۱۲۱۵۲۹۰
۶۲۱
۶۲۱
پ

لیست کلینیک‌ و اورژانس‌های دندانپزشکی شبانه روزی در شمال تهران

اورژانس دندانپزشکی در شمال تهران آماده ی انجام انواع خدمات دندان پزشکی برا شماست. اگر به دنبال یکی ار این مراکز هستید و با ویژگی های یک مرکز خوب آشنایی ندارید، در ادامه این مطلب با آن ها آشنا شوید.

همگی ما در طول سال های زندگی امان حداقل یک بار احتیاج  پیدا کرده ایم که به صورت فوری به یک مرکز اورژانس دندانپزشکی مراجعه کنیم. به همین دلیل نیز از این طریق می خواهیم یک مرکز اورژانس دندانپزشکی در شمال تهران به شما معرفی کنیم که بتوانید در مواقع دندان دردهای حاد و مزمن با مراجعه به این مرکز به آرامش و سلامت شما کمک کنیم.

البته پر واضح است که مطب های دندانپزشکی و مراکز درمانی عمومی و خصوصی زیادی در هر شهر ایران و هر محله آن وجود دارد. اما مورد قابل توجهی که وجود دارد آن است که همه مطب های دندانپزشکی دارای ساعت کار مشخص و محدودی هستند و در مواقعی از شب یا صبح های زود دسترسی به خدمات دندانپزشکی بسیار مشکل و کمیاب می شود. حتی کمتر درمانگاه شبانه روزی پیدا می شود که مجهز به یک دندانپزشک در شیفت شب باشد. به همین دلیل نیز آشنایی با یک مرکز اورژانس دندانپزشکی در شمال تهران می تواند برای شما و خانواده و عزیزان تان این آرامش خیال را به ارمغان بیاورد که در هر ساعت از شبانه روز که دچار دندان درد شوید می توانید با مراجعه به آن به تسکین دندان درد خود کمک کنید.

لیست کلینیک‌ و اورژانس‌های دندانپزشکی شبانه روزی در شمال تهران

ویژگی های بهترین اورژانس دندانپزشکی در شمال تهران

تجربه و تخصص دندانپزشک

علاوه بر دانش و آگاهی داشتن تجربه و تخصص یکی از ملاک های انتخاب اورژانس دندانپزشکی می باشد. هر چه کارکنان تجربه بیشتری داشته باشد در درمان بیماری‌های دندان می‌توانند نقش مؤثرتری را ایفا کند. تجربه دندان پزشکان به خصوص در مواقعی که نیاز به امور تخصصی‌تر مثل ترمیم و ایمپلنت و … وجود دارد، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. یک دندانپزشک با تجربه درمان را به شکل راحت‌تری انجام می دهند تا پس از آن احساس درد نداشته باشید. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین مرکز اورژانس دندانپزشکی در شمال تهران هستید، کلینیکی را پیدا کنید که از تخصص و مهارت بالای همه دندانپزشکان حاضر در آن در هر ساعت از شبانه روز مطمئن باشید.

بکارگیری تجهیزات مدرن در اورژانس دندانپزشکی

وجود تجهیزات مدرن و پیشرفته یکی از ویژگی های کلینیک دندان پزشکی خوب است.کلینیک ها با برخورداری از تجهیزات مدرن و پیشرفته می توانند مشکلات افرالد را راحت تر تشخیص داده و آن را رفع کنند.وجود دستگاه های تخصصی باعث می شود مراجعان اعتماد بیشتریداشته باشند.

کیفیت بالا مواد دندانپزشکی

همچنین اطمینان از کیفیت بالای مواد دندانپزشکی که داخل دندان مراجعین کار می گذارند نیز یکی دیگر از فاکتور های بسیار تعیین کننده در بهترین اورزانس دندانپزشکی در هر شهر یا منطقه ای است. وگر نه صرف این که یک مرکز اورژانس دندانپزشکی در محلی وجود داشته باشد که دارای دندانپزشکان ماهر و مجربی نیز باشد، نمی تواند سلامت و کیفیت کار دندانپزشکی آن کلینیک را تضمین کند.زیرا چه بسا ترمیم دندانی که با مواد بی کیفیت پر شده باشد، در اثر مرور زمان دچار آسیب و شکستگی شود و آن ترمیم دندان عمر طولانی نداشته باشد. در آن صورت فرد به زودی مجبور به مراجعه دوباره به یک مطب دندانپزشکی دیگر خواهد شد تا کار ترمیم دندان خود را در مطبی دیگر دوباره تکرار کند و این مساله هیچ صورت خوشایندی نخواهد شد. زیرا هم سبب اتلاف هزینه و وقت بیمار می شود و هم وجه کاری دندانپزشک و مرکز اورژانس اولیه لطمه دار خواهد شد.

رعایت اصول بهداشتی

از ویژگی های دیگر دیگر اورژانس دندانپزشکی، توجه به رعایت اصول بهداشتی می باشد.در صورت لزوم باید از ست روپوش و دستکش مجزا استفاده شود و درپایان کار هم تجهیزات را ضدعفونی کنند.این مکان ها به طور منظم نظافت و ضدعفونی می شوند.همچنین بکارگیری نظم و رعایت بهداشت از اصول اساسی کار محسوب می‌شود؛ این مورد هرچه بیشتر رعایت شود افراد بیشتری می‌توانند با اعتماد و خیالی آسوده مراجعه کنند.

در بین مراکز مختلف اورژانس دندانپزشکی در شمال تهران قطعاً چند کلینیک وجود دارند که از دیگران بهتر هستند. فاکتور هایی که می تواند تعیین کننده بهترین مرکز اورژانس دندانپزشکی در شمال تهران یا هر جای دیگری باشد، عبارتند از تخصص و تجربه و مهارت دکتر دندانپزشک و تجهیزات و مواد دندانپزشکی مرغوبی که آن کلینیک برای دندان های مراجعین خود استفاده می کنند.

 

لیست کلینیک‌ و اورژانس‌های دندانپزشکی شبانه روزی در شمال تهران

  شبانه روزی بودن کلینیک دندانپزشکی

اطلاع از یک مرکز اورژانس دندانپزشکی در شمال تهران که کار درمانی مورد اطمینانی داشته باشد، می تواند سبب آرامش خیال شما و خانواده اتان گردد. زیرا چنان چه از یک مرکز اورژانس دندانپزشکی خوب در شهر خود یک شماره تماس داشته باشید، می توانید در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیلات رسمی کشور برای درمان دندان درد خود یا خانواده با آن تماس بگیرید.

همگی استحضار دارید که دندان درد از آن جمله درد هایی است که به هنگام ابتلا خواب و آرامش فرد و خانواده وی را از او می گیرد و به یکباره روال زندگی و شغل آن فرد را دچار اختلال و وقفه می کند. بنابراین تماس با یک کلینیک مجرب و متخصص و دارای صداقت شغلی که از مواد درجه یک بر روی دندان فرد کار کند، می توانند سبب آرامش خاطر همه اعضای خانواده باشد. ضمن آن که در صرفه جویی در وقت و هزینه خانوار نیز بسیار تاثیر گذار است.

بنابراین لازم است که قبل از ابتلا به دندان درد های حاد و مزمن یک کلینیک دندانپزشکی خوب و مورد اطمینان را در شهر خود شناسایی کنید و شماره تماس آن را برای موارد اورژانسی در دفترچه تلفن منزل یادداشت کرده و یا در گوشی همراه خود ذخیره کنید. به این ترتیب می توانید با آسودگی خیال و اطمینان از کیفیت نتیجه درمانی آن مرکز در مواقع اورژانسی دندان درد خود یا اهالی خانواده با یک تماس با این مرکز اورژانس از خدمات دندانپزشکی آن بهره مند شوید. در نتیجه سلامت دندان های شما و دیگر اعضای خانواده همیشه تضمین شده است.

لیست کلینیک‌ و اورژانس‌های دندانپزشکی شبانه روزی در شمال تهران

 ارائه خدمات با قیمت مناسب

همان گونه که مستحضر هستید، خدمات دندانپزشکی از سالیان گذشته جزء گران قیمت ترین خدمات پزشکی در هر کشوری بوده است. به همین علت نیز بهره مندی از خدمات دندانپزشکی ارزان جزء دغدغه های همیشگی خانواده های ایرانی بوده است. بنابراین عاقلانه تر آن است که قبل از بروز دندان درد های شبانه و عاجز کننده به فکر پیدا کردن یک مرکز اورژانس دندانپزشکی در شمال تهران یا هر نقطه دیگر باشیم که بتواند با قیمت های مناسب سلامتی دندان های ما را به ارمغان بیاورد.

البته مسلم است که هر خدمات دندانپزشکی ارزانی مطلوب و نتیجه بخش و مفید فایده نیست. زیرا چه بسا ترمیم دندانی که با مواد بی کیفیت انجام شده باشد و یا عصب کشی دندانی که به صورت کامل و تخصصی انجام نشده باشد و دردسر های زیادی را در سال های بعد برای آن فرد ایجاد کرده باشد. بنابراین هنگام مقایسه قیمت های دندانپزشکی مراکز مختلف باید به هر دو آیتم کیفیت و کمیت به صورت همزمان توجه داشت و یکی را فدای دیگری نکرد.

علاوه بر این پیدا کردن یک کلینیک اورژانس دندانپزشکی با قیمت مناسب می تواند در مواقع ضروری در صرفه جویی وقت و زمان فرد و اعضای خانواده و کاهش استرس آن ها نیز موثر باشد و در نهایت سلامت دندان های ما را تضمین کند.

معرفی بهترین کلینیک و اورژانس های دندانپزشکی شبانه روزی در شمال تهران

دندانپزشکی شبانه روزی ساج 

لیست کلینیک‌ و اورژانس‌های دندانپزشکی شبانه روزی در شمال تهران

شماره تماس : 02122117325

آدرس : سعادت آباد ، شمال چهار راه سرو ، بلوار پاک نژاد ، تقاطع یادگار امام ،پلاک1

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا 

لیست کلینیک‌ و اورژانس‌های دندانپزشکی شبانه روزی در شمال تهران

شماره تماس : 02122925429 – 02122925408

آدرس : تهران ، بر اصلی میرداماد ، بعد از خیابان دکتر مصدق جنوبی (نفت جنوبی) ، پلاک 258 

دندانپزشکی دنتال

لیست کلینیک‌ و اورژانس‌های دندانپزشکی شبانه روزی در شمال تهران

شماره تماس : 02122366649

آدرس : تهران ، سعادت آباد ، خیابان درختی ، نبش کوچه پرتو

 دندانپزشکی شبانه روزی ندا

لیست کلینیک‌ و اورژانس‌های دندانپزشکی شبانه روزی در شمال تهران

 

شماره تماس : 02122240990

آدرس : فرمانیه،  چیذر ، میدان ندا ، درمانگاه شبانه روزی ندا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج