۳۴۸۰۶۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

تاریخ اکران فیلم ۲ Pacific Rim

اگر از طرفداران نسخه‌ی اول فیلم مهیج حاشیه‌ی اقیانوس آرام (Pacific Rim) باشید، بدون شک بی صبرانه منتظر اکران نسخه‌ی دوم آن هستید. البته باید کمی صبر خود را بالاتر ببرید چون که این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۸ اکران شود. با ما همراه باشید.

وب‌سایت زومجی: اگر از طرفداران نسخه‌ی اول فیلم مهیج حاشیه‌ی اقیانوس آرام (Pacific Rim) باشید، بدون شک بی صبرانه منتظر اکران نسخه‌ی دوم آن هستید. البته باید کمی صبر خود را بالاتر ببرید چون که این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۸ اکران شود. با ما همراه باشید.

تاریخ اکران فیلم 2 Pacific Rim

کمپانی‌های لجندری پیکچرز و یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران نسخه‌ی دوم فیلم حاشیه‌ی اقیونوس آرام (Pacific Rim)، که کارگردانی نسخه‌ی اول آن را گیلرمو دِل تورو بر عهده داشت، ۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۶ (۲۳ ماه فوریه ۲۰۱۸) اعلام کرده‌اند. این فیلم که جان بویگا، بازیگر فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) در آن نقش پسر ادریس البا در نسخه‌ی اول را ایفا می‌کند، در تاریخ ذکر شده که در ماه اکران فیلم‌های دیگری مانند غارتگر (Predator) و پلنگ سیاه (Black Panther) قرار دارد، اکران خواهد شد.

کارگردانی این قسمت را دیگر گیلرمو دل تورو بر عهده ندارد و به جای وی استیون دِنایت، کارگردان سریال اسپارتاکوس (Spartacus)، ساخت این فیلم پر طرفدار را بر عهده خواهد داشت. این اولین فیلم سینمایی در کارنامه‌ی این کارگردان خواهد بود، اما در عوض تولیدکننده و نویسنده‌ی آن در پروژه‌های تلویزیونی بسیاری مانند دِردِویل (Daredevil) نت‌فلیکس مشغول فعالیت هستند.

کمپانی‌های Legendary Pictures و Universal Pictures پیش از این در تلاش بودند زمانی که کمپانی برادران وارنر قسمت دوم این فیلم را از برنامه‌ی زمانبندی خود خارج کرد، این پروژه را در دست بگیرند که ظاهرا موفق نیز شده‌اند. نسخه‌ی اول این فیلم پس از اکران موفق شد در آمریکا بیش از ۱۰۱ میلیون دلار و بصورت جهانی (به غیر از آمریکا) بیش از ۳۰۹ میلیون دلار فروش داشته باشد. پیش‌تر در اینجا خواندید که نویسنده‌ی فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) به فیلم Pacific Rim ۲ ملحق شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج