۱۱۸۱۸۶۵
۹۳۴۱۲
۹۳۴۱۲
پ

محتوای حمایت شده

بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

بهترین جراح زیبایی سینه در تهران، سلامت بیمار را در نظر می‌گیرد و بهترین روش جراحی را به او پیشنهاد می‌دهد. بهترین جراح زیبایی سینه را چگونه بیابیم؟ هزینه جراحی زیبایی سینه چقدر است؟

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

برترین‌ها: با انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه در تهران، برای جراحی سینه می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید. روش‌های جراحی پلاستیک سینه مانند: عمل ماموپلاستی،لیفت سینه یا ماستوپکسی، بزرگ کردن سینه و لیپوساکشن به طور مداوم به عنوان محبوب‌ترین جراحی‌ها در سراسر جهان شناخته شده اند. برای انجام جراحی زیبایی سینه حتماً باید به متخصص مراجعه کنید، زیرا در صورت بروز یک اشتباه در عمل ممکن است عوارض جبران ناپذیری به شما وارد شود.

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

برای مشاوره رایگان و مشاهده عکس بعد از عمل مراجعین در واتساپ کلیک کنید.

۰۹۱۲۴۱۲۴۱۶۰

پیدا کردن بهترین جراح زیبایی سینه در تهران اولین قدم برای دستیابی به اهداف عمل زیبایی است. انتخاب یک جراح قابل اعتماد، باتجربه و دارای تخصص کافی می‌تواند به شما برای دستیابی به نتیجه دلخواه و اعتماد به نفس بیشتر کمک کند. اگر تصمیم گرفته اید که یکی از جراحی‌های زیبایی سینه انجام دهید، احتمالاً زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح زیبایی سینه در تهران کرده اید. در اینجا ما ویژگی‌های بهترین جراح زیبایی سینه و روش کار آن‌ها را آورده‌ایم.

جراح زیبایی سینه کیست؟

جراح زیبایی سینه متخصصی در حوزه پزشکی و زیبایی است با داشتن تحصیلات تخصصی در حوزه انواع سرطان در ناحیه سینه و جراحی‌های زیبایی سینه تحصیلات خود را به پایان رسانده است.جراح پستان باید با داشتن دانش به روز در این حوزه به شما در این زمینه مشورت داده و با حفظ کامل سلامتی بیمار بهترین نتیجه را برای او فراهم کند.

راه شناخت جراح زیبایی سینه

جراحی‌های زیبایی به خصوص در ناحیه سینه از جمله حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی هستند که برای انجام آن باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. برای شناخت بهترین جراح زیبایی سینه باید تحقیقات لازم در زمینه ویژگی‌های بهترین جراح و بهترین متخصص را بررسی کرده و از تخصص آن مطمئن شوید.

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

 نکات مهم در انتخاب جراح زیبایی سینه در تهران

همه جراحان در یک سطح نیستند و فرق بین آن‌ها در تجربه عمل و تخصص آن‌ها است. همچنین معیار‌های مختلفی وجود دارد، که می‌توانید بهترین جراح زیبایی سینه در تهران را انتخاب کنید. در ادامه برخی از این معیار‌ها را آورده ایم.

شناخت کامل جراح زیبایی سینه از آناتومی بدن

در جلسات مشاوره‌ی قبل از جراحی باید توجه داشتید که دانش عمومی پزشک نسبت به آناتومی بدن بالا باشد.دانش پزشک و آشنایی او با آناتومی بدن سلامت بیمار قبل و بعد از عمل را تامین می‌کند.

داشتن تجربه ی کافی جراح زیبایی سینه

به دلیل حساسیت بالای جراحی‌های زیبایی سینه  باید قبل از هرچیز به تجربیات پزشک توجه داشته باشید.بررسی تجربیات پزشک شما را نسبت به جراحی مطمئن‌تر کرده و در انتخاب بهتر پزشک راهنمایی می‌کند.

اولویت سلامت بیمار برای جراح زیبایی سینه

داشتن اخلاق حرفه‌ای یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که یک جراح باید داشته باشد.اولویت داشتن سلامت جسمانی و روانی بیمار باید قبل از هرچیز مورد توجه قرار گیرد.

دیدن نمونه کارهای جراح زیبایی سینه

دیدن نمونه کارهای پزشک مورد نظر باعث شناخت بیشتر شما نسبت به پزشک می‌شود و شما را از انجام عمل مطمئن‌تر می‌کند.همچنین با این کار شما می‌توانید پزشکان متخصص زیادی را باهم مقایسه کرده و انتخاب بهتری داشته باشید.

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

 مدارک تحصیلی جراح زیبایی سینه در تهران

داشتن مدارک تحصیلی بالا و مرتبط نشانگر‌های مهمی هستند که به شما نشان می‌دهند که این جراح برای انجام عمل شما بسیار آموزش دیده و واجد شرایط است. پس می‌توانید به جراح مورد نظر اعتماد کنید. این نکته به ویژه امروزه که بسیاری از جراحان آموزش جراحی زیبایی ندیده اند، یک امر مهم است.

 سبک و روش کار جراح زیبایی سینه در تهران

جراحی پلاستیک زیبایی علاوه بر آموزش و دانش پزشکی نیاز به هنر نیز دارد. از آنجایی که بدن هر زنی منحصر به فرد است، و با انجام جراحی زیبایی سعی در بهتر کردن آن دارد، سبک کار جراح باید با هدف بیمار از جراحی یکسان باشد تا نتیجه دلخواه بدست آید. برای دیدن روش جراحی و نتیجه آن از جراح عکس‌های قبل و بعد بیماران قبلی را بخواهید و به دنبال انواع نتایج جراحی باشید.

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام دنبال کنید.

lipoomatic_vip@

 اعتبار کلینیک جراح زیبایی سینه در تهران

یک مرکز معتبر و مناسب یکی دیگر از موارد مهمی است که در انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه در تهران باید به آن توجه کنید. از آنجایی که جراحی‌های پلاستیک زیبایی عموماً می‌توانند خارج از بیمارستان انجام شود، باید اطمینان حاصل کنید که امکاناتی که آن مرکز یا کلینیک دارد، مطابق با بالاترین استاندارد‌های ایمنی، کیفیت و مراقبت از بیمار باشد. بهترین جراحان معمولاً در بهترین مراکز حضور دارند.

اخلاق حرفه ای جراح زیبایی سینه در تهران

یکی از فاکتورهایی که باید به آن توجه داشته باشید اخلاق حرفه‌ای جراح زیبایی سینه است. اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کند پزشک تمامی فرایندهای عمل زیبایی را برای شما توضیح دهد و درباره فرایند بهبودی شما کاملا صادق و شفاف باشد.

 مشاوره پیش از انجام جراحی زیبایی سینه

به طور معمول بهترین جراح زیبایی سینه در تهران در یک جلسه بعد از بررسی وضعیت جسمانی شما، صادقانه در مورد عوارض و روند بهبودی و نتیجه نهایی از عمل زیبایی سینه صحبت می‌کند. همچنین از شما سوالاتی در مورد سبک زندگی، سلامت کلی می‌پرسد تا بتواند به شما بگوید که از عمل جراحی می‌توانید آنچه را که انتظار دارید بدست آورید یا نه؟

صحبت با بیماران پیش از انجام جراحی

صحبت با بیماران قبلی که توسط جراح مورد نظر عمل زیبایی سینه خود را انجام داده اند، به شما کمک کند تا بدانید که جراح چقدر در کار خود تجربه دارد. رضایت بیماران از نتیجه نهایی جراحی نشان می‌دهد که پزشک تجربه و تخصص کافی در کار خود دارد و قابل اعتماد است.

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۷۰۵۸۸

۰۹۱۲۴۱۲۴۱۶۰

روش کار جراح زیبایی سینه در تهران

امروزه یکی از رایج‌ترین جراحی پستان، بزرگ کردن سینه است. این جراحی بسیار پیچیده است. در اینجا روش کار بهترین جراح زیبایی سینه در عمل بزرگ کردن سینه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

عمل بزرگ کردن سینه را می‌توان در یک کلینیک یا بیمارستان انجام داد. در برخی از موارد این عمل نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد. در ابتدا با توجه به شرایط جسمانی و صلاح دید جراح برای عمل از بیهوشی عمومی یا آرام بخش داخل وریدی و یا بی حسی موضعی استفاده می‌کند. سپس برشی در محل مورد نظر برای قرار دادن پروتز‌ها می‌دهد، به طور معمول این برش در چین زیر سینه یا زیر بغل داده می‌شود.

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

در مرحله بعد پروتز‌ها را در زیر عضله سینه‌ای یا مستقیماً در پشت بافت سینه، که روی عضله سینه‌ای قرار دارد، قرار می‌دهد. در آخر برش با استفاده از بخیه‌های لایه‌ای در بافت بسته می‌شود و سپس نوار جراحی یا چسب پوستی برای بستن پوست استفاده می‌شود. برداشت پروتز مجددا از همین قسمت برش انجام می‌شود. به محض به هوش آمدن می‌توانید نتایج جراحی خود را مشاهده کنید. اما این عمل تضمینی برای ماندگاری مادام العمر نیست. میانگین طول عمر یک پروتز حدود ۱۰ سال است.

جراحی ترمیم سینه یا ماستکتومی نیز توسط جراح متخصص صورت می‌گیرد. این نوع جراحی که به منظور خارج کردن توده در داخل سینه برای درمان سرطان پستان صورت می‌گیرد با تاکید بر حفظ فرم استاندارد سینه انجام می‌شود.

کاندید مناسب از دید جراح زیبایی سینه در تهران

جراحی زیبایی سینه برای زنانی که تغییراتی در اندازه یا شکل سینه‌های بخصوص افرادی که به طبیعی سینه‌های کوچکی دارند و می‌خواهند آن‌ها را بزرگ‌تر کنند، یا عدم تقارن در سینه‌های خود دارند، یک انتخاب عالی است. همچنین برای افرادی که معمولاً در نتیجه کاهش قابل توجه وزن، بارداری یا شیردهی، حجم سینه خود را از دست داده اند، می‌تواند بهترین انتخاب باشد. افرادی که از سلامت جسمانی کاملی برخوردار باشند و برای یکی از اهداف با عمل جراحی زیبایی سینه را انتخاب کرده باشند، می‌توانند کاندید این عمل جراحی باشند.

مزایای جراحی سینه از دید جراح زیبایی سینه

از نظر بهترین جراح زیبایی سینه در تهران یکی از مزیت‌های اصلی جراحی سینه، بدست آوردن ظاهر جدید و بهبود یافته سینه است. این روش نه تنها ظاهر سینه شما را بهبود می‌بخشد، بلکه می‌تواند سینه‌ها را پرتر و بلندتر نشان دهد. بهبود ظاهر باعث می‌شود تا بیمار جوان‌تر به نظر برسد. از دیگر مزایای جراحی پروتز سینه مزایای روانی و تغییر سبک زندگی است؛ که می‌توان گفت یکی دیگر از دلایل روی آوردن تعداد بیشماری از بیماران به جراحی زیبایی سینه است. از برخی دیگر از مزایای این عمل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • احساس جذابیت بیشتر
  • احساس اعتماد به نفس بیشتر
  • بهبود بخشیدن عزت نفس
  • لذت بردن از خرید لباس
  • داشتن روبط بهتر در زندگی مشترک
  • احساس رضایت و شادی بیشتری از زندگی خود

عوارض جراحی سینه از دید جراح زیبایی سینه در تهران

همانطور که گفته شد جراحی زیبایی سینه، یکی از جراحی‌های پیچیده است، که اگر توسط جراح متخصص و باتجربه‌ای انجام نشود می‌تواند عوارض زیادی در پی داشته باشد که در نهایت منجر می‌شود به نتیجه دلخواهتون از عمل جراحی نرسید. همچنین اصلاح این عوارض ممکن است نیاز به جراحی دوباره داشته باشد. برخی از این عوارض شامل:

  • درد سینه
  • عفونت
  • تغییر در حس نوک سینه و سینه
  • تغییر موقعیت ایمپلنت
  • نشت یا پارگی ایمپلنت سینه

دوره بهبودی از نظر جراح زیبایی سینه در تهران

درد و تورم و کبودی تا چند هفته پس از جراحی وجود داد. زخم‌ها به مرور زمان محو می‌شوند، اما به طور کامل ناپدید نمی‌شوند. ممکن است از بانداژ فشاری یا سوتین‌های ورزشی برای حمایت بیشتر از سینه‌ها استفاده شود. همچنین جراح برای کمتر کردن در از دارو‌های ضد درد نیز تجویز می‌کند.

هزینه جراحی نزد جراح زیبایی سینه در تهران چقدر است؟

طبیعتا انجام جراحی نزد بهترین‌ها، می‌تواند هزینه بیشتری داشته باشد، اما پس از انجام آن می‌توانید اطمینان داشته باشید که جراحی به بهترین نحو ممکن انجام شده و نتایج راضی‌کننده خواهند بود. هزینه دقیق جراحی زیبایی سینه می‌تواند به عوامل مختلفی از جمله روش انجام جراحی، انتظاراتی که از جراحی دارید، کلینیکی که در آن جراحی انجام می‌شود و میزان تخصص  جراح بستگی دارد. برای آگاهی از هزینه دقیق جراحی، باید توسط بهترین جراح زیبایی سینه در تهران معاینه شوید.

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

سوالات متداول

برای آشنایی بیشتر با  بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران بهتر است به برخی از سوالات متداول در این باره بپردازیم:

بهترین جراح زیبایی سینه و پستان چه جراحی‌هایی انجام می‌دهد؟

به طور کلی برای انجام جراحی‌هایی مثل ماموپلاستی، عمل پروتز سینه و لیفت سینه می‌توانید به بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران مراجعه کنید.

راه‌های شناسایی بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران چیست؟

برای شناسایی بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران می‌تواند از روش‌های مختلفی استفاده کنید. مشاهده‌ی نمونه کارهای پزشک، جستجو در فضای مجازی و پرس و جو از افرادی که تجربه این عمل را دارند می‌تواند فرایند شناسایی بهترین جراح زیبایی سینه را برای شما هموار کنند.

آیا بعد از جراحی هم باید به جراح زیبایی سینه مراجعه کنیم؟

پزشک بعد از جراحی معمولا چند جلسه را به صورت دوره ای برای بازدید تعیین می کند که از نتیجه جراحی و رضایت بیمار مطمئن شود.

دکتر علی اکبر مروتی - فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی

بورد تخصص جراحی، فوق تخصص جراحی پلاستیک_زیبایی و ترمیمی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۸۷ می باشند. ایشان با علم و تجربه وافر و با انجام بیش از هزاران جراحی موفق در زمینه زیبایی از جمله پزشکان مسلط و سرشناس و منصف در این مقوله می باشند. همچنین ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشند. شماره نظام پزشکی ایشان ۶۰۴۳۷ می باشد. ایشان دارای بیش از ۱۷ سال سابقه جراحی می باشند

مهارت ها:

  • بیش از ۳۰۰۰ عمل جراحی رینوپلاستی
  • بیش از ۲۰۰۰ عمل جراحی ابدومینوپلاستی
  • بیش از ۲۰۰۰ عمل جراحی ماموپلاستی
  • بیش از ۳۰۰۰ عمل جراحی لیپوساکشن
  • بیش از ۲۰۰۰ عمل جراحی بلفاروپلاستی
  • بیش از ۱۰۰۰ عمل جراحی لیفت بازو و لیفت ران
  • بیش از ۲۰۰۰ عمل جراحی تزریق چربی به باسن
  • بیش از ۱۰۰ عمل جراحی لیفت صورت و گردن
  • بیش از ۵۰۰ عمل جراحی ژنیکوماستی (کوچک کردن سینه در آقایان)

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۷۰۵۸۸

۰۹۱۲۴۱۲۴۱۶۰

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام دنبال کنید.

lipoomatic_vip@

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

برای مشاوره مستقیم در واتساپ کلیک کنید.

۰۹۱۲۴۱۲۴۱۶۰

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

http://lipoomaticvip.com

 بهترین جراح زیبایی سینه و پستان در تهران | معرفی + ویژگی

میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان ١٨،  پلاک ١٥ ، واحد ٤

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج