جاباما
۴۶۵۳۲۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تریلر دوم فیلم Logan منتشر شد

چندی پیش وعده داده شد که در این هفته تریلر جدیدی از فیلم Logan «لوگان» منتشر خواهد شد. اکنون زمان انتشار این تریلر زیبا فرا رسیده است.

وب سایت سینما گیمفا: چندی پیش وعده داده شد که در این هفته تریلر جدیدی از فیلم Logan «لوگان» منتشر خواهد شد. اکنون زمان انتشار این تریلر زیبا فرا رسیده است.

سال ۲۰۰۰ میلادی بود که شرکت کمپانی فاکس قرن بیستم تصمیم گرفت فیلمی را با نام X-Men «مردان ایکس» منتشر کند و هیو جکمن هم در نقش یکی از قهرمانان کمیک‌بوک‌ها یعنی ولورین ایفای نقش کرد. با توجه به این که جهان و دنیای فیلم‌های X-Men «مردان ایکس» گسترش یافت، ولورین فیلمی جدا برای خود پیدا کرد. البته هیوجکمن در دنباله‌ی فیلم مردان ایکس هم حضور یافت. اکنون به نظر می‌رسد که به پایان کار هیوجکمن در نقش ولورین نزدیک می‌شویم. او در گذشته گفته بود که با انتشار فیلم Logan «لوگان» ساخته‌ی جیمز منگولد (James Mangold) به کار خود در نقش آفرینی این شخصیت پایان می‌دهد.

هیو جکمن و جیمز منگولد در این چند روز اخیر عکس‌های متفاوتی از فیلم‌ منتشر کردند تا هیجان طرفداران این سری و دیگر مخاطبان همچنان حفظ شود. اکنون نوبت به دومین تریلر رسمی این فیلم رسیده است. در گذشته مشخص شد که در این فیلم دختر کلون شده‌ی ولورین یعنی لاورا (Laura) یا همان X-۲۳ حضور خواهد داشت. در این تریلر، بیش‌تر X-۲۳ را خواهید دید و با ویژگی‌های او آشنا خواهید شد. همکاری و ماجرای لوگان و X-۲۳ قطعاً دیدنی و هیجان‌انگیز خواهد بود. شما می‌توانید تریلر جدید این عنوان را در پایین مشاهده کنید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تریلر دوم فیلم Logan منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج