۴۱۹۱۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قابلیت Status؛ تقلید جدید واتس اپ از اسنپ چت

تقریباً یک ماه پیش در خبرها خواندیم که واتس اپ، اپلیکیشن محبوب و پرطرفداری که توانسته یک میلیارد کاربر را در خود جای بدهد، قصد دارد با قابلیت "نقاشی بر روی تصاویر" به رقابت با اسنپ چت بپردازد.

وب سایت تک شات: تقریباً یک ماه پیش در خبرها خواندیم که واتس اپ، اپلیکیشن محبوب و پرطرفداری که توانسته یک میلیارد کاربر را در خود جای بدهد، قصد دارد با قابلیت "نقاشی بر روی تصاویر" به رقابت با اسنپ چت بپردازد. واتس اپ به تازگی نیز قابلیتی را آزمایش می کند که باز هم تقلیدی از استوری های اسنپ چت محسوب می شود.
قابلیت Status؛ تقلید جدید واتس اپ از اسنپ چت

قرار است این قابلیت که شباهت زیادی به استوری های اسنپ چت دارد و از روز جمعه گذشته کشف شده، Status نام بگیرد. در حال حاضر Status در تازه ترین نسخه بتای عمومی اپلیکیشن واتس اپ بر روی دستگاه های روت شده اندورید و یا جیل بریک شده iOS به صورت مخفی وجود دارد و افرادی که نسخه های بتای عمومی واتس اپ را تست می کنند، می توانند این ویژگی را پیدا کنند.

درست مانند استوری های اسنپ چت و اینستاگرام، استتوس واتس اپ هم به افراد این امکان را می دهد که چندین بار آن را در طول روز آپدیت کنند. هرکدام از آن ها برای مدت ۲۴ ساعت قابل مشاهده هستند و می توانند با هریک از مخاطبان شما در واتس اپ به اشتراک گذاشته شوند. در واقع انتخاب بازدیدکنندگان پست های شما دست خودتان است. این قابلیت جدید که با یک تب با نام Status مشخص است، دقیقاً در بین دو تب Chats و Calls قرار گرفته است.

ایده آن هم با وجود این که یک تقلید محسوب می شود، این است که به مردم فرصت به اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوها را در محیطی که هر روز در آن مشغول به چت هستند، می دهد. شما هم چنین می توانید با این امکان، عکس ها و ویدیوها را از گالری گوشیتان انتخاب کنید و روی آن ها نقاشی بکشید یا متن بنویسید. تمامی آپدیت های استتوسی دوستانتان هم در تب استتوس آن ها قابل مشاهده خواهد بود.

به نظر نمی رسد که این قابلیت به این زودی ها به نسخه اصلی و عمومی اپلیکیشن واتس اپ راه پیدا کند. حتی افرادی که نسخه های بتای عمومی واتس اپ را تست می کنند باید اول یک اپلیکیشن سوم شخص را دانلود کنند تا قابلیت استتوس را مشاهده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج