۴۶۲۲۳۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

گوشی Galaxy S۸ سامسونگ لو رفت

چندی پیش شرکت سامسونگ دیسپلی، دو ویدیو منتشر کرد کرد که در آنها از قابلیت‌ها و کیفیت پنل‌های جدید آمولد گفته می‌شد اما گوشی هوشمندی که برای این ویدئوها استفاده شده است، شباهت بسیار زیادی به گوشی سامسونگ Galaxy S۸ دارد.

وب سایت جی اس ام - مهدی فوقی: چندی پیش شرکت سامسونگ دیسپلی، دو ویدیو منتشر کرد کرد که در آنها از قابلیت‌ها و کیفیت پنل‌های جدید آمولد گفته می‌شد اما گوشی هوشمندی که برای این ویدئوها استفاده شده است، شباهت بسیار زیادی به گوشی سامسونگ Galaxy S۸ دارد.
گوشی Galaxy S8 سامسونگ لو رفت

ویدیویی از بخش تولید نمایشگرهای شرکت سامسونگ الکترونیکس یعنی سامسونگ دیسپلی با زبان کره‌ای به صورت رسمی منتشر شده است که در آن به معرفی کیفیت و قابلیت‌های نسل جدیدی پنل‌های آمولد تولید شده توسط سامسونگ پرداخته می‌شود. این پنل‌های جدید کیفیت و شفافیت بسیار بالایی دارند اما جالب ترین نکته در مورد ویدوها ی منتشر شده، استفاده از یک موبایل با شباهتی بسیار زیاد به Galaxy S۸ است.

همانطور که می‌دانید گوشی بعدی خانواده کهکشانی شرکت سامسونگ، گلکسی Galaxy S۸ است و این روزها شایعات و اخبار زیادی را به خود اختصاص داده است. طبق رندرهای گرافیکی جدید و تصاویری واقعی که منتسب به این اسمارت فون منتشر شده است، باید گفت که در ویدئو منتشر شده موبایل گلکسی اس ۸ توسط سامسونگ دیسپلی استفاده شده است و باید انتظار یک صفحه نمایش خیره کننده و درجه یک را در گلکسی اس ۸ داشته باشیم.

در ویدئویی که مشاهده می‌کنید، نسل جدید صفحه نمایش‌های آمولد شرکت سامسونگ با نمایشگرهای معمولی مقایسه می‌شود. در این ویدیو صفحه نمایش نسل جدید شرکت سامسونگ دیسپلی بسیار قدرتمند است و در یک موبایل هوشمند استفاده شده است که احتمالا همان گلکسی اس ۸ است. در هر صورت حرکت سامسونگ دیسپلی احتمالا یک حرکت عمدی است تا نشان دهد گلکسی اس ۸ بهترین است و نگاه‌ها را به سمت طراحی خیره کننده و سخت افزار آن جذب کند.

لازم به ذکر است که تا قبل از انتشار این ویدئوها شاهد گزارشات و اخباری مبنی بر استفاده از یک نمایشگر تخت که دارای لبه‌های خمیده با انحنای بیشتر تا پشت دیوایس است در گلکسی اس ۸ بودیم. در واقع انحنای بخش اج صفحه نسبت به گوشی گلکسی اس ۷ بسیار بیشتر خواهد بود که احتمالا تجربه بهتری را برای کاربرانی رقم خواهد زد که به صفحه اج علاقه زیادی دارند.

در هر صورت باید تا ۲۶ فوریه مصادف با ۸ اسفند ماه صبر کرد و ببنیم آیا گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ در کنگره جهانی موبایل در بارسلون رونمایی خواهد شد یا رونمایی از آن طبق شایعات قبلی به فروردین ماه موکول خواهد شد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
گوشی Galaxy S8 سامسونگ لو رفت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج