۱۲۲۴۲۳۶
۳۹۵
۳۹۵
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین روش‌ها برای نصب گوگل پلی روی هواوی

اما آیا راهی هست که بتوان برخی از این خدمات را روی گوشی‌های هوآوی استفاده کرد؟ ۱۹ کالا در ادامه به چند روش نصب گوگل پلی روی گوشی‌های هوآوی می‌پردازد.

آیا امکان نصب گوگل پلی روی هواوی وجود دارد؟ سوالی که فروشگاه اینترنتی ۱۹ کالا در ادامه سعی دارد به آن پاسخ دهد و روش‌های آن را به شما بگوید. پس اگر قصد خرید گوشی هوآوی دارید و یا قبلا مدلی از این شرکت را خریداری کرده‌اید، ادامه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد.

بهترین روش‌ها برای نصب گوگل پلی روی هواوی

همه ما می‌دانیم که بعد از تحریم شرکت هوآوی توسط آمریکا گوشی‌های هوآوی نمی‌توانند از برخی از خدمات گوگل استفاده کنند و همین امر نیز باعث شده تا با وجود تمام ویژگی‌های خوبی این گوشی‌ها دارند خیلی از افراد از خرید گوشی هوآوی صرف‌نظر کنند؛ اما آیا راهی هست که بتوان برخی از این خدمات را روی گوشی‌های هوآوی استفاده کرد؟ ۱۹ کالا در ادامه به چند روش نصب گوگل پلی روی گوشی‌های هوآوی می‌پردازد.

هوآوی در طی سال‌های اخیر از نظر سخت‌افزار و مواردی مثل دوربین پیشرفت قابل‌توجهی پیدا کرده به طوریکه اکنون گوشی‌های پرچمدار این برند در بین مدل‌های مختلف، بیشترین امتیاز را از نظر دوربین به دست آورده‌اند، در حالی که قیمت گوشی هواوی p۵۰ پرو پلاس را اگر در نظر بگیریم به نسبت بسیاری از پرچمداران دیگر پایین‌ترست؛ اما با این وجود هم نبود خدمات گوگل باعث شده خیلی از کاربران قید خرید این گوشی‌ها را بزنند. حال خبر خوب برای افرادی که هنوز طرفدار این برند هستند این است که راه‌هایی وجود دارد که بتوان با این مشکل هم به خوبی کنار آمد.

یکی از خدماتی که کاربران هوآوی نمی‌توانند از آن به صورت پیش فرض روی گوشی‌های هوآوی بهره ببرند فروشگاه گوگل پلی است. در این مطلب ۱۹ کالا سعی دارد که چند روش نصب گوگل پلی روی گوشی‌های هوآوی را به شما آموزش دهد.

بهترین روش‌ها برای نصب گوگل پلی روی هواوی

روش نصب گوگل پلی روی هواوی با APK

به طور کلی می‌توانید از مسیر زیر برای نصب گوگل پلی با استفاده از APK اقدام کنید:

Settings>Advanced Settings>Security>Enable Installation from Unknown Sources

بعد از اینکه گزینه فعال کردن نصب از منابع ناشناخته را زدید، پیام دیگری را مبنی بر "this type of file can harm your device" مشاهده خواهید کرد که باید روی دکمه "OK" کلیک کنید...

سپس می‌توانید فایل‌های گوگل پلی استور، گوگل پلی سرویس و گوگل سرویس و فریم وورک را دانلود و نصب کنید. در این مرحله از نصب گوگل پلی روی هواوی می‌توانید به کشو برنامه‌ها بروید و فروشگاه گوگل پلی را راه‌اندازی کنید. در مرحله آخر نیز با یک حساب گوگل وارد آن شوید.

نصب گوگل پلی در هواوی از طریق GSM Installer

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید با آن نصب گوگل پلی روی هواوی را انجام دهید از طریق GSM Installer است که در ادامه مسیر انجام آن و نکات مرتبط با نصب گوگل پلی در هواوی از این طریق را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

نصب گوگل پلی روی گوشی هواوی از این طریق نیز بسیار ساده است کافیست که از مسیر زیر شروع کنید:

Settings>Advanced Settings>Security>“Enable Installation from Unknown Sources

تا به اینجای این روش نصب گوگل پلی روی گوشی هواوی هم دقیقاً مشابه به روش قبل عمل کنید و بعد از اینکه پیام this type of file can harm your device را تأیید کردید، می‌توانید GSM Installer را نصب، سپس Google Play store APK را دانلود و نصب کنید. ادامه نصب را می‌توانید با کمک دستور‌های روی صفحه انجام دهید و سپس با حساب کاربری خود وارد آن شوید. به همین راحتی می‌توانید نصب گوگل پلی روی گوشی هواوی را انجام دهید.

بهترین روش‌ها برای نصب گوگل پلی روی هواوی

نحوه نصب گوگل پلی در هواوی با گوگل اینستالر

گوگل اینستالر هم یکی دیگر از روش‌هاییست که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی نصب گوگل پلی روی هواوی را انجام دهید. در ادامه به مراحل انجام آن اشاره خواهیم کرد:

فایل‌های APK گوگل اینستالر و گوگل پلی استور را که دانلود کردید کافیست منابع ناشناخته را فعال کرده سپس بعد از پیدا کردن فایل‌ای پی کا گوگل اینستالر آن‌ها از طریق فایل روی آن کلیک کرده و دستورالعمل‌های بعدی را دنبال کنید.

۱۹ کالا به عنوان مرجع گوشی موبایل از جمله گوشی هوآوی، تا به اینجا به سه روش نصب گوگل پلی روی هواوی اشاره کرد، اما روش دیگری نیز برای این کار وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نصب گوگل پلی روی هواوی با Googlefier

نصب گوگل پلی در گوشی هواوی از این طریق کمی پیچیده‌ترست و زمان بیشتری لازم دارد. تنها کافیست که برای آن مراحل زیر را دنبال کنید:

فایل Googlefier را دانلود و آن را نصب کنید. این برنامه زمینه را برای نصب برنامه‌های اساسی گوگل مانند Google Apps Manager، Google Service Framework و همچنین فروشگاه گوگل پلی مهیا می‌کند. پس از نصب Googlefier همه‌ی مجوز‌های لازم را به آن بدهید و وارد برنامه شوید. سپس مراحل روی صفحه را دنبال کنید.

اکنون گوشی‌های زیادی در بازار وجود دارد که فاقد خدمات گوگل هستند، اما این شرکت توانسته تا با برخی از ترفند‌ها گوگل را دور بزند و این مشکل را برای کاربرانش مرتفع سازد. اگر دوست دارید مدلی از گوشی هواوی را خریداری کنید و توانایی انجام این تنظیمات را دارید، هیچ نگرانی دیگری وجود ندارد.

یکی از گوشی‌هایی که هوآوی اخیرا وارد بازار کرده، هواوی نوا ۸ است این گوشی امتیازات خوبی دارد و مشخصات سخت‌افزاری و همچنین عملکرد دوربین آن هم خوب ارزیابی شده؛ اما این مدل هم فاقد خدمات گوگل است. اگر قصد خرید این گوشی هواوی را دارید و فقدان خدمات گوکل تنها مانعیست که باعث شده دست از خرید این مدل و یا سایر مدل‌های هوآوی بردارید با این تنظمیاتی که به آن اشاره کردیم دیگر هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

سخن آخر

اکنون مدل‌های بسیار زیادی از گوشی‌های هوآوی وجود دارد که در سراسر جهان در حال فروش است، اما فاقد خدمات گوگل هستند. ۱۹ کالا به عنوان یک مرجع موبایل در این مطلب سعی کرده است تا به راه‌حل‌ها و تنظیماتی اشاره کند که با استفاده از آن بتوانید مشکل نصب گوگل پلی روی هواوی را حل کنید. آیا شما تاکنون تنظیمات نصب پلی استور هواوی را انجام داده‌اید در این صورت تجربه خود را با دوستان خود به اشتراک گذارید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج