۱۱۶۸۴۷۶
۶۴۹۹۱
۶۴۹۹۱
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

ایمپلنت دیجیتال دندان در صورتی که تحت نظر بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران انجام شود، می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای داشته باشد. بهترین متخصص کیست؟

برترین‌ها: ایمپلنت دندان یک پروتز مصنوعی به شمار می‌آید و جایگزین دندان طبیعی می‌شود، در اصل ایمپلنت از یک پایه تیتانیومی تشکیل شده و در نهایت داخل استخوان فک قرار می‌گیرد. ایمپلنت دیجیتال یکی از روش‌های ایمپلنت محسوب می‌شود، در این روش پزشک متخصص به کمک تجهیزات دیجیتال، کاشت دندان را انجام می‌دهد. در این مقاله ایمپلنت دیجیتال را به شما معرفی کرده و ویژگی‌های بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران را بررسی می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای مشاوره با دکتر امید شهباززراده همین حالا تماس بگیرید.

تخفیف‌های کلینیک دندانپزشکی دکتر شهباززاده ویژه کاربران برترین ها

  • یک ایمپلنت دندان ۵۰ درصد هزینه ابتدا اخذ می‌گردد و مابقی ۳ ماه بعد.
  • بیشتر از ۳ ایمپلنت ۵۰ درصد هزینه ابتدا اخذ می‌گردد و مابقی پس از ۶ ماه.
  • خدمات کامپوزیت دندان با ۱۵ درصد تخفیف
  • خدمات لمینت با ۲۵ درصد تخفیف
  • پکیج جرم گیری و بروساژ با ۲۰ درصد تخفیف

ایمپلنت دیجیتال چیست؟

قبل از معرفی ویژگی‌های بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران باید بدانید ایمپلنت دیجیتال چیست. در این روش پزشک متخصص، اسکن سه بعدی داخل دهانی بیمار را تجویز می‌کند، سپس با توجه به آن محل دقیق کاشت دندان را مشخص می‌کند. پزشک متخصص در مرحله‌ی بعدی اسکن را با دقت بررسی می‌کند تا اطلاعات لازم را به دست بیاورد.

در نظر داشته باشید هرچقدر پزشک اطلاعات بیشتری کسب کند، کاشت ایمپلنت دیجیتال موفق‌تر انجام می‌شود، زیرا پزشک با آگاهی و اطمینان کامل به کاشت ایمپلنت دیجیتال اقدام کرده و کمترین آسیب را به بافت دندان وارد می‌کند.

لازم به ذکر است این روش به فلپ لس یا حداقل برش شناخته می‌شود، زیرا میزان درد و خونریزی ناشی از آن به حداقل می‌رسد.

بخشی از پروسه کاشت در این روش به ساخت پروتز و روکش دندانی مربوط می‌شود و به کمک فناوری سه بعدی کد کم به دست می‌آید. فناوری کد کم یا (CAD/CAM) به قالب گیری دیجیتال توسط تجهیزات دیجیتال گفته می‌شود.

بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

در مرحله‌ی اول از مکان کاشت ایمپلنت تصویر سه بعدی گرفته می‌شود و سپس آن را اسکن می‌کنند و در اختیار متخصص قرار می‌دهند.

در مرحله‌ی دوم به وسیله‌ی فناوری کد کم برای ایمپلنت روکش دندانی ساخته می‌شود.

در مرحله‌ی سوم جراح به منظور کاشت ایمپلنت محل مورد نظر را به میزان کمی برش می‌زند و جراحی را انجام می‌دهد.

ویژگی‌های بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران

بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران شخصی است که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • برای درمان و کاشت ایمپلنت از مهارت و تخصص کافی برخوردار باشد. درست است که بسیاری از دندان پزشکان عمومی کاشت ایمپلنت دیجیتال را انجام می‌دهند، اما بهتر است این روش درمانی توسط کسی انجام شود که متخصص ایمپلنت باشد، زیرا علاوه بر تحصیلات دندان پزشکی عمومی، به تحصیلات تخصصی ایمپلنت نیز مسلط می‌باشد؛ بنابراین طبیعی است که با معاینه کافی کاشت موفق تری انجام داده و نتیجه‌ی رضایت بخش تری را به وجود بیاورد.
  • متخصص باید در زمینه‌ی جراحی و کاشت ایمپلنت از تجربه‌ی کافی برخوردار باشد و از عوارض کاشت ایمپلنت به طور کامل مطلع باشد تا با توجه به شرایط بیمار، تصمیم درست تری انتخاب کند و جراحی را با موفقیت بیشتری انجام دهد. پس هرچقدر سابقه‌ی کاری متخصص بیشتر باشد، ایمپلنت دیجیتال بهتر انجام می‌شود.
  • متخصص امکانی را فراهم کند تا بیمار بتواند تمامی سوالات مربوط به ایمپلنت دیجیتال را مطرح کند و خود با حوصله به تمامی سوالات بیمار پاسخ دهد، همچنین باید تمامی معایب و مزایای ایمپلنت دیجیتالی را به طور کامل برای بیمار شرح دهد، زیرا بیمار باید آگاه باشد در چه شرایطی قرار دارد.
  • بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران باید برای هر بیمار فرصت کافی‌ای در نظر بگیرد تا هر زمان بیمار به مشکل دچار شود به وی دسترسی داشته باشد.
  •  تکنولوژی‌های به روز مانند رادیوگرافی (CBCT) برای عکس برداری دیجیتالی و  بهترین مواد ممکن را به کار بگیرد و تکنیک‌های مورد استفاده را برای بیمار شرح دهد.

نکات مهم در انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

نکات مهم در انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در تهران بدین شرح است :

  • در نظر داشته باشید کلینیکی‌ای را انتخاب کنید که از تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا  استفاده می‌کندو استفاده از بهترین مواد را مورد توجه قرار می‌دهد.زیرا بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران در چنین کلینیک‌هایی فعالیت می‌کند.
  • متخصص باید از تکنیک‌های جدید استفاده کند، زیرا هرچقدر دقت درمان افزایش یابد، احتمال موفقیت در جراحی نیز بالاتر می‌رود. همچنین تکنیک‌های جدید برای پروتز دندان کمک می‌کنند که روند درمان سریع‌تر انجام شود، به طوری که روند درمان از یک هفته به یک روز تغییر پیدا می‌کند.
  • هزینه‌ی درمان مناسب باشد، در نظر داشته باشید که به دنبال ارزان‌ترین قیمت نباشید و بر اساس قیمت تصمیم گیری نکنید، زیرا هرچقدر مهارت و تجربه‌ی پزشک بالاتر باشد، هزینه‌ی جراحی نیز افزایش می‌یابد؛ البته بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران، در ازای خدمات خود، هزینه‌ی مناسبی را پیشنهاد می‌کند.
  • بهداشت و تمیزی مطب امر بسیار مهمی به شمار می‌آید، ممکن است به خاطر روند درمان، زمان طولانی تری را در مطب سپری کنید، بنابراین محیط باید کاملا تمیز باشد تا شما آرامش روحی خود را حفظ کنید. پس بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران کسی است که در مطب کاملا تمیز و بهداشتی فعالیت می‌کند.
  • در نظر داشته باشید بهترین متخصص ایمپلنت در تهران برای استخدام کارکنان کلینیک، بعد از داشتن مدرک معتبر، مهارت و صبر را در اولویت خود قرار می‌دهد تا با بیمار رفتار مناسبی داشته باشند. همچنین هنگامی که بیمار به استرس دچار شود، با تسلط کافی استرس را از بین ببرند و آرامش لازم را به او منتقل کنند.

چه زمانی باید به متخصص ایمپلنت دیجیتال مراجعه شود؟

به طور کلی تمامی افرادی که امکان استفاده از ایمپلنت دندانی در روش های سنتی را دارند، قادر خواهند بود تا از ایمپلنت دیجیتال نیز استفاده کنند . اما به طور کلی ایمپلنت دندان دیجیتال در موراد زیر بسیار گزینه مناسبی می تواند باشد:

  •  افرادی که فشار خون بالا دارند، به دلیل این که ممکن است خون ریزی شدید داشته باشند، قادر به استفاده از ایمپلنت سنتی نخواهند بود اما می توانند گزینه خوبی برای انجام ایمپلنت دیجیتال باشند چراکه حداقل سطح تهاجم بر بافت لثه نسبت به روش سنتی انجام می شود.
  • افرادی که به بیماری دیابت نیز دچار هستند با رعایت دستورات خاص دندانپزشک خود قادر به استفاده از این روش خواهند بود.
  • افراد سیگاری که به دلیل سیگار کشیدن آسیب‌های جبران‌ناپذیری به دندان‌های خود وارد کرده‌اند می‌توانند از کاشت دندان دیجیتالی استفاده کنند. افراد سیگاری که قصد ترک سیگار را ندارند و از طرفی می‌خواهند دندان‌های زیبایی داشته باشند این روش برایشان مناسب است.
  • برخی از بیمارانی که به دلیل کوتاه بودن استخوان فک نیاز به جراحی‌های پیشرفته دارند، این روش برایشان مناسب است.
  • کسانی که از جراحی کاشت دندان به روش معمولی می‌ترسند، کاشت دیجیتالی برایشان مناسب است.
  • افرادی که به بیماری‌های خاص دهان و دندان مبتلا هستند یا از تراکم استخوان رنج می‌برند و بهبود زخم‌های دهانی آن‌ها با تأخیر صورت می‌گیرد این روش برایشان مناسب است. از آنجایی که کمترین آسیب به استخوان فک وارد می‌شود، دوره بهبودی کوتاه‌تر خواهد بود.

نحوه انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران

اگر به دنبال مرکزی معتبر در زمینه ایمپلنت دیجیتال تهران هستید، کلینیکی را برگزینید که در آن از مدرن ترین روش های دیجیتال برای کاشت دندان استفاده شده و با مجهز بودن به تجهیزات دیجیتال اقدام به اسکن های سه بعدی داخل دهانی نموده و عملیات کاشت دیجتالی را به بهتربن نحو انجام دهد.

و البته مجهز به مرکز کد کمCAD/CAM باشد و با رجوع به آن مرکز دندانپزشکی با سهولت خاطر اقدام به کاشت ایمپلنت دندان نمایید و دندان هایی همانند دندان طبیعی را برای خود فراهم آورید.

مزایای ایمپلنت نزد بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران

ایمپلنت دیجیتال مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه دارد و همین مزایا سبب گشته‌اند که ایمپلنت دیجیتال محبوبیت زیادی یابد. برخی از اصلی‌ترین مزایا به شرح زیر هستند:

  • چون در این روش محل مورد نظر به میزان کمی برش می‌خورد، درد و خون ریزی کمتری نیز در پی دارد.
  • در این روش تخریب بافت به حداقل می‌رسد، به همین دلیل روند بهبودی با سرعت بالاتری انجام می‌شود.
  • کاشت دندان با موفقیت بالاتری انجام می‌شود.
  • زمان کاشت دندان کوتاه‌تر می‌باشد و جراحی حداقل ۲۰ دقیق زودتر به اتمام می‌رسد.
  • احتمال عفونت، زخم، تورم و خونریزی بعد از کاشت، بسیار کم است.

معایب ایمپلنت نزد بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران

این نوع ایمپلنت معایب آنچنانی ندارد و تنها ایرادی که در خصوص آن می‌توان ذکر کرد، هزینه‌ی بالای آن می‌باشد. این روش در مقایسه با سایر روش‌های موجود در بازار از هزینه‌ی بالاتری برخوردار می‌باشد؛ همچنین با وجود شرایط آسان جراحی، همچنان یک عمل تهاجمی به شمار می‌آید.

دلیل انتخاب ایمپلنت دیجیتال

امروزه ایمپلنت انواع مختلفی را شامل می‌شود، به طوری که هرکدام مزیت‌ها و معایب مخصوص به خود را دارند. توصیه ما به شما این است که ایمپلنت دیجیتال را در اولویت خود قرار دهید، زیرا هدف اصلی آن، ایجاد کمترین برش در جراحی می‌باشد.

این روش به کمک تکنولوژی‌های جدید، ایمپلنت را دقیقا در جای مخصوص خود قرار می‌دهد تا ایمپلنت ماندگار‌تر بوده و عمر طولانی تری داشته باشد.

بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

کلینیک دندانپزشکی دکتر امید شهباززاده

  • مرکز تخصصی زیبایی و ایمپلنت‌های دندانی
  • متخصص ایمپلنت و جراح لثه
  • متخصص پروتز فلوشیب زیبایی از آمریکا
  • دندان پزشکی بدون درد و استرس را با ما تجربه کنید
  • همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا
  • ایمپلنت فوری
  • درمان ریشه با دستگاه روتاری
  • طرح لبخند جراحی لثه و دندان‌های عقل ترمیم زیبایی
  • عضو آکادمی زیبایی دندان پزشکان آمریکا

تخفیف‌های کلینیک دندانپزشکی دکتر شهباززاده ویژه کاربران برترین ها

  • یک ایمپلنت دندان ۵۰ درصد هزینه ابتدا اخذ می‌گردد و مابقی ۳ ماه بعد.
  • بیشتر از ۳ ایمپلنت ۵۰ درصد هزینه ابتدا اخذ می‌گردد و مابقی پس از ۶ ماه.
  • خدمات کامپوزیت دندان با ۱۵ درصد تخفیف
  • خدمات لمینت با ۲۵ درصد تخفیف
  • پکیج جرم گیری و بروساژ با ۲۰ درصد تخفیف

جهت مشاوره و رزرو وقت کلیک کنید.

بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟
جهت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.
 
بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟
جهت مشاهده نمونه ها از اینستاگرام بازدید نمایید.
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج