۳۲۵۱۲۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سگا بازی Dawn Of War ۳ را معرفی کرد

سگا بازی Dawn of War ۳ را در سال ۲۰۱۷ برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد کرد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت سگا به همراه استودیوی Relic سومین شماره‌ی بازی استراتژیک Dawn of War را معرفی کرد. این عنوان که Warhammer ۴۰۰۰۰: Dawn of War ۳ نام دارد در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود.

سگا بازی Dawn Of War 3 را معرفی کرد

این بازی با نمایش یک تریلر سینمایی بسیار هیجان انگیز به نمایش درآمد که کیفیت بالایی دارد و توانست علاقه‌مندان به این بازی را به وجد بیاورد. «استیون مک‌دونالد» (Stephen MacDonald) تهیه‌ی کننده‌ی این بازی در صحبت‌هایی گفت:" این بازی بزرگ‌ترین پروژه‌ای خواهد بود که ما تا این لحظه ساخته‌ایم. داستان آن بسیار حماسی است و بازی‌کننده‌ها قهرمان‌ها و نبردهای بزرگی را مشاهده خواهند کرد. بهتر است علاقه‌مندان خودشان را برای این بازی آماده کنند."

بازی Warhammer ۴۰,۰۰۰: Dawn of War ۳ روند حماسی نسخه‌های قبلی را حفظ کرده و درکنار آن قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری را به بازی‌کننده‌ها می‌دهد تا بتوانند قهرمان‌های مخصوص خودشان را درست کنند.

در این عنوان بازی‌کننده‌ها می‌توانند کنترلر بزرگ‌ترین نیروهای این مجموعه بازی‌ها مانند Imperial Knight، the Eldar Wraithknight و Ork Gorkanaut را به دست بگیرند. البته در این تریلر تنها سه نژاد Ork، Space Marines و Eldar نشان داده شدند و فعلا خبری از نژاد Chaos نیست. به احتمال زیاد در آینده اطلاعات بیشتری در این نژاد منتشر خواهد شد.

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای این بازی مشخص نشده و تنها می‌دانیم که Dawn of War ۳ در سال ۲۰۱۷ برای کامپیوترهای شخصی راهی بازار می‌شود.

سگا بازی Dawn Of War 3 را معرفی کرد

البته مجموعه بازی‌های Dawn of War توسط شرکت THQ ساخته می‌شدند. این شرکت در سال ۲۰۱۲ ورشکسته شد و تمام بازی‌هایش توسط شرکت‌های مختلف خریداری شدند. در این میان سگا توانست حق ساخت دنباله برای مجموعه‌ی Dawn of War را به دست بیاورد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج