۱۲۶۰۶۲۵
۵۸۵
۵۸۵
پ

هزینه عمل سینه (پروتز و ماموپلاستی) در سال ۱۴۰۲

هزینه عمل زیبایی سینه یکی از دغدغه‌های مهم افرادی است که برای انجام این عمل اقدام کرده‌اند.برای بررسی هزینه عمل سینه و عوامل تاثیر گذار روی آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

جراحی سینه امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و سالانه افراد زیادی برای انجام این عمل اقدام می‌کنند.قبل از انجام این عمل پرطرفدار باید از ابعاد مختلف آن را بررسی کنید که هزینه عمل یکی از مهم‌ترین ابعاد است. هزینه عمل زیبایی سینه یکی از دغدغه‌های مهم افرادی است که برای انجام این عمل اقدام کرده‌اند.برای بررسی  هزینه عمل سینه و عوامل تاثیر گذار روی آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

هزینه عمل سینه (پروتز و ماموپلاستی) در سال 1402

هزینه عمل سینه بر حسب چه مواردی تعیین می شود؟

بدون شک برای تعیین قیمت جراحی سینه نمی‌توان قیمتی دقیق مشخص کرد چرا که این جراحی زیبایی تحت تاثیر عوامل مختلفی است که هر یک ار آن‌ها بر روی هزینه عمل تاثیر بسزایی دارند.برخی از این عوامل تاثیزگذار عبارتند از:

هزینه بیهوشی یا بی‌حسی

هزینه بیهوشی یا بی‌حسی در قیمت عمل سینه تاثیر بسیار زیادی دارد.قبل از انجام عمل با توجه به تشخیص دکتر و یا میل خود بیمار، نوع جراحی همراه با بیهوشی یا بی‌حسی تعیین می‌شود.هزینه داروهای بیهوشی و بی‌حسی باهم تفاوت چندانی ندارند اما بسیاری معتقد هستند که داروهای بی‌حسی به دلیل داشتن ریسک کمتر از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

هزینه بیمارستان یا کلینیک

بیمارستان یا کلینیکی که برای انجام عمل سینه انتخاب می‌کنید، در قیمت عمل زیبایی سینه تاثیر بسیار زیادی دارد.برخی از کلینیک‌های زیبایی به دلیل داشتن خدمات درمانی قبل و بعد از عمل، از هزینه‌ای جداگانه برای خدمات خود دریافت می‌کنند که این هزینه در کلینیک‌های معتبر و شناخته شده بالاتر است.

دستمزد جراح

جراحان مختلف بر اساس تخصص و سابقه کاری خود در حوزه پزشکی، دستمزد یکسانی ندارند و هر جراح تحت تاثیر عوامل ذکر شده دستمزد مخصوص خود را از بیمار دریافت می‌کنند.

دارو و آزمایش ها

قبل از انجام عمل زیبایی سینه باید آزمایش‌هایی انجام دهید که هرکدام از این آزمایش‌های هزینه قابل توجهی بر دوش شما می‌گذارند.همچنین بعد از انجام عمل پزشک متخصص داروهای تقویت کننده یا آنتی بیوتیک‌هاییی برای شما تجویز می‌کند که تهیه و مصرف آن‌ها ضروری و با اهمیت است.

گن‌های مخصوص پس از جراحی

هزینه گن مخصوص نیز از این عوامل تاثیزگذار روی هزینه نهایی عمل زیبایی سینه است. بعد از انجام عمل زیبایی سینه برای بهبودی کامل باید از گن‌های مخصوص جراحی سینه استفاده کنید.این گن‌های مخصوص در روند بهبودی شما عاملی مهم هستند بر هزینه نهایی عمل زیبایی سینه تاثیر دارند.

عوامل موثر بر قیمت عمل سینه

برخی از عوامل دیگر که بر قیمت عمل سینه تاثیر مستقیم دارند عبارت از موارد زیر هستند که به صورت جداگانه به آن‌ها می‌پردازیم.

نوع جراحی

قبل از انجام عمل زیبایی سینه باید راجب روش‌های مختلف انجام این عمل تحقیق کنید و و با مشورت پزشک روش مناسب برای خود را تعیین کنید.هریک از این روش‌ها برای جراحی سینه دارای قیمت جداگانه‌ای هستند که بر اساس میزان نتیجه‌گیری هر روش تعیین شده‌اند.

هزینه عمل سینه (پروتز و ماموپلاستی) در سال 1402

موقعیت جغرافیایی

کلینیک‌های زیبایی زیادی در سراسر کشور برای انجام خدمات زیبایی وجود دارند که موقعیت جغرافی آن‌ها در رنج قیمت خدمات آن‌ها تاثیر دارند.در بین کلینیک‌های زیبایی کلینیک‌های حاضر در تهان به عنوان پایتخت از قیمت بالاتری برخوردارند.

مهارت و تخصص پزشک

برای انجام عمل زیبایی سینه باید از تخصص پزشک اطمینان حاصل کنید.این تخصص باعث می‌شود هزینه عملل بالاتر برود اما به طبع کیفیت عمل زیبایی نیز بالاتر خواهد بود.

قیمت انواع روش های جراحی سینه

برای اطلاع بیشتر از هزینه عمل زیبایی سینه به معرفی انواع روش‌های این عمل و قیمت تقریبی آن‌ها توجع کنید:

قیمت عمل بزرگ کردن سینه با پروتز

بزرگ کردن سینه با پروتز یکی از روش‌های کاربردی است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد علاقه‌مند قرار گرفته است.هزینه این عمل زیبایی تحت تاثیر عوامل مختلفی که پیش‌تر ذکر شد می‌باشد اما متخصصان هزینه این عمل را بین 45تا60 ملیون تومان تخمین زده‌اند.

قیمت عمل بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی، روشی طبیعی برای بزرگ کردن سینه است که به دلیل استفاده از چربی طبیعی بدن از قیمت پایین‌تری نسبت به سایر روش‌ها برخوردار است.قیمت این عمل وابسته به میزان تزریق چربی می‌باشد و به طور کلی بین 8الی15 میلیون تومان براورد شد.

هزینه عمل سینه (پروتز و ماموپلاستی) در سال 1402

قیمت عمل کوچک کردن سینه (ماموپلاستی)

عمل ماموپلاستی که به عنوان عمل کوچک کردن سینه شهرت دارد به‌منظور تغییر سایز، تغییر فرم یا لیفت و بالابردن سینه نیز انجام می‌شود.هزینه این عمل با توجه به نوع عمل زیبایی و تکلینیک زیبایی بین 45تا50میلیون تومان تخمین زده شده است.

قیمت عمل لیفت سینه

عمل لیفت سینه عملی با هدف اصلاح افتادگی سینه و اصلاح فرم آن‌هاست که در تغییر سایز سینه‌ها تاثیری  ندارد.هزینه این عمل زیبایی به طور میانگین در سال گذشته 30تا50میلیون تومان بوده است.

قیمت بازسازی و ترمیم سینه

بازسازی سینه‌ها با استفاده از پروتر یا سایر روش‌ها بعد از بارداری یا درمان سرطان سینه روشی کاربردی برای بازگشت دوباره تناسب اندام است.برای انجام این عمل به بوجه‌ای حدود 35تا60 میلیون نیازمند هستید.

نوع عمل  قیمت بیمه
پروتز ۲۵الی ۲۸میلیون تومان ندارد
ماموپلاستی ۴۰الی ۴۵میلیون تومان ندارد
لیفت سینه ۶الی۱۰ میلیون تومان ندارد

پرداخت هزینه عمل زیبایی سینه به صورت اقساطی امکان پذیر است؟

کلینیک‌ای مختلفی برای انجام عمل زیبایی سینه وجود دارند که بین آن‌های مراکزی هستند که برای پرداخت هزینه عمل می‌توانید به صورت اقساط نیز اقدام کنید.

آیا عمل جراحی سینه شامل بیمه می شود؟

به طورکلی هیچ یک از عمل‌های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند اما اگر جنبه درمانی داشت باشند بیمه پایه یا بیمه تکمیلی می‌توانند بخشی از هزینه‌های این عمل‌ها را پرداخت کنند.برای آشنایی با رویکرد این بیمه‌ها به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

هزینه عمل سینه با بیمه پایه

بیمه پایه در پوشش بیمه تامین اجتماعی، بیمه ارتش، بیمه دانا،بیمه آسیا،خدمات درمانی فعالیت می‌کند. لازم به ذکر است که برای استفاده از بیمه پایه باید به مرکز درمانی دولتی مراجعه کنید و خدمات درمانی خود را در این مراکز انجام دهید.

هزینه عمل سینه با بیمه تکمیلی

نکته مورد اهمیت در رابطه این بیمه این است که پوشش بیمه‌های تکمیلی بر حسب سقف و فرانشیز بیمه بوده که بر طبق نوع بیمه و میزان حق بیمه متفاوت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج