۱۲۵۱۹۸۹
۵۴۰۰۴
۵۴۰۰۴
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در شمال تهران

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در شمال تهران مرکزی است که تحت نظر و مشاوره پزشک، با پیشرفته‌ترین دستگاه و اپراتوران با تجربه خدمات لیزر موهای زائد را ارائه می‌دهد.

از بین بردن موهای زائد این روزها به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های زیبایی در جامعه تبدیل شده‌ است.برای از بین بردن این موهای زائد روش‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که بر اساس میزان جواب‌دهی با هم متفاوت هستند.تجربه بسیاری از بیماران ثابت کرده است استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد روشی بسیار تضمینی و به صرفه است که می‌توان به آن اعتماد داشت.برای آشنایی با این روش در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در شمال تهران

همین حالا تماس بگیرید.

ساعت کاری کلینیک: شنبه تا پنجشنبه - ۸:۰۰ - ۲۰:۰۰

۰۹۱۲۹۲۵۲۵۰۶

۰۹۱۲۰۴۳۴۳۹۷

لیزر مو‌های زائد چیست؟

استفاده از لیزر در حوزه پزشکی امری پرکاربرد است که می‌توان از آن برای از بین بردن موهای زائد نیز استفاده نمود.لیزر نوعی پرتوی نور پر انرژی است که با فشار خفیف به ریشه‌های مو به مرور زمان آن‌ها ضعیف کرده و از بین می‌برد.این روش به عنوان یک روش تهاجمی کم خطر می‌تواند شما را برای مدت زمان طولانی از شر موهای زائد بدن راحت کند.

انواع لیزر مو‌های زائد

برای انتخاب بهترین روش لیزر موهای زائد باید به عواملی مثل رنگ مو، نوع پوست، ضخامت مو و ناحیه درمان توجه داشته باشید و بسته به این شرایط بهترین نوع لیزر را انتخاب نمایید.تشخیص بهترین روش برای شما باید تحت نظارت پزشک متخصص صورت بگیرد.برای آشنایی بیشتر شما با انواع لیزر می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت
  • لیزر موهای زائد با لیزر روبی ( یاقوت )
  • لیزر تور پالسی بالا
  • لیزر ND:YAG

کلینیک پوست و مو آوینا

کلینیک آوینا یکی از بهترین کلینیک‌های تخصصی پوست و مو در ایران است که مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان دارد، این کلینیک از ابتدا، تلاشش در جهت ارائه خدمات تخصصی و موثر در زمینه پوست، مو، لیزر و زیبایی، کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل با بهره گیری از جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا بوده است.

کلینیک زیبایی آوینا افتخار دارد با در دست داشتن پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه‌های پوست و جراحی خدماتی را عرضه کند که هماهنگ با آخرین یافته‌های علمی باشد.

کلینیک پوست و مو آوینا با بهره‌گیری از پزشکان و کادر متخصص سعی بر ارائه؛ بالاترین کیفیت خدمات با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد مصرفی مورد تایید FDA و سازمان غذا و داروی ایران در محیطی فعال زیبا و بهداشتی را دارا می‌باشد.

خدمات

  • کاشت مو، ابرو و ریش
  • تزریق ژل، بوتاکس و چربی
  • لیزر موهای زائد
  • لیفت با نخ
  •  جوانسازی پوست (RF فرکشنال، کربوکسی تراپی و ...)

فاکتور های مهم در انتخاب بهترین مرکز موهای زائد شمال تهران

برای اینکه بتوانید بهترین مرکز موهای زائد در شمال تهران را پیدا کنید میخواهیم مهم ترین فاکتور هایی که در انتخاب مرکز لیزر خوب نیاز است را برای شما عنوان کنیم تا با خیال راحت مرکز مورد نظر خود را پیدا کنید.یکی از فاکتور های مهم به کارگیری بهترین و جدید ترین دستگاه لیزر است.بهترین مرکز لیزر موهای زائد شمال تهران، باید به جدیدترین دستگاه های لیزر مجهز باشد تا بتواند رضایت مشتریان بیشتری را به خود جلب کند.همچنین باید دارای اپراتورهای مجرب و کاربلد باشد. داشتن مجوز معتبر یکی از اصلی ترین فاکتوری است که کلینیک زیبایی باید داشته باشد.مجوز معتبر نشان دهنده این است که کلینیک دارای اپراتور حرفه ای، دستگاه های معتبر و جدید و یک پزشک مجرب است.

مزایای استفاده از لیزر موهای زائد

استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن دارای مزایایی است که به نسب سایر روش‌ها اصلاح مو برتری دارد.برای بیان این مزایا بهتر است به برخی از موارد زیر اشاره کنیم:

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در شمال تهران بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در شمال تهران

  • قابل استفاده برای تمام نقاط بدن 
  • کاهش رشد موها زائد
  • نازک شدن موهای زائد در گذر زمان 
  • کمرنگ شدن مو
  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • کاهش حساسیت‌های پوستی

 معایب استفاده از  لیزر موهای زائد

با وجود تمام مزایای قابل توجه لیزر موهای زائد ،نمی‌توانیم این روش را روشی بدون نقص بدانیم.این روش نیز دارای معایبی است که باید به آن‌ها توجه لازم را داشته باشیم.برای مثال درد ناشی از این روش یکی از اصلی‌ترین معایبی است که افراد را از انجام آن منصرف میکند.از طرفی روند طولانی بودن مدت زمان جواب دهی ممکن است برای بسیاری از افراد مناسب نباشد.

 

 لیزر موهای زائد بدن برای چه افرادی مناسب است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم تقریبا تمام افراد می‌توانند از این روش استفاده کنند چرا که همه افراد از داشت موهای زائد رنج می‌برند!این روش روشی کاربردی برای خانم‌ها و آقایان است برای راحتی بیشتر می‌توانند از آن استفاده کنند.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در شمال تهران

 

 

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟

در یک نگاه کلی استفاده از لیزر برای افراد زیر مضر بوده و بهتر است برای از بین بردن موهای زائ بدن از روش‌های دیگری استفاده نمایند:

  • افرادی که از اسپری های برنزه کننده استفاده میکنند
  • افرادی که زیر آفتاب یا توسط دستگاه سولاریوم برنزه کرده‌اند
  • افرادی که آنتی بیوتیک مصرف می‌کنند
  • افرادی که ویتامینهای خاصی مصرف می‌کنند
  • افرادی که در ناحیه تحت درمان زخم باز دارند
  • افراد مبتلا به بیماری های سیستم ایمنی 
  • افراد دارای موهای روشن، سفید و یا خاکستری

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد

تعداد جلسات موهای زائد بسته به ناحیه درمان ، ضخامت و رنگ مو متفاوت است.اکثر افراد برای مشاهده کاهش قابل توجه مو، 6 تا 8 جلسه درمان لازم است اما ممکن است برخی از افراد به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشند.

آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟

تمام روش های زیبایی پوست با عوارض همراه هستند که این عوارض ها می تواند کوتاه مدت و گاهی به عنوان عوارض بلند مدت شناخته شوند.لیزر موهای زائد نیز ممکن است با وجود اینکه می تواند زیبایی را به پوست شما هدیه کند دارای عوارضی از جمله: قرمزی و التهاب، سوختگی پوست،درد، پوسته پوسته شدن، ضخیم شدن موهای کرکی و غیره باشد. 

آیا لیزر موهای زائد درناک است؟

درد ناشی از لیزر شبیه به سوزش آفتاب سوختگی خفیف می باشد. اما هیچ گرمایی روی پوست خود حس نمی کنید.اگر پوست شما حساس باشد ممکن است قرمز شود.

آیا لیزر موهای زائد روشی دائمی است؟

باتوجه به سازو کار تخریب فولیکول مو پس از لیزر تا مدت طولانی مانع رشد موها می شود.رشد دوباره موها که بر اثر عوامل مختلفی صورت می گیرد نشان دهنده ی سالم بودن پوست است که این اتفاق ممکن است چند سال پس از انجام لیزر انجام شود اما به ضورت نازک و کم پشت می باشد و ضخامت آن کاهش یافته است.


برای مشاوره و اطلاع از هزینه لیزر در کلینیک آوینا کلیک کنید.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در شمال تهران بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در شمال تهران

همین حالا تماس بگیرید.

ساعت کاری کلینیک: شنبه تا پنجشنبه - ۸:۰۰ - ۲۰:۰۰

۰۹۱۲۹۲۵۲۵۰۶

۰۹۱۲۰۴۳۴۳۹۷

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در شمال تهران

برای مشاهده نمونه‌ها به اینستاگرام مراجعه کنید.

clinicavina@

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در شمال تهران

clinicavina.com

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در شمال تهران

آدرس تهران، ونک، گاندى جنوبى، خیابان٢١، پلاک٢٣

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج