نظر بگیرید به شرح زیر می‌باشند:

  • دارای نشان اعتماد الکترونیکی

سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی که دارای نشان اعتماد الکترونیکی باشند، معمولا قابل اطمینان بوده و برای خرید اینترنتی می‌توانید به آن‌ها اطمینان کنید. این نشان معمولا در پایین صفحه اصلی سایت قرار می‌گیرد.

  • دارای تنوع طرح و رنگ در چوب و پارچه

معمولا برای تولید کالاهای چوبی از چوب و گاها از پارچه استفاده می‌شود. سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه‌ای باشد که کاربر یا خریدار بتواند طرح و رنگ مورد نظر خود را برای چوب مورد استفاده و پارچه مورد استفاده، انتخاب کند و محصول کاملا مطابق با خواسته‌ی او پیاده‌سازی شود.

  • دسته‌بندی صحیح و مناسب

سایتی که شما قصد خرید سرویس خواب نوزاد از آن را دارید، باید دسته‌بندی درستی داشته باشد تا شما بتوانید گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کنید و وارد دسته‌بندی‌های اشتباه نشوید.

  • ضمانت‌نامه کالاها

به هنگام خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد باید در نظر داشته باشید که کالاهای سایت، ضمانت‌نامه و گارانتی به همراه داشته باشند. داشتن گارانتی به شما این اطمینان را می‌دهد کالای انتخابی شما از کیفیت مورد قبولی برخوردار است.

  • تصاویر کافی از محصول

سایت فروش اینترنتی سرویس خواب نوزاد باید تعداد کافی تصویر از کالاها را در سایت قرار دهد تا مشتری بتواند محصول مورد نظر را از تمام جوانب بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کند.

  • اطلاعات کافی و واضح محصول

تمام محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی باید دارای شرح محصول کافی و مفید باشند تا مشتری بتواند با آگاهی نسبت به اطلاعات محصول آن را انتخاب کند.

  • قسمت نظرات کاربران

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی دارای بخشی تحت عنوان نظرات کاربران دارند. این قسمت می‌تواند به شما کمک کند که از نظرات سایر کاربران درباره کیفیت محصولات نیز آگاه شوید.

شرکت بالسا

بالسا یکی از قدیمی‌ترین و حرفه‌ترین برند‌های تخصصی مبلمان اتاق خواب است که سالهاست با کمک طراحان و متخصصان حرفه‌ای در این زمینه مشغول فعالیت است. آنچه بالسا را در تمام این سال‌ها ماندگار کرده است؛ ثبات در کیفیت، توجه به استاندارد‌های فرا ملی و طراحی و تولید محصولات جدید بر اساس نیاز‌های روز است.

ماموریت بالسا

تلاش ما این است که تولیدات مان مطابق با استاندارد‌ها و ترند‌های روز دنیا و در شان مصرف کننده باشد. در این راه از دانش روز دنیا بهره می‌گیریم و پرسنل مجرب و جوان را در محیط کاری پویابه کار گرفته‌ایم تا با استفاده از بهترین مواد اولیه، محصولاتی در خور ارائه دهیم.

سرویس خواب نوزاد، همه آن چیز‌هایی که باید بدانید

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۲۰۹۳۰۰۰

سرویس خواب نوزاد، همه آن چیز‌هایی که باید بدانید

مدل‌های بیشتر را از اینجا ببینید.

balsachoob.insta@

سرویس خواب نوزاد، همه آن چیز‌هایی که باید بدانید

balsachoob.com

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتاق شاهزاده رضا پهلوی هم اینجوری نبوده بعد شما توقع دارین مردم توی این اوضاع اسفناک همچین سرویس خوابی برا بچه بخرن؟!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی

    • بدون نام

      کودک وقتی ب دنیا میاد اصلا نمیشه که جدا از مادر بخوابه پس ی تشک کنار تشک مادر و بابا واسش خوبه یا ی گهواره کنار تختشون
      اصلا بچه تا چند سالگی نمیشه جدا خوابوند همش الکیه می گن جدا بخوابونن من نمی فهمم بچه که اصلا این چیزا رو درک نمی کنه و نیازی نداره چرا باید همچین تخت بزرگی وسط اتاقش باشه فضای بازی بچه رو گرفته بچه الان ب جا نیازداره واسه بازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من بدم از ۹ ماهگی تو اتاق خودش میخوابه.
        البته اتاقش خیلی سادست

      • بدون نام

        تاچندسال؟؟؟؟؟
        اصلا و ابدا ... هرچه دیرتر سختر میشه بچرو جدا کرد
        این حرفا چیه
        البته سادگی در وسایل خیلی مهمه .. بیخودی اینقدر خرج نکنین بخدا

    • بدون نام

      کار بسیاااااار بیهوده ای هست
      بچه فقط ی کمد واسه لباساش می خواد اینا چیه فقط جا گیر بچه نیاز به جا واسه بازی داره
      کدوم بچه ای تو تخت بند میشه من نمی فهمم اینایی که سیسمونی می خرن واقعا هدفشون چیه ؟!تیغیدن مادر زن!بابا تو بچه خواستی تو اقدام کردی بچه مال تو هست یکی دیگه جورشو بکشه
      اتاق بچه پر از این اشغالها ...پر از لباسهایی که بیشترشون اصلا تن بچه نمی ره یا بزرگشه یا کوچیکش ....من که واسه بچم لباس و وسایل ب مرور زمان و متناسب با نیازش می خرم

    • بدون نام

      درسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج