۱۱۷۳۱۱۶
۴۲۸۷۵
۴۲۸۷۵
پ

محتوای حمایت شده

کاشت ابرو با خواب طبیعی چیست؟

بسیاری از شما تمایل به کاشت ابرو دارید ولی از ظاهر غیرطبیعی آن هراس دارید، کاشت ابرو با خواب طبیعی می‌تواند مناسب شما باشد. برای آگاهی بیشتر در رابطه با این نوع کاشت ابرو، ادامه مطلب را بخوانید.

برترین‌ها: کاشت ابرو با خواب طبیعی بهترین انتخاب ایده آل برای پر پشت کردن ابرو‌های شما است. ابرو یکی از قسمت هایست که در زیبایی افراد تاثیر فوق العاده زیادی دارد. از این پس بسیاری از افراد که بر اثر عوامل و شرایط مختلفی ابروی آن‌ها کم پشت است سعی بر تقویت ابرو خود دارند. کاشت ابرو یکی از روش‌های بسیار موثری می‌باشد که این روز‌ها در بین خانم‌ها به شدت رواج پیدا کرده است.

برای کاشت  ابروی حرفه ای نیز روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که در همه آن‌ها استفاده از فولیکول‌های جدید و بهبود تراکم مو‌های ابرو روش درمان می‌باشد. اگر به دنبال ساده‌ترین و موثرترین روش درمانی برای پر پشت شدن مو‌های ابرو هستید، این روش بهترین راه درمان خواهد بود. اگرچه این روز‌ها بانوان از روش‌هایی چون، سایه، هاشور، میکروبلدینگ، فیبروز و ... برای زیباتر شدن ابرو هایپر نچرال استفاده می‌کنند.

اما به نظر شما کدام یک از این روش‌ها همانند کاشت طبیعی ابرو می‌تواند در زیبایی شما نقش مفیدی داشته باشد. اما توجه داشته باشید که با توجه به سهولت این فرآیند، شنا باید تحت نظر یک پزشک ماهر این کار را انجام دهید. کاشت ابروی نچرال بهترین روش بهبود ابرو‌های شما است که در ادامه درباره آن و حتی شرایط و مزایای این روش توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد.همچنین ایمپلنت ابرو یکی از روش های پر کردن قسمت های خالی و کم پشت ابرو ها می باشد

کاشت ابرو با خواب طبیعی چیست؟

برای مشاوره و اطلاع از هزینه کاشت ابرو در کلینیک صدف کلیک کنید.

تماس با ۰۹۰۳۵۰۱۹۰۹۳

منظور از کاشت ابرو با خواب طبیعی چیست؟

امروزه برای کاشت ابرو از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. یکی از این روش‌ها که روشی پرطرفدار نیز شناخته می‌شود، کاشت ابرو با خواب طبیعی نام دارد. منظور از کاشت ابرو با خواب طبیعی مو ابرو با استفاده از گراف‌های موی طبیعی است که معمولا از بدن خود متقاضی برداشته می‌شود و به ابرو پیوند می‌خورد. در ادامه با این روش بیشتر آشنا می‌شویم.

مراحل کاشت ابرو با خواب طبیعی

برای آشنایی بیشتر با کاشت ابرو با خواب طبیعی بهرت است با مراحل این روش آشنا شوید:

مشاوره برای کاشت

قبل از انجام هرگونه اقدامی، پزشک متخصص برای شما جلسات مشاوره برای کاشت در نظر می‌گیرد. در طی این جلسات سوالات شما در زمینه کاشت ابرو پاسخ داده شده و دید شما نسبت به این روش بازتر خواهد شد.

برداشت گرافت

اولین قدم برای کاشت ابرو به روش طبیعی، برداشتن گرافت از ناحیه مورد نظر است.گرافت‌ها تارموهای طبیعی هستند که از ریشه جدا شده و به ناحیه مورد نظر پیوند میخورند. معمولا بسیاری از متخصصان ناحیه پشت سر را برای برداشت گرافت انتخاب می‌کنند.

کاشت ﺍبرو با خواب طبیعی

بعد از برداشت گرافت‌های لازم، مرحله کاشت ابرو شروع می‌شود. در این مرحه گرافت‌ها برداشت شده با استفاده از ابزار مناسب از ریشه به ابروها پیوند میخورند و کاشت ابرو صورت می‌گیرد.

پانسمان کردن محل جراحی

بعد از کاشت گرافت‌ها در ناحیه مورد نظر، ناحیخ برداشت گرافت‌ها و ابرو بخیه می‌خورند و کاشت ﺍبرو با روش خواب طبیعی به اتمام می‌رسد.

مراقبت های قبل از کاشت ابرو با خواب طبیعی

مراقبت های قبل از کاشت ابرو با خواب طبیعی به شرح موارد زیر می‌باشند:

  • قبل از انجام کاشت اسحمام کنید
  • مصرف ماینوکسیدیل را قطع کنید
  • به تغذیه خود توجه داشته باشید
  • داروهای مصرفی خود را به پزشک معرفی کنید
  • قبل از کاشن از استعمال دخانیات خودداری کنید
  • از مصرف الکل خودداری کنید
  • مصرف ویتامیل E را قط کنید

مراقبت های بعد از کاشت ابرو با خواب طبیعی

برای بهبودی سریع‌تر بعد از کاشت ابرو به موارد زیر دقت کنید:

  • تا سه روز بعد از کاشت حمام نروید
  • به ابروهای خود فشار نیاورید
  • از کمپرس یخ برای کم شدن التهاب استفاده کنید
  • از رنگ و مواد شیمیایی استفاده کنید
  • از تماس با ابروها خودداری کنید
  • از کندن جای زخم‌های خودداری کنید
  • انجام فعالیت‌های سنگین را متوقف کنید

بهترین روش‌های کاشت ابرو با خواب طبیعی

کاشت ابرو با خواب طبیعی یکی از بی نظیرترین روش‌هایی است که این روز‌ها طرفداران زیادی دارد. برای کاشت ابرو می‌توان به روش‌های مختلفی متوسل شد که هر یک از این روش‌ها جهت کاشت ابرو طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند و مزایای خاصی هم دارند.

روش کاشت ابرو FIT

روش FIT یکی از بی نظیرترین روش‌های کاشت ابرو با خواب طبیعی است. در این روش ابتدا فولیکول‌ها را با کمک پانچ‌های کوچک به صورت دستی از برخی قسمت‌های بدن جدا می‌کنند. پس استخراج فولیکول‌ها را در شیار‌های کوچکی داخل ابرو می‌کارند. در این روش، هیچ نیازی به تراشیدن مو نیست و معمولا با توجه به این مزیتی که دارد معمولا خانم‌ها از آن استقبال زیادی می‌کنند.

کاشت ابرو با خواب طبیعی چیست؟

روش کاشت ابرو SUT

کاشت ابرو به روش SUT از دیگر روش‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. در روش SUT به دلیل پیشرفته‌تر بودن و استفاده از تجهیزات مدرن احتمال آسیب به فولیکول‌های مو در آن کمتر خواهد بود. تمامی مردان و زنان در سنین مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. در روش sut متخصصین به جای استفاده از هولدر‌های دستی از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته برای جدا سازی فولیکول‌ها استفاده می‌کنند. در این روش؛ درد و خونریزی ناشی از این روش بسیار جزئی می‌باشد چرا که دستگاه با دقت و ظرافت بیشتری فولیکول مو را از سر جدا می‌کند.

روش کاشت نواری FUT

FUT یکی از قدیمی ترین روش های کاشت ابرو می باشد در روش FUT نیاز به ایجاد برش و بخیه دارد همچنین دوره نقاهت طولانی دارد و نمیتواند بهترین روش برای کاشت ابرو باشد. پزشک با مهارت که در این زمینه به دست آورده است بایستی به جهت رشد موها و همچنین زاویه آن‌ها نسبت به پوست دقت کافی داشته باشد.

روش کاشت ابرو MFIT

روش کاشت ابرو به روش Micro FIT نیز از دیگر روش‌های پرطرفداری است که به نام MFIT شهرت دارد. این متد، جزو جدیدترین روش‌های کاشت ابرو در جهان است. در این روش جدید و پیشرفته نیز پس از استخراج فولیکول‌های مو آن‌ها را در قسمت مورد نظر ابرو می‌کارند. در روش mfit نیز جهت استخراج گرافت از بانک مو نیاز به برش پوست نخواهد بود. در این متد نیز از دستگاهی مخصوص با دقت بسیار بالایی دارد استفاده می‌کنند که این تجهیزات آسیب را به حداقل می‌رسانند.

کاشت ابرو به روش DHI

روش کاشت ابرو به روش DHI روش کاشت بر پایه روش FUE است که با استفاده از موهای طبیعی انجام می‌شود. در این روش  فولیکول‌های مو از ناحیه اهدای مو یا همان بانک مو برداشته شده و به ابروها پیوند می‌خورند. بعد از پیوند ابروها فرایند رشد موی طبیعی خود را شروع می‌کنند.
 

میکروگرافت(MICROGRAPHT)

در روش کاشت ابرو میکروگرافت برای گرافت برداری ناحیه مو از تجهیزات اتوماتیک استفاده می شود و کاشت آن بدون دخالت مستقیم انسان صورت می گیرد در کلیه جلسات کاشت ابرو از بیهوشی موضعی استفاده خواهد شد.

 

کاشت ابرو با خواب طبیعی چیست؟

کاشت ابرو با خواب طبیعی چیست؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۷۴۳۷

تماس با ۰۹۰۳۵۰۱۹۰۹۳

مزایای کاشت ابرو با خواب طبیعی

همانگونه که اشاره شد، کاشت ابرو با خواب طبیعی جزو روش‌های پرطرفداری است که هیچ روشی نمی‌تواند جایگزین آن شود. چرا که طبیعی بودن خواب ابرو‌ها برای مراجعین اهمیت بسیار زیادی دارد و این کاشت کمک می‌کند تا افراد ابرو‌های ضخیم، پر پشت و کاملی داشته باشند. این تراکم ابرو‌ها و شکل و طرح آن‌ها بستگی به سلیقه کاربران و البته تشخیص پزشک متخصص دارد. اما شما به عنوان کسی که می‌دهید از روش کاشت ابرو با خواب طبیعی استفاده کنید، از مزایای آن مطلع هستید؟

  • این روش کاشت ابرو قطعا یکی از پرطرفدارترین روش‌هایی است که ابروی شما را به صورت طبیعی نشان می‌دهد.
  • در این روش برخلاف روش‌های مصنوعی هاشور، سایه، میکرو و ... قابل تغییر مدل ابرو پس از طی شدن دوران نقاهت است. چرا که این روش‌ها همانند نقاشی طراحی می‌شوند و امکان تغییر مدل ابرو دیگر وجود ندارد. اما در این روش با کوتاه کردن مو‌های ابرو می‌توانید مدل‌های متنوعی داشته باشید.
  • همچنین این روش یا جراحی بی خطرترین روش تلقی می‌شود که پس از کاشت نیز احتمال ریزش مجدد مو‌های ابرو وجود نخواهد داشت.
  • رسیدن به ظاهری مطلوب و دلخواه با طراحی ابرو و کاشت مو ابرو از دیگر مزیت‌های این روش‌های جدید است.
  • داشتن ابرو‌هایی پر و قابل استفاده برای تمام سنین خانم‌ها و آقایان که البته پس از کاشت نیز دوران نقاهت آن کوتاه می‌باشد.
  • این روش‌ها نیاز به بستری و مراقبت‌های ویژه تحت نظر پزشک در مراکز درمانی ندارند.

کاشت ابرو با خواب طبیعی چیست؟

چه افرادی به کاشت ﺍبرو با خواب طبیعی نیاز دارند؟

کاشت با خواب مو ابرو طبیعی به عنوان یک روش کاملا مناسب برای کاشت ابرو نورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، مو‌های ابرو را در جهت رشد ابرو و زاویه مناسب قرار می‌دهند تا خواب آن‌ها به صورت طبیعی و مطابق با ابرو‌های خودتان باشد. از طرفی انتخاب طرح ابرو باید با بقیه ویژگی‌های صورت سازگاری داشته باشد تا رضایت مطلوب پس از عمل حاصل گردد. قطعا زنانی که دچار ریزش ابرو شده اند و ابروی آن‌ها کم پشت شده هر بار که خود را در آینه می‌بینند، از وضعیت ابرو‌های خود احساس نگرانی می‌کنند. از طرفی اعتماد به نفس آن‌ها کاش می‌یاید؛ چرا که این ریزش ابرو در فرم ابرو و چهره آن‌ها تاثیرات منفی خواهد داشت.

کاشت ابرو با خواب طبیعی چیست؟

اما اگر به دنبال کاشت ابرو طبیعی با یک روش کاملا مناسب و مقرون بصرفه هستید، ابتدا باید بدانید که آیا جزو افرادی هستید که می‌توانید ابروهایتان را پیوند بزنید یا نه؟ اما پزشک متخصص نیز کسی است که می‌تواند تشخیص دهد ابرو‌های شما قابل کاشت می‌باشد. اما چه افرادی به کاشت ابرو نیاز دارند؟

  • افرادی که مو‌های ابروی آن‌ها به هیچ وجه رشد نمی‌کند. برخی از افراد به صورت مادرزادی ابرو ندارند یا ابرو‌های آن‌ها بسیار کم پشت است.
  • در صورت داشتن نوعی از انواع بیماری‌های پوستی که باعث شده با ریزش موی شدید ابرو مواجه شوید.
  • گاهی در اثر سوختگی یا زخم مو‌های ابرو بسیاری از افراد می‌ریزد یا می‌سوزد.
  • تمامی افرادی که در اثر بحران روانی و استرس ریزش ابرو دارند.
  • کسانی که ریزش موی ابرو آن‌ها نتیجه یک نوع بیماری ژنتیکی است.

کاشت ابرو با خواب طبیعی چیست؟

ماندگاری کاشت ابرو با خواب طبیعی چقدر است؟

به دلیل پیوند موهای طبیعی برای کاشت ابرو به روش خواب طبیعی ماندگاری این روش بیشتر از سایر روش‌های کاشت ابرو است. به همین دلیل کاشت ابرو با خواب طبیعی را می‌توان ماندگارترین روش کاشت ابرو دانست.

هزینه کاشت ﺍبرو با خواب طبیعی

هزینه کاشت ﺍبرو با خواب طبیعی تحت تاثیر عوامل مختلفی است اما به طور کلی هزینه این جراحی را می‌توان 10 تا 12میلیون تومان تخمین زد.

سوالات متداول

1. آیا کاشت ابرو با بیهوشی انجام می‌شود؟

کاشت ابرو نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و تنها با بی حسی موضعی انجام می شود.

2. کاشت ابرو چقدر طول می کشد؟

با توجه به شرایط فرد مراجعه کننده این مدت بین بازه 3 تا 6 ساعت طول می کشد.

3. دوران نقاهت بعد از کاشت ابرو چقدر است؟

فرد 2 روز بعد می تواند به فعالیت های روزمره خود بپردازد.

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف

کلینیک تخصصی پوست و موی صدف از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرده و امروز پس از سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و سلامتی کشور تبدیل شده است. در رویکرد کلینیک کاشت ابروی ما، همراه کردن دانش و تخصص با تجربه است تا در برخورد با شرایط خاص هر مراجعه‌کننده، صحیح‌ترین مشاوره و بهترین خدمات ارائه شود. هدف این است که در نهایت، شما احساس بهتری نسبت به چهره و اندام خود داشته باشید.

برای مشاوره و اطلاع از هزینه کاشت ابرو در کلینیک صدف کلیک کنید.

کاشت ابرو با خواب طبیعی چیست؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۷۴۳۷

تماس با ۰۹۰۳۵۰۱۹۰۹۳

کاشت ابرو با خواب طبیعی چیست؟

clinicsadaf.com

کاشت ابرو با خواب طبیعی چیست؟

خیابان دکتر شریعتی، بلوار میرداماد، رودبار شرقی، پلاک ۴۷، ساختمان پزشکان رودبار، طبقه پنج

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج