۱۲۳۳۶۸۳
۱۶۰
۱۶۰
پ

بهترین مرکز کاشت ناخن در شمال تهران را بشناسید

بهترین مرکز کاشت ناخن در شمال تهران دارای ویژگی هایی است که در صورت تمایل به کاشت ناخن و زیبایی بیشتر می توانید به آن مراجعه کنید. اگر هنور با این مرکز آشنایی ندارید با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

از آن جایی که امروزه بانوان بسیاری از کاشت ناخن استفاده می کنند، در این جا می خواهیم بهترین مرکز کاشت ناخن در شمال تهران را معرفی کنیم. البته مراکز کاشت ناخن امروزه در هر شهر و محله ای زیاد هستند ولی مهم است که به بهترین مرکز کاشت ناخن در شهر و محله خود مراجعه کنید تا از کار آن ها رضایت داشته باشید.

بسیاری از موارد پیش آمده است که در اثر مراجعه به مرکز کاشت ناخن های نامعتبر، ناخن های شخص دچار قارچ شده است و فرد را به دردسر های بزرگ تری دچار کرده است. برای جلوگیری از بروز این مشکلات باید مطمئن شوید که شخص ناخن کار از مواد مرغوب برای کاشت ناخن شما استفاده کرده است.

علاوه بر آن ممکن است بر اثر ضربه های شدید به ناخن یا عدم رعایت نظافت شخصی توسط مشتری، مواد گذاری نادرست (یعنی چسباندن مواد به ریشه و یا پرس نکردن مواد)، هوا گرفتن ناخن و یا رفع نکردن هوا گرفتگی در ترمیم ها، رطوبت موجود در اطراف ناخن، مصرف کورتون، بیماری هایی مانند دیابت و ایدز، مصرف دارو های شیمی درمانی یا ابتلا به بیماری های نقص سیستم ایمنی، ایجاد رخنه و ترک در ناخن ها هنگام کاشت یا صدمه به ناخن راه ورود برای قارچ ها باز شده که زیر ناخن ها رفته و رشد کنند.

بهترین مرکز کاشت ناخن در شمال تهران را بشناسید

انواع روش های کاشت ناخن مختلفی در آرایشگاه ها انجام می شود. مانند کاشت ناخن با ژل، کاشت ناخن قالبی، کاشت ناخن با پودر. هر کدام از این روش ها معایب و فواید خود را دارند. برای مثال مزایای روش کاشت ناخن با ژل آن است که

مواد مورد استفاده در این روش معمولاً بدون بو و غیر سمی هستند. ناخن کاشته شده با ژل نیز معمولاً ظریف‌‌ تر و طبیعی‌ تر از کاشت ناخن به روش پودری است.

انواع روش های کاشت ناخن

1.کاشت ناخن با ژل

یکی از رایج ترین روش های کاشت ناخن، کاشت ناخن با ژل است. مراحل کاشت ناخن با ژل به طور کلی شامل 7 مرحله می شود:

2.مانیکور خشک و زیر سازی:

در واقع قبل از هر گونه کاشت و یا ترمیم ناخن بایستی مانیکور خشک و زیرسازی انجام شود. برای این کار با استفاده از عقب زن پوست ها را عقب می زنید و سپس با سر سوهان اشکی مانیکور، کوتیکول های موجود را از سطح ناخن جدا می کنید. برای زیرسازی نیز با سر سوهان کاغذی نرم سطح ناخن را خراش می دهید. به یاد داشته باشید هدف خراش دادن سطح ناخن است و به هیچ عنوان هدف آسیب به کراتین ناخن نیست. توجه کنید که اگر در مرحله خراش دادن سطح ناخن، ناخن نازک شود و یا به کراتین آن آسیب برسد، امکان نچسبیدن مواد کاشت روی ناخن وجود دارد و سطح ناخن دچار عوارض ناخوشایندی می شود.

بهترین مرکز کاشت ناخن در شمال تهران را بشناسید

3. Base cutو نصب former

بعد از اتمام مانیکور خشک و زیرسازی صحیح، نوبت به استفاده از ضد قارچ و نصب فرمر می رسد. برای نصب فرمر، بایستی بیس کات را روی سطح ناخن بزنید و پس از آن ناخن را در دستگاه یو وی قرار دهید. باید دقت کرد که بیس کات را قبل از نصب فرمر نیز می توان گذاشت.

4.صدف سازی ناخن

در این مرحله، با استفاده از لایه نازکی از ژل، برای ناخن یک صدف ساخته، قد و مدل ناخن بر اساس نظر مشتری درست می شود. همان طور که دیده اید مدل های مختلف گلدانی، گرد یا تیز بودن ناخن و همچنین اندازه ناخن در این مرحله تعیین می شود. بعد از این مرحله ناخن ها را حدود یک دقیقه داخل دستگاه یو وی قرار می دهند تا ژل خشک شود.

5.مواد گذاری

دقت کنید که در این مرحله می توانید فرمر را از ناخن جدا کنید و در عین حال هم می توانید این کار نکنید. در حقیقت فرمر به شما کمک می کند که اندازه تمامی ناخن ها را یک دست و منظم کنید. پس از آن در این مرحله مقدار بیشتری از ژل روی ناخن گذاشته می شود.

محلی که این بار ژل قرار می گیرد، نزدیک به ریشه ناخن است و پس از آن با قلم، آرام آرام شروع به عقب زدن ژل می کنید. پس از این کار نیز با حرکت های نرم، ژل را روی تمام سطح ناخن می کشید. به یاد داشته باشید که به هیچ وجه نباید زیر ژل، حباب های هوا ایجاد شود و در صورت مشاهده حباب حتماً باید آن را از میان بردارید.

بهترین مرکز کاشت ناخن در شمال تهران را بشناسید

6.سوهان کشی اولیه

بعد از آنکه ژل خشک شد و ناخن را از دستگاه یو وی خارج کردید، نوبیت به جدا کردن فرمر می رسد. پس از جدا کردن فرمر با استفاده از پد آغشته به کلینزر، چسبناکی سطح ناخن را از بین می برند. سپس نوبت به سوهان کشی می رسد. اول با استفاده از سوهان دستی ژل های اضافی اطراف ناخن گرفته می شود و سپس با استفاده از سرسوهان الماسه، ناهمواری های سطح ناخن از بین می رود.

7.دورگیری

اگر تا حد امکان به درستی ژل روی ناخن گذاشته شده باشد، این مرحله ضرورت زیادی ندارد. اما به هر حال بعضی مواقع ژل به اطراف ناخن و روی پوست نفوذ می کند. در این صورت باید حتماً آن را از روی پوست جدا کرد چرا که اولین عامل هوا گرفتن کاشت با ژل همین مورد است. با این کار از بلند شدن زود هنگام ناخن جلوگیری می شود. بنابراین باید سعی کرد در صورت مشاهده ژل قبل از قرار دادن ناخن ها در دستگاه یو وی و خشک شدن ژل روی پوست، آن را تمیز کرد.

8.سوهان کشی نهایی و اتمام کار

در حقیقت بعد از دورگیری کاشت ناخن شما آماده است و وقت آن فرار رسیده که با یک سوهان دستی، فرم مورد نظر را بدهید. پس از آن برای ایجاد سطح صاف و صیقلی نهایی ناخن، بافر را روی سطح ناخن بکشید.

9.کاشت ناخن قالبی

از مزیت های انجام کاشت قالبی در این است که این نوع کاشت بسیار سریع و آسان است و بیشتر برای زمان هایی که آرایشگاه بسیار شلوغ است مانند شب عید بسیار پر کاربرد است. البته این مدل کاشت را می توان هم با پودر و هم با ژل اجرا نمود.

روش کاشت ناخن با قالب همانند سایر روش های کاشت ناخن در پنج مرحله صورت می گیرد. این مراحل شامل زیرسازی، انتخاب سایز مناسب قالب، مواد گذاری با استفاده از قالب، سوهان کشی و تاپ شاین می شود. روش کاشت ناخن قالبی به این صورت است که باید در ابتدا مانیکور خشک کنید. پس از اتمام مانیکور خشک نوبت به خراش دادن سطح ناخن می رسد. این کار صدف ناخن را برای چسبیدن مواد آماده می سازد.

بهترین مرکز کاشت ناخن در شمال تهران را بشناسید

بعد از این کار تمامی ناخن ها را با ضد قارچ آغشته می کنند و سپس سایز مناسب قالب را انتخاب می کنند. در انجام این مرحله باید نهایت وسواس را نشان داد. چون شما از بین سایز های مختلف باید مناسب ترین سایز قالب با توجه به اندازه صدف ناخن مشتری انتخاب شود. در صورتی که قالب شما از صدف ناخن مشتری بزرگتر باشد در زمان مواد گذاری امکان دارد مواد از کناره های قالب بیرون زده و در کناره های پوست ناخن خشک شود. این کار مرحله دورگیری را سخت می کند و احتمال زخم شدن دور ناخن مشتری زیاد است. پس تا جایی که ممکن است سایز قالب را کمی کوچکتر و یا هم سایز با اندازه صدف ناخن انتخاب نمایید تا قالب ناخن در نهایت زیبا از کار در بیاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج