۱۳۱۶۹۷۸
۱۲۴۸۲
۱۲۴۸۲
پ

سید حسن خمینی بابت حواشی اخیر عذرخواهی کرد

طی ساعات اخیر خبری از حاشیه حضور سید حسن خمینی در مراسم سالگرد محمود دعایی خبرساز شده که با واکنش کنایه آمیز برخی فعالان سیاسی از جمله حسین دهباشی، مستندساز مواجه شده است، حالا نوه امام با انتشار متنی به خاطر وقایع رخداده اخیر عذرخواهی کرد.

برترین‌ها: طی ساعات اخیر خبری از حاشیه حضور سید حسن خمینی در مراسم سالگرد محمود دعایی خبرساز شده که با واکنش کنایه آمیز برخی فعالان سیاسی از جمله حسین دهباشی، مستندساز مواجه شده است، حالا نوه امام با انتشار متنی به خاطر وقایع رخداده اخیر عذرخواهی کرد.

در همین رابطه خبرگزاری ایلنا نوشت که در جریان برگزاری مراسم نخستین سالگرد درگذشت مرحوم دعایی مدیر موسسه و روزنامه اطلاعات محافظان همراه حجت‌الاسلام سید حسن خمینی با ضرب و شتم خبرنگار مانع از انجام وظیفه خبری وی برای پوشش خبری مراسم سالگرد حجت الاسلام دعایی شدند.

سید حسن خمینی بابت حواشی اخیر عذرخواهی کرد

محافظان با برخوردی تند اقدام به خارج کردن خبرنگار از مراسم کردند و در ادامه فرد دیگری که به‌نظر می‌رسید، در ابتدا گوشی تلفن همراه وی را ضبط و اقدام به ضرب و شتم و توهین‌های مکرر به او کردند و در شرایطی که نفر سوم در سالن دائما با توهین‌های مکرر و مشت و لگد مشغول ضرب و شتم خبرنگار بود، سرگروه تیم حفاظتی به وارسی تلفن همراه و چک کردن پیام‌های خصوصی خبرنگار مشغول شد.

این در حالی است که در تمام این مدت خبرنگار تلاش داشته هویت خود را به‌عنوان خبرنگار به آن‌ها احراز و اثبات کند، اما آن‌ها با توقیف کارت شناسایی وی به توهین‌های مکرر خود ادامه دادند.

حسین دهباشی، مستندساز با انتشار توئیتی به سید حسن خمینی کنایه تندی زد و نوشت:

سید حسن خمینی بابت حواشی اخیر عذرخواهی کرد

سید حسن خمینی: عذرخواهی می‌کنم

در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار ایلنا، یادگار امام در نامه ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد. و آن نقش بی بدیل افکارعمومی و فضای رسانه ای در کنترل اشکالات و تقصیرها و قصورهاست.

متن نامه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

دوست نادیده جناب آقای مهرآور

قصه پر غصه دیروز را در فضای رسانه ای خواندم و متأثر شدم. از ظهر مترصد بودم تا فرصتی بیابم تا به نوعی به نوبه خود از شما عذرخواهی کنم.

البته اهل فن واقف اند که مسئولیت حفاظت بر عهده حقیر نیست، ولی با این حال وظیفه من در چنین مواردی در حدّ خود باقی است که ان شاء الله باید بررسی کاملی درباره آن صورت پذیرد.

اما همین اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد. و آن نقش بی بدیل افکارعمومی و فضای رسانه ای در کنترل اشکالات و تقصیرها و قصورهاست.

انتشار امثال این خبر شاید برای امثال من تلخ و گزنده باشد ولی همه باید خود را به ثمرات شیرین آن عادت بدهیم و از تلخی های آن رخ در هم نکشیم. تا حقی از مظلومی ضایع نگردد و هرکس بتواند با صدای رسا از ظلم و تعدی شکوه کند.

فضای مجازی آفات بسیار دارد، ولی دارای جهات خوب هم هست و دریچه ای است که صاحبان مکنت و قدرت را به سبب آنکه در اتاق شیشه ای قرار می گیرند، در برابر همگان پاسخگو کند.

برادرت سید حسن خمینی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج