۱۱۹۳۶۷۶
۱۱۸۵۸
۱۱۸۵۸
پ

بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران کجاست؟ + هزینه

پیدا کردن یک کلینیک یا مرکز معتبر کاشت ابرو یکی از مهمترین اولویت های افرادی است که تصمیم به کاشت ابرو گرفته اند. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران کسب کنید.

 تمایل انسان به زیبایی تاریخچه ای دور و دراز دارد و تنها مربوط به عصر ما نیست. انسان همواره در تلاش بوده تا با رسیدگی به عواملی که در زیبایی او نقش دارند خود را زیباتر جلوه دهد. ابرو خوش فرم هم یکی از این عوامل است. داشتن ابروهایی پرپشت و زیبا در جوان تر نشان دادن چهره و زیبایی بیشتر نقش دارد. اما بسیاری از افراد، به علل مختلف از این موهبت برخوردار نیستند که امروز مشکل این افراد با کاشت ابرو حل شده است. پیدا کردن یک کلینیک یا مرکز معتبر کاشت ابرو یکی از مهمترین اولویت های افرادی است که تصمیم به کاشت ابرو گرفته اند. همه افراد به دنبال پیدا کردن بهترین مراکز درمانی برای انجام جراحی های خود هستند. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران کسب کنید.

بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران کجاست؟ + هزینه

کاشت ابرو چیست؟

اغلب بانوان گمان می‌کنند که تاتو و هاشور بهترین شیوه برای پر کردن قسمت های خالی ابرو محسوب می‌شوند، اما این دو روش به طور موقت کاربرد داشته و از رنگ‌های شیمیایی برخوردار هستند؛ به همین دلیل با موی طبیعی ابرو متفاوت بوده و اختلاف رنگ کاملاً قابل رویت می‌باشد؛ به طوری که غیر طبیعی بودن ابرو به راحتی تشخیص داده می‌شود. متاسفانه این روش‌ها پس از مدت کوتاهی به تمدید نیاز دارند؛ بنابراین این امکان وجود دارد که فرد پس تحمل درد‌های ناشی از این روش‌ها به نتیجه مورد پسند خود نیز دست نیابد. اما برخلاف این روش‌ها کاشت ابرو برای همیشه به صورت زیبایی می‌بخشد؛ زیرا در این فرآیند به برداشت موی پشت سر و مو‌های ناحیه‌ی اطراف سر و کناره‌های گوش اقدام می‌شود تا قسمت‌های خالی ابرو پوشیده شده و ابرو خوش حالت جلوه کند؛ بنابراین نتیجه‌ی بسیار دلخواهی به ارمغان می‌آورد.

در نظر داشته باشید بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران از روش‌های مختلفی برای کاشت استفاده می‌کند؛ به طوری که علاوه بر موها، ارگان‌های کوچک تولید کننده مواد نیز به ناحیه مورد نظر انتقال می‌یابند که همین موضوع زیبایی دائمی ابرو‌ها را به دنبال دارد. همچنین مو‌های کاشته شده همانند مو‌های طبیعی رشد می‌کنند؛ بنابراین مراجعه کنندگان به اصلاح و کوتاهی ابرو‌ها بعد از کاشت نیازمند می‌شوند.

بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران کجاست؟ + هزینه

کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو چه کسانی هستند؟

کاشت ابرو بیشتر مناسب افرادی که به هر دلیل ابروهای خود را از دست داده اند. اما نارضایتی از مدل ابرو و تراکم و ضخامت آن هم برای برخی افراد دلیل خیلی خوبی برای انجام کاشت ابرو است. به طور کلی کاشت ابرو برای کسانی مناسب است که:

  • افرادی که به صورت مادرزادی ابروهای کم پشتی دارند یا در قسمتی ابرو ندارد؛
  • افرادی که به علت صدمه و جراحت بخشی از ابروی خود را از داده اند؛
  • افرادی که بانک موی مناسبی در قسمت های مختلف بدن خود (به خصوص در پشت سر) دارند؛
  • افرادی که آگاهی و توقع به جایی از کاشت ابرو دارند و ابروهای طبیعی مدنظرشان است، نه فقط زیبایی کار؛
  • افرادی که قبلاً تتوی ابرو انجام دارند اما تصمیم به تغییر دارند و از ثابت بودن مدل مصنوعی های ابروهای خود خسته شده اند؛
  • افرادی که به دلیل افزایش سن دچار ریزش ابرو شده اند و دوست دارند که دوباره ابروهای طبیعی و زیبا داشته باشند؛
  • افرادی که با مشکل عدم تقارن در ابروهای خود مواجهند.

بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران از تمامی ویژگی‌های زیر برخوردار است که عبارتند از:

۱: تخصص در کاشت ابرو

برخی از کلینیک‌ها در زمینه کاشت موی سر از تجربه زیادی بهره مند می‌باشند، اما توجه فرمایید این کلینیک‌ها در زمینه کاشت ابرو مرکز مناسبی در نظر گرفته نمی‌شوند؛ زیرا کاشت موی سر با فرایند کاشت ابرو مشابه نبوده و به روش متفاوت تری عمل می‌کند؛ به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم به مرکزی مراجعه فرمایید که در حوزه کاشت ابرو به صورت کاملاً حرفه‌ای عمل می‌نماید؛ زیرا پزشک این مراکز از تجربه و تخصص کافی برخوردار بوده و با جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا آشنا می‌باشد.

۲: برخورداری از مجوز‌های لازم و ضمانت کار

پزشکان بهترین کلینیک از صلاحیت لازم برخوردار می‌باشند؛ زیرا به طور مرتب در دوره‌های لازم شرکت کرده و با روش‌های جدید و به روز آشنا می‌شوند؛ بنابراین علاوه بر دارا بودن مدارک لازم، از تجربه و مهارت کافی بهره مند می‌باشند. لازم به ذکر است بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران تمامی مجوز‌های لازم در خصوص خدمات پوست و مو را به مراجعین خود ارائه می‌دهد تا مراجعه کنندگان با خیالی آسوده به انتخاب این مرکز اقدام کنند؛ همچنین با تضمین ضمانت کار بر اعتبار خود می‌افزاید.

بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران کجاست؟ + هزینهبهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران کجاست؟ + هزینه

۳: ارائه روش‌های مختلف کاشت

کاشت ابرو با روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد که هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب مختص به خود را دارا می‌باشند؛ بنابراین پزشک متخصص با بررسی حالت چهره و طرح ابرو، بهترین روش کاشت را به بیمار معرفی می‌نماید. بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران تلاش می‌کند تمامی روش‌های مختلف کاشت را در اختیار مراجعه کننده قرار دهد؛ زیرا در این صورت کلینیک روش کاشت خاصی را تحت عنوان بهترین روش معرفی نمی‌کند. همچنین با ارائه تمامی روش‌ها به مراجعه کننده اطمینان می‌دهد که با بررسی و ارزیابی‌های لازم، مناسب‌ترین روش را برای کاشت در نظر می‌گیرد.

۴: موقعیت مکانی کلینیک

بهتر است بدانید یکی از رایج‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی که در میان توریست‌ها بسیار محبوب است جراحی کاشت ابرو و مو است. این عمل جراحی در کشور ایران با هزینه کم‌تر و با کیفیت بیشتری انجام می‌شود. متخصصانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند بسیار باتجربه و ماهر هستند، در بیش‌تر موارد بهترین کلینیک‌های کاشت ابرو و مو در تهران و شهرهای بزرگ واقع هستند. در ضمن  موقعیت مکانی باید به گونه ای باشد که برای بیمار مناسب و در دسترس باشد.

۵: مشاوره قبل از کاشت ابرو

حضور یک مشاور خوب و متخصص در بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران میتواند یکی از گزینه ­ها برای انتخاب آن کلینیک باشد. زیرا توضیحات و راهنمایی­های قبل از کاشت ابرو، کمک بسیاری به بیمار می ­کند و او را نسبت به همه عوارض و مزایا کاشت ابرو آگاه می ­سازد. همچنین  یکی از مهم‌ترین کارهایی که در جلسات مشاوره قبل از کاشت ابرو انجام می‌شود، ریخت‌شناسی ابرو است. منظور از ریخت‌شناسی، شناسایی دقیق مشخصات ابرو است. در فرایند ریخت‌شناسی حالت فعلی ابرو و حالت نهایی آن کاملا مشخص شده و زاویه مناسب برای کاشت ابرو و محل مناسب برای برداشت آن‌ها نیز تعیین می‌شود.

۶: مجهز به بروز ترین دستگاه های کاشت ابرو

برای کاشت ابرو به بروز ترین دستگاه های کاشت ابرو نیاز است. ابزارآلات ظریف برای برداشتن مو و کاشت آن نیز از دیگر الزامات یک مرکز کاشت ابروی خوب است. امروزه دستگاه هایی ابداع شده  که می توانند با کمترین آسیب به بانک مو تارهای مو را از سر جدا نموده و در محل مورد نظر پیوند زنند. این دستگاه ها در روش کاشت ابروی Micro FIT و SUT به کار گرفته می شود. در بهترین مرکز کاشت ابرو سعی می شود از بهترین و جدیدترین ابزارآلات و دستگاه ها برای کاشت ابرو استفاده شود.

روش‌های متفاوت کاشت ابرو در بهترین مرکز شرق تهران

بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران مشکل کم پشت شدن ابرو‌ها و ریزش مو را به طور کامل برطرف می‌کند؛ زیرا با برقراری جلسات مشاوره قبل از کاشت، این امکان را برای پزشک فراهم می‌کند تا به بررسی حالت صورت شخص مورد نظر بپردازد، سپس پس از ارزیابی طرح ابرو از محل و زاویه قرار دادن مو‌ها آگاه شده و مناسب‌ترین روش کاشت را انتخاب می‌کند که به برخی از آن‌ها عبارتند از:

1: روش کاشت نواری (FUT)

کاشت نواری که با نام روش FUT نیز شناخته می‌شود، از قدیمی‌ترین روش‌های کاشت ابرو به شمار می‌آید. جالب است بدانید این روش هنوز تحت عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای کاشت مو کاربرد دارد، اما با در نظر گرفتن تجربه‌های افراد متفاوت می‌توان گفت برای کاشت ابرو‌ها گزینه مناسبی در نظر گرفته نمی‌شود؛ زیرا ابرو‌های کاشته شده در این روش ظاهری غیر طبیعی پیدا کرده و شلخته جلوه می‌کنند. اگر کاشت با نهایت دقت نیز انجام شود همچنان زاویه‌ی رشد مو‌های کاشته شده با موی طبیعی تفاوت دارد. همچنین این روش به برش و بخیه نیاز داشته و از دوره نقاهت طولانی برخوردار می‌باشد.

بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران کجاست؟ + هزینه

۲: روش FUE

روش FUE تحت عنوان برداشت غیر نواری و غیر جراحی شناخته می‌شود؛ به طوری که برای تمامی بانوان و آقایان کاربرد داشته و بی دردسرترین روش کاشت در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا در این روش تار‌های مو از ناحیه عقب سر برداشته شده و در ابرو‌ها به کار می‌روند. در نظر داشته باشید این ناحیه، تراکم مو‌های بیشتری به خود اختصاص داده و به دلیل قطر کم به مو‌های طبیعی ابرو شباهت دارد. جراحی انجام شده در این روش، در مقایسه با سایر روش‌ها بسیار سبک بوده و به دوره نقاهت کمتری نیاز دارد. همچنین پس از کاشت، زخم بر روی ابرو‌ها ماندگار نشده و به سرعت محو می‌شود؛ بنابراین فرد می‌تواند به کار‌های روزانه خود رسیدگی کند. لازم به ذکر است بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران، کاشت به روش FUT را با مناسب‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

۳: روش SUT

امروزه از روش‌های رایج در کاشت ابرو می‌توان Super FUE، Micro FIT و روش SUT اشاره کرد که عمدتاً همه آن‌ها بر اساس استخراج فولیکول فعالیت می‌کنند. در روش‌های نامبرده شده پزشک برای برداشتن فولیکول و فرایند کاشت، تکنیک‌های متفاوتی ارائه می‌دهد که همه آن‌ها بدون برش انجام شده و هیچ گونه خون ریزی یا زخمی ایجاد نمی‌کنند؛ همچنین ابرو‌های کاشته شده کاملاً طبیعی بوده و برای مدت طولانی ماندگار باقی میمانند.

بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران کجاست؟ + هزینه

اهمیت کیفیت دستگاه کاشت ابرو در بهترین مرکز چقدر است؟

 کیفیت دستگاه کاشت ابرو  بسیار حائز اهمیت است زیرا برای کاشت ابرو به دستگاه ها و ابزارآلات پیچیده نیاز است. در گذشته کاشت ابرو به روش FUT انجام میشد که در این روش به میکروسکوپ های دقیق و با کیفیت نیاز بود تا فولیکول های مو از هم جدا شوند. و امروزه دستگاه هایی ابداع شده است که می تواند با کمترین آسیب به بانک مو تارهای مو را از سر جدا کرده و در محل مورد نظر پیوند بزند پس برای گرفتن بهترین نتیجه و حداقل آسیب کیفیت دستگاه کاشت ابرو در بهترین مرکز مهم است.

عوامل موثر در هزینه کاشت ابرو در بهترین مرکز شرق تهران

هزینه کاشت ابرو در بهترین مرکز شرق تهران به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • روش کاشت ابرو
  • تراکم مورد نظر و تعداد گرافت‌های مورد نیاز
  • مدل ابرو
  • دستمزد پزشک
  • مهارت و تجربه پزشک
  • کلینیک کاشت ابرو
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج