۱۲۰۴۶۹۴
۶۸۸۶۲
۶۸۸۶۲
پ

محتوای حمایت‌شده

مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج | خدمات، مزایا و نحوه یافتن

مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج محلی است که در آن می‌توانید نیازها و مشکلات حیوانات خانگی خود را رفع کنید و مطمئن شوید که حیوان خانگی شما با مشکلی مواجه نیست.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که حیوان خانگی در منزل خود دارید به طور قطع نام پت شاپ را زیاد شنیده اید. شاید هم حیوان خانگی نداشته باشید اما با این نام مواجه شده و این سوال در ذهن شما شکل گرفته است که پت شاپ چیست و چه ویژگی هایی دارد. این مقاله در رابطه با بهترین پت شاپ در کرج صحبت می کند.

اما آیا میدانید پت شاپ چیست؟ و آیا با مفهوم آن آشنایی دارید؟ پس بهتر است که در ابتدای این مطلب به معرفی پت شاپ بپردازیم و انواع آن را به شما معرفی کنیم.

مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج | خدمات، مزایا و نحوه یافتن

مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج | خدمات، مزایا و نحوه یافتن

برای مشاوره و استعلام محصول از کینیک و پت شاپ آوین کرج

در واتساپ پیغام بذارید.

۰۹۱۹۹۵۰۱۵۰۷

پت شاپ چیست؟

پت شاپ ترکیب دو کلمه پت به معنای حیوانات خانگی و شاپ به معنای فروشگاه می باشد. و بنابراین پت شاپ فروشگاهی است که در آن محصولاتی که مرتبط با حیوانات خانگی می باشد عرضه می شود. محصولاتی از قبیل غذا، اسباب بازی، خاک، قفس و غیره. همانطور که می دانید پت شاپ یک کلمه انگلیسی است که معادل آن در فارسی فروشگاه لوازم حیوانات خانگی است. اما به همان صورت انگلیسی رایج بوده و در بین مردم جا افتاده است و شاید کسی از معادل فارسی آن استفاده نکند.

خدمات پت شاپ

چکاپ کامل و واکسیناسیون و صدور شناسنامه و برگ سلامت
جراحی و داخلی حیوانات خانگی و پرندگان زینتی
پت شاپ و لوازم و غذای خشک و تشویقی خارجی و ایرانی در برندهای مختلف برای حیوانات خانگی
آرایشگاه و شستشو همه روزه با تعیین وقت قبلی

مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج چه خدمات و محصولاتی ارائه می دهد؟

در سال‌های اخیر علاقه به حیوانات خانگی در بین مردم رواج زیادی یافته و تعداد بیشتری از مردم دوست دارند که حیوانات خانگی را در منازل خود نگهداری کنند. بنابراین به تناسب افزایش این علاقه، پت شاپ های زیادی نیرآغاز به کار کرده و در شهرهای مختلفی مشغول به فعالیت هستند. صاحبان این حیوانات خانگی می‌توانند به این فروشگاهها مراجعه کرده و هر چیزی را که برای نگهداری و مراقبت از حیوان مورد علاقه شان نیاز دارند در این فروشگاه ها بیابند. به طور مثال کسی که در شهر کرج زندگی می کند می تواند برای یافتن وسایل مورد نیاز حیوانات خانگی اش به بهترین پت شاپ در کرج مراجعه کرده و لیست وسایل مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کند.

محصولات مجهزترین پت شاپ در کرج

  • انواع غذاهای خشک
  • انواع غذاهای تشویقی
  • لوازم آرایشی
  • لوازم بهداشتی
  • خاک بهداشتی
  • انواع شامپو و صابون بهداشتی
  • قلاده و سبد

خدمات مجهزترین کلینیک حیوانات در کرج

  • انجام خدمات زیبایی و بهداشتی
  • انجام پیرایش حیوانات خانگی
  • معاینه و چکاپ ماهانه
  • انجام آزمایشات مربوطه
  • کادر متخصص
  • سونوگرافی 
  • سی تی اسکن و رادیولوژی

مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج | خدمات، مزایا و نحوه یافتن

در کشور های خارجی مانند انگلستان، کانادا و ایالات متحده پت شاپ ها اغلب خدمات بهداشتی و زیبایی شناسی را نیز انجام می دهند. خدماتی مانند تمیز کردن حیوانات خانگی یا نظافت حیواناتی از قبیل گربه و سگ. علاوه بر این ممکن است دارای مشاورهای تخصصی در رابطه با تغذیه حیوانات خانگی نیز بوده و به مشتریان خود مشاوره ارائه دهند.

از رایج ترین انواع پت شاپ ها می‌توان به پت شاپ پرنده، پت شاپ سگ و پت شاپ گربه اشاره کرد. بعضی از این پت شاپ ها نیز مجهز به سایت اینترنتی و خدمات فروش آنلاین وسایل حیوانات خانگی به مشتریان هستند. شما با توجه به نوع نیاز خود و نوع حیوان خانگی خود می توانید به بهترین پت شاپ در کرج مراجعه کرده و اقدام به خرید وسایل حیوان خانگی خود کنید.

مجهزترین کلینیک و پت‌شاپ کرج دارای چه مزایایی است؟

همانطور که گفته شد پت شاپ حیوانات خانگی فروشگاه است که شما در آن می توانید به هر چیزی که حیوان خانگی شما به آن نیاز دارد دسترسی داشته باشید. پس بهتر است که برای خرید لوازم مورد نیازتان پت شاپی را انتخاب کنید که کاملاً تخصصی بوده و خدمات خوبی را به شما ارائه می دهد.

  • به طور تخصصی روی غذا و وسایل گربه کار کرده و خدمات مرتبط با آن را به شما ارائه می دهد.
  • می تواند خدمات ویژه دیگری مانند آرایش و پیرایش را نیز برای شما انجام دهند.
  • مشاوره و معاینه حیوان خانگی شما نیز یکی از خدماتی است که بهترین پت شاپ در کرج می تواند برای شما فراهم آورد
  •  تنوع زیادی از وسایل مورد نیاز و غذای حیوان خانگی شما را در اختیارتان قرار داده و با مراجعه به این فروشگاه ها شما دست خالی بر نخواهید گشت.

مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج | خدمات، مزایا و نحوه یافتن

مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج را چگونه بیابیم؟

با پیشرفت فضای مجازی و گسترش ارتباطات، یافتن مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج چندان مشکل نیست. با جستجوی ساده در فضای مجازی و آشنایی با نظر کاربران، می‌توانید مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج را پیدا کنید. همچنین پرسش از اطرافیان می‌تواند در این جستجو بسیار مناسب باشد.

مجهزترین کلینیک و پت شاپ کرج برای چه حیواناتی خدمات و وسایل ارائه می دهد؟

باید بدانید یک کلینیک مجهز باید امکانات خدمات رسانی به تمامی حیئوانات را داشته باشد. به عنوان مثال حیوانات زیر تحت پوشش خدمات مجهزترین کلینیک و پت شاپ کرج قرار می‌گیرند:

  • سگ‌ها 
  • گربه‌ها
  • جوندگانی مانند خرگوش 
  • پرنده‌ها

 پت شاپ حضوری یا اینترنتی

در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی روز به روز اضافه می‌شوند و خرید را برای مشتریان ساده می کنند. فروش اینترنتی از پت شاپ ها نیز دور نمانده و پت شاپ های زیادی اقدام به فروش اینترنتی کرده اند. بنابراین در حال حاضر دو نوع پت شاپ حضوری و پت شاپ اینترنتی وجود دارد. حال می خواهیم به تعریف هر کدام از آن و ویژگی‌های آنها بپردازیم.

پت شاپ حضوری و مزایا و معایب آن

کاملا واضح است که فروشگاه ها و مغازه هایی که در شهرهای مختلف وجود دارند و شما می توانید برای خرید به صورت حضوری به آنها مراجعه کنید فروشگاه حضوری نامیده می شود. در این فروشگاه ها شما می توانید محصولات متفاوت و مورد نیاز خود را به صورت حضوری مشاهده کرده و از بین آنها اقدام به خرید محصول مورد علاقه خود کنید. در شهرهای بزرگ ایران پت شاپ های زیادی وجود دارد که می تواند پاسخگوی نیازهای صاحبان حیوانات خانگی باشد.

 اما متاسفانه در برخی از شهرها و شهرستانهای کوچک این قبیل فروشگاه ها یا بسیار ناچیز بوده و یا اصلا وجود ندارد. ممکن است شما به دنبال بهترین پت شاپ در کرج به صورت حضوری باشید اما نتوانید آن را بیابید و یا آن که برای پیدا کردن آن دچار مشکل شوید که این مسئله می‌تواند یکی از معایب پت شاپ های حضوری باشد.

علاوه بر این شما برای مراجعه حضوری به پت شاپ های حضوری نیاز به صرف زمان و رفت و آمد به محل مورد نظر را دارید که اگر محل زندگی شما از این پت شاپ ها دور باشد شما نیاز به وقت و هزینه زیادی برای رفت و آمد دارید.

 از دیگر معایب پت شاپهای حضوری این است که ممکن است تنوع محصولات آن فروشگاه محدود باشد و شما ناچار باشید که از بین محصولات موجود انتخاب کنید و در این حالت احتمال این مسئله وجود دارد که شما نتوانید به محصول مورد علاقه خود دست یابید و یا این که محصول مورد نظر شما در آن فروشگاه تمام شده باشد و یا اینکه اصلا آن محصول را نداشته باشد.

اما با این وجود هنوز هم بسیاری از افراد وجود دارند که خرید حضوری را به خرید اینترنتی ترجیح می دهند. این افراد کسانی هستند که دوست دارند محصولات را با چشم خود مشاهده کنند و از کارایی و کیفیت آنها مطمئن شوند. و یا اینکه نمی توانند به سایت های اینترنتی اعتماد لازم را داشته باشند و یا به هر دلیل دیگر خرید حضوری را ترجیح دهند.

مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج | خدمات، مزایا و نحوه یافتن

پت شاپ آنلاین یا اینترنتی و مزایا و معایب آن

بسیاری از افراد هستند که به دلایل زیادی مانند مشغله کاری خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح داده و اقدام به سفارش آنلاین محصولات مورد نظر خود می کنند. کاملا واضح است که در این حالت شما هزینه زمانی کمتری را صرف خواهید کرد. دیگر نیازی به رفت و آمد به محل مورد نظر، ماندن در ترافیک، ماندن در پشت چراغ قرمز یا مسائلی از این قبیل وجود ندارد و می توان در زمان بسیار صرفه جویی کرد.

 از دیگر مزایای خرید اینترنتی و آنلاین از بهترین پت شاپ در کرج این است که شما می توانید به انواع و اقسام محصولات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید و تنوع بالایی را در این محصولات مشاهده کنید. همچنین می توانید نظر دیگر مشتریان را در رابطه با محصولات مورد نظر خود مطالعه کرده و با آگاهی بیشتری اقدام به خرید محصول مورد نیاز حیوان خانگی خود کنید.

 علاوه بر این شما در این روش می‌توانید کیفیت و قیمت محصولات مرتبط را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت به خرید بهتری دست بزنید. یکی دیگر از مهمترین مزایای خرید اینترنتی این است که اصلا فرقی نمی کند شما در کجا زندگی می کنید. این که در شهر شما پت شاپ وجود دارد و یا خیر هیچ تغییری در خرید شما ایجاد نمی کند. زیرا شما به راحتی به تمامی فروشگاه های آنلاین در سراسر کشور می توانید مراجعه کرده و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود کنید. سپس محصول خریداری شده را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج | خدمات، مزایا و نحوه یافتن

آوین – مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج

خدمات کلینیک و پت شاپ آوین

مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج | خدمات، مزایا و نحوه یافتن

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۶-۳۲۵۵۰۵۱۳

۰۹۱۹۹۵۰۱۵۰۷

مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج | خدمات، مزایا و نحوه یافتن

برای مشاوره و استعلام محصول از کینیک و پت شاپ آوین کرج

در واتساپ پیغام بذارید.

۰۹۱۹۹۵۰۱۵۰۷

مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج | خدمات، مزایا و نحوه یافتن

برای مشاهده محصولات از اینستاگرام بازدید نمایید.

avinpetclinic۱@

مجهزترین کلینیک و پت شاپ در کرج | خدمات، مزایا و نحوه یافتن

کرج، عظیمیه، بلوار بسیج جنب مسجد الجواد پلاک ۳۰۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج