جاباما
۲۶۷۴۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اولین تصاویر از گوشی Mate ۸ هوآوی

هوآوی قصد دارد تا مدتی دیگر گوشی میت ۸ (Mate ۸) را معرفی کند. تلفن همراه هوشمندی که در آن از تراشه‌ی Kirin ۹۵۰ استفاده خواهد شد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: هوآوی قصد دارد تا مدتی دیگر گوشی میت ۸ (Mate ۸) را معرفی کند. تلفن همراه هوشمندی که در آن از تراشه‌ی Kirin ۹۵۰ استفاده خواهد شد. به‌تازگی تصاویر جدیدی از این محصول به‌بیرون درز کرده که کاربران را با آن بیشتر آشنا می‌کنند.

اولین تصاویر از گوشی Mate 8 هوآوی

با نگاهی به این تصاویر وجود سنسور تشخیص اثر انگشت روی این محصول مشخص شده و احتمال دارد که یک دوربین ۱۶ یا ۱۳ مگاپیکسلی هم در پشت آن قرار گرفته باشد. همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، این گوشی با تراشه‌‌ی Kirin ۹۵۰ که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T۸۸۰MP۴ روی آن قرار گرفته، راهی بازار می‌شود.

در شایعات گفته شده که این گوشی در دو مدل راهی بازار می‌شود که کیفیت صفحه نمایش آن‌ها متفاوت است. یک مدل با صفحه نمایشی با کیفیت Full HD و مدل بعدی با صفحه نمایشی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به‌نظر می‌رسد که یک مدل از گوشی میت ۸ با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی راهی بازار می‌شود که ۵۱۷ دلار قیمت خواهد داشت.

مدل بعدی که ۶۱۱ دلار قیمت دارد با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به احتمال زیاد این دو گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند و می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی ‌آن‌ها را افزایش داد.

شایعات گفته‌اند که این دو گوشی از یک باتری با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برند و با اندروید ۶.۰ و رابط کاربری EMUI ۴.۰ راهی بازار خواهند شد.

شرکت هوآوی به احتمال زیاد میت ۸ را در تاریخ ۵ آذر ماه به شکل رسمی معرفی خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از این تلفن همراه هوشمند را مشاهده کنید:

اولین تصاویر از گوشی Mate 8 هوآوی

اولین تصاویر از گوشی Mate 8 هوآوی

اولین تصاویر از گوشی Mate 8 هوآوی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج