۳۷۴۱۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زمان احتمالی عرضه macOS Sierra

اوایل سال جاری میلادی وقتی اپل از macOS Sierra رونمایی کرد، اشاره‌ای به تاریخ عرضه‌ی آن نشد. این‌طور به نظر می‌رسید که این سیستم‌عامل پاییز امسال معرفی می‌شود اما کاربران نمی‌دانند در چه روزی از این بازه‌ی سه‌ماهه باید منتظر دریافت macOS Sierra باشند.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: اوایل سال جاری میلادی وقتی اپل از macOS Sierra رونمایی کرد، اشاره‌ای به تاریخ عرضه‌ی آن نشد. این‌طور به نظر می‌رسید که این سیستم‌عامل پاییز امسال معرفی می‌شود اما کاربران نمی‌دانند در چه روزی از این بازه‌ی سه‌ماهه باید منتظر دریافت macOS Sierra باشند. حالا بر اساس محاسبات کارشناسان سایت‌های خبری این‌طور تحلیل شده که این سیستم‌عامل اواسط تا اواخر مهرماه امسال برای کاربران عرضه می‌شود.

زمان احتمالی عرضه macOS Sierra

براساس برنامه‌ی امسال اپل در ارایه‌ی بتاهای سیستم‌عامل macOS Sierra و مقایسه‌ی آن با عرضه‌ی بتاها در سال گذشته، به نظر می‌رسد اپل تاریخی را بین ۱۸ تا ۲۴ مهرماه برای عرضه‌ی سیستم‌عامل جدیدش تعیین کرده باشد.

گرچه این محاسبات هم به‌نوعی از احتمال و حدس و گمان فراتر نمی‌روند، اما از سویی دیگر اپل از گذشته معمولا ماه مهر را برای ارایه‌ی به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل‌ کامپیوترهای شخصی‌اش به کاربران انتخاب می‌کند.

سال گذشته El Capitan حتی کمی جلوتر از این تاریخ و در اواخر تابستان عرضه شد. به این ترتیب بعید به نظر می‌رسد که در عرضه‌ی Sierra فاصله‌ی زیادی با تابستان وجود داشته باشد؛ با وجود این‌که ارایه‌ی بتاها درمورد Sierra کمکی کندتر صورت گرفته است، نه‌تنها بر مبنای تحلیل‌هایی که در اخبار خوانده‌ایم بلکه از لحاظ منطقی هم اواسط مهرماه تاریخ مناسبی برای عرضه‌ی macOS Sierra است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج