۳۱۸۳۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

انتظار درآمد میلیاردی از Clash Royale

شرکت مشهوربازی سازی Supercell که عناوینی مانند Clash of Clans و Hay Day را عرضه کرده بود به‌تازگی بازی Clash Royale را برای اندروید و iOS منتشر کرد. طبق انتظارات درآمد حاصل از این بازی برای Supercell در سال اول عرضه به یک میلیارد دلار خواهد رسید!

فارنت - علی ارغوان: شرکت مشهوربازی سازی Supercell که عناوینی مانند Clash of Clans و Hay Day را عرضه کرده بود به‌تازگی بازی Clash Royale را برای اندروید و iOS منتشر کرد. طبق انتظارات درآمد حاصل از این بازی برای Supercell در سال اول عرضه به یک میلیارد دلار خواهد رسید!

انتظار درآمد میلیاردی از Clash Royale

طبق آمار منتشر شده اخیر بازی Clash Royale موفق شده در اولین ماه عرضه خود ۸۰ میلیون دلار درآمد عاید Supercell کند. به گفته شرکت آنالیز NewZoo این مبلغ شامل ۳۰ درصد درآمدی که سوپرسل به گوگل و اپل پرداخت کرده نمی‌شود و اگر این مقدار را نیز به درآمد ابتدایی اضافه کنیم با مبلغ ۱۱۰ میلیون دلار آن هم تنها در ماه اول مواجه خواهیم شد. بازی Clash Royale کاملاً رایگان است اما خریدهای درون برنامه‌ای آن برای پیشرفت سریع‌تر ظاهراً توجه کاربران را به خود جلب کرده است. بازی کلش رویال یک بازی آنلاین استراتژی است که در آن یک قلعه اصلی و دو برج دفاعی دارید. با استفاده از اکسیرهایی که هر چند ثانیه کسب می‌کنید می‌توانید نیروهای مختلف دفاعی و هجومی را وارد زمین نبرد کنید. کسب کارت‌های مختلف و چیدمان و استراتژی مناسب آن‌ها می‌تواند در این بازی کلید موفقیت باشد.

انتظار درآمد میلیاردی از Clash Royale

بخش خرید درون برنامه‌ای این بازی برای سرعت بخشیدن به کسب کارت‌ها یا باز کردن صندوق‌هایی که از نبردها عایدتان می‌شود کمک خواهد کرد و به نظر می‌رسد بسیاری بازیکنان برای جلو افتادن از رقبا و دوستانشان اقدام به پرداخت پول در بازی کرده‌اند. همان‌طور که در نمودار بالا مشاهده می‌کنید بیش از ۵۰ درصد از درآمد Clash Royale در پلتفرم iOS از دو کشور آمریکا و چین حاصل شده و در مجموع نیز آسیا و اقیانوسیه به همراه آمریکای شمالی و سپس اروپا منابع اصلی درآمد این بازی محسوب می‌شوند. طبق پیش‌بینی‌ها درآمد اولین سال عرضه Clash Royale به یک میلیارد دلار خواهد رسید و جالب است بدانید Clash of Clans نیز پیش از این و در سال ۲۰۱۳ توانسته بود چنین مبلغی را در سال کسب کند. در حال حاضر بازی‌های گوشی‌های هوشمند سالانه ۳۴.۸ میلیارد دلار درآمد عاید سازندگان خود می‌کنند و به نظر می‌رسد Clash Royale می‌تواند این مبلغ را افزایش دهد.

انتظار درآمد میلیاردی از Clash Royale

خبر خوب دیگر برای سوپرسل این است که مبلغ ۱۱۰ میلیون دلار ماه گذشته شامل درآمد پلتفرم اندروید در کشور چین نمی‌شود و انتظار می‌رود این کشور نیز مبلغ قابل توجهی به درآمد کلی اضافه کند. به اعتقاد NewZoo گیم‌پلی عالی و جدید کلش رویال به همراه کاراکترهای آشنا از بازی قبلی باعث شده تا این بازی به سرعت به رتبه اول محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی در اندروید و iOS برسد. این بازی‌ها طوری طراحی شده‌اند که در مراحل ابتدایی پیشرفت سریعی داشته باشید و وقتی خوب مجذوب و معتاد (!) بازی شدید برای پیشرفت در آن دست به هرکاری بزنید؛ حتی خرج کردن پول!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج