۱۲۶۶۰۱۵
۶۷۳۶
۶۷۳۶
پ

خودکشی یک نوجوان ۱۶ساله در ترمینال فیروزآباد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره کشته شدن نوجوان ۱۶ ساله به دست نیروهای امنیتی در شهرستان فیروزآباد فارس را تکذیب کرد.

ایرنا: معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره کشته شدن نوجوان ۱۶ ساله به دست نیروهای امنیتی در شهرستان فیروزآباد فارس را تکذیب کرد.

خودکشی یک نوجوان 16ساله در ترمینال فیروزآباد

 سرهنگ کاووس محمدی چهارشنبه شب در این باره گفت: عصر روز یازدهم آذر ماه سال جاری، مأموران انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف یک جسد در اطراف ترمینال مسافربری این شهرستان مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام می شوند.

وی ادامه داد: در بررسی های انجام گرفته مشخص شد که جسد پیدا شده متعلق به نوجوان۱۶ ساله به نام ایلیاد رحمانی است که با حضور عوامل اورژانس و اعلام نظر پزشکی قانونی، ۳ساعت از فوت وی گذشته بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با اشاره به پیدا شدن مقادیری بسته های قرص در اطراف جسد افزود: بنا به اعلام پزشکی قانونی هیچگونه آثار ضرب و شتم و جراحتی بر روی جسد وجود نداشته و با توجه به مستندات موجود، احتمال خودکشی وی متصور است.

محمدی گفت: همچنین خانواده این نوجوان، روز قبل از وقوع این حادثه با مراجعه به کلانتری محل، اعلام می کنند که پسرشان چند ساعت از منزل خارج شده و قصد خودکشی دارد که پرونده فقدانی وی در کلانتری نیز در همان زمان تشکیل و تحت بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به پخش اخباری مبنی بر کشته شدن این نوجوان ۱۶ ساله به دست نیروهای امنیتی در فضای مجازی، ضمن تکذیب کردن این اخبار جعلی، تصریح کرد: با شایعه سازان و افرادی که با انتشار اخبار جعلی باعث تشویش اذهان عمومی شوند، برخورد خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج