۱۲۱۴۷۵۷
۲ نظر
۸۲۱
۲ نظر
۸۲۱
پ

نماینده جنجالی کاندیدای ریاست مجلس شد

ولی اسماعیلی با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس، اظهار داشت: از صبح امروز ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در فراکسیون انقلاب اسلامی آغاز شده و کاندیدا‌ها می‌توانند تا عصر فردا اسامی خود را به ما اعلام کنند.

فرارو: ولی اسماعیلی با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس، اظهار داشت: از صبح امروز ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در فراکسیون انقلاب اسلامی آغاز شده و کاندیدا‌ها می‌توانند تا عصر فردا اسامی خود را به ما اعلام کنند.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: امروز نادران به صورت رسمی و طی نامه‌ای برای انتخابات ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد.

 ولی اسماعیلی با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از صبح امروز ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در فراکسیون انقلاب اسلامی آغاز شده و کاندیدا‌ها می‌توانند تا عصر فردا اسامی خود را به ما اعلام کنند.

وی افزود: عصر سه‌شنبه نیز مجمع عمومی فراکسیون انقلابی مجلس تشکیل جلسه می‌دهد و نتیجه رأی‌گیری درباره گزینه‌های هیئت رئیسه مجلس در مجمع عمومی، صبح چهارشنبه در اختیار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امیدوارم کسانی که رأی لازم را برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس در فراکسیون انقلاب اسلامی نمی‌آورند، به تعهد خود پایبند باشند و دیگر در صحن علنی مجلس برای انتخابات هیئت رئیسه کاندیدا نشوند.

اسماعیلی درباره گزینه‌های تصدی ریاست مجلس در اجلاسیه سوم مجلس یازدهم، بیان کرد: امروز الیاس نادران به صورت رسمی و طی نامه‌ای برای انتخابات ریاست مجلس شورای اسلامی اعلام کاندیداتوری کرد. محمدباقر قالیباف هم برای حضور در انتخابات ریاست مجلس اعلام آمادگی کرده است.

وی اظهار داشت: هنوز نماینده دیگری برای انتخابات ریاست مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی نکرده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      همان قالیباف،خوبه!

    • ناشناس

      دنیاجای پررویان است وبس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج