۴۲۲۹۱۹
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

ساخت سری جدید FIFA Street

سال‌ها پیش بود که کمپانی الکترونیک آرتز نسخه‌ای فرعی از سری بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال FIFA به نام FIFA Street را روانه بازار کرد. با این حال ظاهرا این شرکت قصد احیا این بازی را دارد و اگر خوش‌شانس باشیم، می‌توانیم فوتبال خیابانی را با طعم نسل هشتم بچشیم.

وب سایت تک شات: سال‌ها پیش بود که کمپانی الکترونیک آرتز نسخه‌ای فرعی از سری بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال FIFA به نام FIFA Street را روانه بازار کرد. با این حال ظاهرا این شرکت قصد احیا این بازی را دارد و اگر خوش‌شانس باشیم، می‌توانیم فوتبال خیابانی را با طعم نسل هشتم بچشیم.
ساخت سری جدید FIFA Street

اولین نسخه از سری FIFA Street در سال ۲۰۰۵ میلادی برای پلتفرم‌های نسل ششم مانند پلی‌استیشن ۲، ایکس‌باکس و گیم‌کیوب عرضه شد که مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفت. آخرین نسخه از این سری هم درست ۴ سال پیش، با نام FIFA Street ۴ برای پلتفرم‌های نسل هفتمی منتشر شد که آن هم یک بازی استاندارد برشمرده شد و استقبال خوبی هم از آن صورت گرفت. حال سال‌ها است که خبری از این مجموعه نیست و احتمالا بسیاری دوست دارند تا باز هم طعم فوتبال خیابانی و گل‌کوچیک را در نسل هشتم کنسول‌ها بچشند.

به تازگی فری‌استایلر معروف، استیو الیاس تصویری در پروفایل اینستاگرام خود منتشر کرده که او را در پوشش لباس‌های موشن کپچر در یکی از استودیوهای EA Sports نشان می‌دهد. او در توضیحات عکس این سوال را پرسیده که: «کیا یه FIFA Street دیگه می‌خوان ببینن؟».

ساخت سری جدید FIFA Street

با اینکه نمی‌توان به طور کامل به این عکس و اظهارات الیاس استناد کرد، اما حضور او در یک چنین جایی و البته حرفه‌ی وی، می‌تواند این امید را ایجاد کند که الکترونیک آرتز در پی ساخت بازی FIFA Street است.

بازی FIFA Street به خاطر سبک خیابانی، آرکیدتر و نوستالژی که دارد، نزد مخاطبانش بسیار محبوب بوده و الکترونیک آرتز حالا می‌تواند از این فرصت استفاده کند تا با یک حرکت جدید و انتشار نسخه‌ی جدیدی از این سری، بسیاری از هواداران خود را خوشحال کند.

نظر شما در مورد احتمال معرفی بازی FIFA Street چیست؟ آیا شما هم دوست دارید تا دوباره به خیابان بیایید و گل کوچیک بزنید؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج