۱۲۱۵۲۸۱
۸۶۷۳۳
۸۶۷۳۳
پ

درمان عوارض بعد از کرونا با ازون درمانی چگونه است؟

درمان عوارض بعد از کرونا با اوزون درمانی راه حل مناسبی برای رهایی از عوارض طولانی مدت کرونا است. این مطلب اطلاعاتی درباره ی این روش درمانی را در اختیار شما قرار میدهد تا یک قدم به سلامتی نزدیک تر شوید.

روش دکتر هاوارد رابینس Saline DIV

ازون درمانی با بیش از یک قرن در سراسر جهان به خصوص در کشور آلمان و روسیه قدمت دارد. ازون شکل سه اتمی اکسیژن است که با ورود به بدن در مدت کمتر از ۲۴ دقیقه به اکسیژن دو اتمی تبدیل شده و انرژی آزاد شده در این فرآیند بنام انرژی حیات بخش vital Energy از سال ۱۹۱۲ شناخته شده است و باعث تغییرات گسترده‌ای در متابولیسم سلولی می‌شود.

درمان عوارض بعد از کرونا با ازون درمانی چگونه است؟

ازون درمانی مواد مصرف بسیارگسترده‌ای دارد از جمله کنترل، بیماری‌های خودایمنی مانند پسوریازیس، لوپوس، لیکن پلان، میگرن و سندروم خستگی مزمن و سندرم پس از کرونا (کووید طولانی) و انواع آلرژی و اسم و انواع اگزما‌های پوستی و ... که با مراجعه به وب سایت دکتر علی تارات - متخصص ازون درمانی در بیماری‌های خود ایمنی به آدرس www.alitarat.com می‌توانید کاملا مطالعه کنید.

در مطب دکتر علی تارات براساس متد آقای هاوارد رابینز موسس سازمان بین المللی ازون درمانی WFOT در نیویورک آمریکا که به صورت تزریق سرم نمکی با گاز ازون salin-Div به درون رگ DIV است، درمان انجام می‌شود.

درمان عوارض بعد از کرونا با ازون درمانی چگونه است؟

 

این روش یکی از بی‌خطرترین و مؤثرترین روش‌های درمانی برای کنترل بسیاری از بیماری خودایمنی است که در حال حاضر در کشور فدرال روسیه و آلمان و آمریکا به طور گسترده‌ای انجام می‌شود.

این روش بیش از ۶ سال است که در بیماری‌های خودایمنی بخصوص پسوریازیس، سندروم خستگی مزمن، فیبرومیالرژی و میگرن در حال انجام است که با مستندات موجود ۸۳ درصد باعث خاموشی بیماری و کنترل علائم پوستی و سیستمیک بیماری‌های خود ایمنی شده است.

درمان عوارض بعد از کرونا با ازون درمانی چگونه است؟

۱-سندرم خستگی مزمن یا میالژیو انسفالیت MYALGIO-ENCEPHALITIS

 یک بیماری فراگیر و یک معضل بین المللی است که در سال ۲۰۲۰ از طرف WHO شعار سال شد (سندرم خستگی مزمن یک معضل جهانی است).

درمان عوارض بعد از کرونا با ازون درمانی چگونه است؟

این بیماری با کمبود انرژیِ شدید، درد بدن، عدم تحمل ورزش، عدم تمرکز حواس، ضعف در حافظه، کاهش قدرت یادگیری و انگیزش کافی برای رسیدن به اهداف، درد‌های ماهیچه‌ای و تاندون‌ها، کاهش میل جنسی، اختلالات خلقی، گاهی اختلالات شناختی و رفتار‌های دوقطبی، عصبانیت زودرس و سردرد مزمن ظاهر می‌شود و علت آن حمله سیستم ایمنی بدن به سیستم اعصاب خودکار ANS و بعضا اختلالات هورمونی و وسکولیت در ارگان‌های حیاتی است.

 - از روش ازون درمانی هاوارد رابینز SALIN-DIV در کنترل و بهبود تمام علائم سندرم خستگی مزمن

CHRONIC FATI QUESYN DROME استفاده می‌شود که در سال ۲۰۱۸ در دانشگاه بوستون آمریکا نتایج کار توسط دکتر رابینز در سمینار مربوط به این بیماری و بهبود آن با گاز ازون DIV گزارش مکتوبی ارائه شده که می‌توان آن‌را در You Tube مشاهده کرد.

سندرم خستگی مزمن یا همان میالژیو انسفالیت به نظر می‌رسد که یک التهاب خودایمنی ماهیچه‌ای-مغزی است و بهترین روش درمان آن استفاده از ازون تراپی SALIN-DIV می‌باشد.

۲-پسوریازیس PSORIASIS یا صدفک

درمان عوارض بعد از کرونا با ازون درمانی چگونه است؟

درمان عوارض بعد از کرونا با ازون درمانی چگونه است؟

 

یک بیماری خودایمنی و سیستمیک است که می‌تواند بسیاری از ارگان‌های بدن را درگیر کند و با تظاهرات پوستی به صورت پوسته ریزی، خارش، قرمزی و التهاب خود را نشان می‌دهد که به انواع متفاوتی طبقه بندی می‌گردد که می‌توانید برای دیدن مقالات داخلی و خارجی مربوطه به وب سایت WWW.ALITARAT.COM مراجعه کنید.

این بیماری در اثر اختلال در ژن بروز دهنده HLA-DRW۶ رخ می‌دهد و در واقع یک بیماری ژنتیکی است که در اثر عوامل محیطی مانند عفونت‌های مختلف، آلاینده‌های هوایی، آلاینده‌های آب و سموم محلول در آب و بعضا مصرف بعضی دارو‌ها با یک استرس شدید تظاهر می‌کند.

درمان عوارض بعد از کرونا با ازون درمانی چگونه است؟

دکتر علی تارات در ۶ سال گذشته با استفاده از روش ازون درمانی SALIN-DIV توانسته است بیش از ۲۰۰۰ بیمار را که سال‌ها از روش‌های متداول درمانی که اغلب روش‌های سرکوب‌گر سیستم ایمنی و نور درمانی و جدیدا لیزر درمانی را انجام داده بودند و نه تنها کنترل علائم به صورت طویل مدت را بدست نیاورده‌اند بلکه دچار عوارض سیستمیک این دارو‌ها در کبد، کلیه و پوکی استخوان شدید (در مواردی که بیش از ده سال پردینزولون مصرف کرده‌اند) را به خوبی و بدون هیچ عارضه‌ای کنترل کند و بیماری‌هایی که به طور همزمان با پسوریازیس هستند هم کاملا کنترل شده‌اند.

بیماری پسوریازیس یک بیماری سیستمیک است و می‌تواند با درگیر کردن سیستم اعصاب مرکزی علائم سندرم خستگی مزمن که شامل انرژی بسیار پایین، عدم تمرکز حواس، ضعف در حافظه کوتاه مدت، کاهش قدرت آموزش و آنالیز مسائل روزمره و درد‌های ماهیچه‌ای متناوب مقاوم به درمان و انواع میگرن به خصوص میگرن چشمی orbital را کاملا کنترل کند و باید گفت ازون درمانی با روش Div در بعضی از بیماران به گفته خودشان معجزه کرده و حتی بر روی خلق و خوی تند و عصبانیت زودرس و کاهش میل جنسی بیماران اثرات درمانی بسیار عمیقی دارد. در تمام بیماران دارای پرونده الکترونیک و ثبت ضایعات قبل از درمان و بعد از درمان به وسیله عکسبرداری مداوم و ویزیت منظم و گزارش بهبود آن‌ها به طور مکتوب موجود است.

این روش بی‌خطرترین روش کنترل بیماری پسوریازیس است که باید در طول درمان از محصولات گیاهان غنی شده با ازون هم استفاده شود.

تنها نماینده WFOT مرکز بین‌المللی ازون درمانی در حوزه بیماری‌های خودایمنی دکتر علی تارات است.

۳ - سندروم بعد از کرونا یا کرونای طولانی

Post Covid-۱۹ syndrome (long covid-۱۹)

 که طبق تعریف ۱۲-۴ هفته بعد از بهبود بیمار از علائم حاد کرونا به خصوص سویش اومیکرون در ۵۰-۱۰ درصد بیماران بروز می‌کند.

درمان عوارض بعد از کرونا با ازون درمانی چگونه است؟

علائم این بیماری شامل خستگی و کمبود انرژی بسیار شدید، کوتاه شدن تنفس و احتیاج به تنفس عمیق گاه گاهی که باعث درد در قفسه سینه می‌شود که دلیل آن فیبروز ریوی است که در افراد متفاوت فرق می‌کند، تغییر در خلق و خوی بیمار یا تشدید علائم عصبی - روانی که از قبل وجود داشته است، تغییر رنگ پوست و ایجاد لکه‌های غیرطبیعی همراه با خارش، پوسته‌ریزی و یا تشدید علائم بیماری‌های خودایمنی که قبل از ابتلا وجود داشته‌اند، تشدید علائم در دیگر بیماران خودایمنی به خصوص در MS یا ALS و ایجاد سندروم شبیه گیلن‌باره (Gillenbare Syndrome)، حتی در موارد شدید ایجاد یک انسفالیت حاد پیش‌رونده به نام سندرم بلا (Belas Syndrome) که اولین بار بعد از کرونا در جهان تشخیص و نام گذاری شد و یا تشدید علائم بیماران خودایمنی با علائم پوستی به خصوص پسوریازیس و لیکن پلان و SLE بیماری پروانه‌ای.

در سندرم بلا التهاب مغزی وسیع، شدید و گسترده است که تقریبا فرد کاملا از حالت طبیعی خارج شده و کلیه رفتار‌های مغزی فرد دچار اختلال شدید می‌شود که تقریبا درصد مرگ و میر ۷-۳ درصدی دارد.

در سندروم کووید طول کشیده PACS تب و سرفه خلط دار و بدن درد، تعریق سرد، ضعف عضلانی شدید همراه با درد عضلانی بدن و کمبود انرژی همراه با عدم تعادل و سرگیجه Dizziness همراه با علائم گوارش مانند تهوع و استفراغ و بی اشتهایی شدید و طولانی و علائم خلق و خوی مثل اضطراب، افسردگی و حملات پانیک، رفتار‌های دوقطبی یا تشدید این رفتار‌ها و بی خوابی و کاهش شدید میل جنسی در خانم‌ها و به خصوص آقایان را مشاهده می‌کنیم. درد‌های اسکلتی به خصوص مفاصل دارای کپسول مفصلی مثل زانو و شانه‌ها، بند‌های انگشتان که گاهی با تورم و قرمزی و داغی مفصل همراه بوده و گزارش مکتوب شده‌اند.

بنظر می‌رسد کووید طول کشیده حداقل یک التهاب عروق سیستمیک ایجاد می‌کند که با مکانیزم‌های ناشناخته‌ای می‌تواند تقریبا تمام ارگان‌ها را درگیر کند، ولی علائم آن شبیه سندرم خستگی مزمن و فیبرومالرژی مزمن است.

درمان عوارض بعد از کرونا با ازون درمانی چگونه است؟

در مغز به طرق مختلف باعث علائم شبه MS یا ALS یا گلین بار سندرم می‌شود که در MRI قابل تشخیص هستند و دارو‌های منع سیستم ایمنی (مثلا پردینزولون و ...) بر آن‌ها موثر نیست.

کووید طولانی در مغز ایجاد نوعی بیماری بنام Belas Syndrome سندرم بلا یا Loeys-Dietz Syndrome

 میکند که یک انسفالیت شدید است که تمام مغز را درگیر می‌کند و تابه‌حال جهان طب با چنین بیماری آشنا نبوده و باعث مرگ بیمار به دلیل اختلالات مغزی می‌گردد.

کرونای طولانی یا لانگ کووید در ریه باعث فیبروز پیش رونده می‌شود که عملکرد ریوی را کاملا مختل می‌کند و می‌تواند در طولانی مدت باعث مرگ بیمار گردد.

کووید طولانی در سطح قلب می‌تواند ماهیچه قلبی، عروق قلبی و پرده خارجی و داخلی قلب و دریچه‌های قلبی را درگیر کند. حتی اختلال عملکرد سیستم الکتریکی قلب که با تپش قلب، احساس بی نظمی و درد شدید قلبی تظاهر می‌کند. موارد سکته قلبی و ایست قلبی در کووید طولانی و سندروم بعد از کووید از سراسر دنیا گزارش شده است.

آنچه مهم است اینکه کووید طولانی باعث ایجاد بیماری‌های خودایمنی یا تشدید علائم بیماری‌های خودایمنی می‌شود و تقریبا در بیش از ۷۰ درصد موارد بیماری‌های خودایمنی تیروئید، غده آدرنال و تخمدان‌ها و بیضه‌ها و کاهش فولیکول گذاری و تولید اسپرم را باعث می‌شود و ایجاد تخمدان پلی کیستیک PCO در خانم‌ها و در آقایان یا عدم تولید اسپرم یا ازوسپرمی Azoospermia ایجاد می‌کند که قطعا باعث نازایی می‌گردد.

درمان عوارض بعد از کرونا با ازون درمانی چگونه است؟

اطلاعات آماری دنیای طب مربوط به همین دو سال و اندی است که کرونای طولانی را بررسی کرده‌اند و عوارض طویل مدت در آینده بررسی خواهد شد.

آنچه مسلم است این ویروس بر عملکرد سیستم ایمنی و رفتار طبیعی آن تاثیر عمیقی می‌گذارد و باید دید در ۱۰، ۵ یا ۱۵ سال آینده چه عوارضی بر ارگان‌های بدن دارد. از آنجایی که استفاده از مولتی ویتامین‌ها و دارو‌های سرکوب‌گر ایمنی تاثیر قابل قبولی در کنترل علائم کووید طولانی نداشته‌اند و در اکثر کشور‌های بخصوص روسیه، آلمان و امریکا از یک ضدالتهاب بی خطر و سیستمیک به نام ازون که تعدیل کننده سیستم ایمنی است برای درمان سندرم پس از کووید یا کووید طولانی استفاده می‌شود.

روش دکتر علی تارات در ازون درمانی Saline DIv است که به مدت ۶ سال در ایران انجام شده و نتایج مکتوب آن در کنترل بیماری‌های خودایمنی مثل پسوریازیس، لیکن پلان، سندرم خستگی مزمن و سندرم فیبرومیالرژی و حتی MS به دقت ثبت شده و در حال تبدیل شدن به مقاله عملی است که امید است بتوانم تاثیر روش ازون درمانی با متد آقای هاوارد رابینز یا همان ازون درمانی با سرم نمکی را در نژاد ایران بطور دقیق مشخص کند.

درمان عوارض بعد از کرونا با ازون درمانی چگونه است؟

پروفسور هاوارد رابینز از متد Pass EffecT ۱۰ استفاده می‌کند که تحت شرایط هایپر باریک ازون را در حد فوق اشباع در سالین و خون حل می‌کند که نتایج بسیار عجیبی در کنترل علائم کووید طولانی داشته که متاسفانه تکنولوژی آن فعلا محرمانه است، ولی مراکز تحقیقاتی دیگر از روش و پروتکل B+۲ رابینز که همان Saline DIv است به عنوان بهترین روش درمان کووید طولانی یاد می‌کنند کلیه اسناد مربوط را می‌توانید در وب سایت شخصی دکتر علی تارات مشاهده کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج