۴۸۱۱۰۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

Stories احتمالا به واتس اپ نیز اضافه خواهد شد

یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های اسنپ چت Stories نام دارد، ویدیو کلیپ‌های کوتاهی که توسط کاربران این شبکه آپلود می‌شوند. این قابلیت به تازگی آنچنان جذاب است که سایر شرکت‌ها نیز آن را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند.

وب سایت تک شات: یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های اسنپ چت Stories نام دارد، ویدیو کلیپ‌های کوتاهی که توسط کاربران این شبکه آپلود می‌شوند. این قابلیت به تازگی آنچنان جذاب است که سایر شرکت‌ها نیز آن را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند. مدتی پیش شاهد اضافه شدن Stories به اینستاگرام و فیس بوک بودیم و اکنون مطابق با اخبار منتشر شده نوبت به واتس اپ رسیده است.
Stories احتمالا به واتس اپ نیز اضافه خواهد شد

باید بدانید که هر دو سرویس اینستاگرام و واتس اپ به شرکت فیس بوک تعلق دارند، به این ترتیب چندان جای تعجب نیست که فیس بوک بخواهد قابلیت‌های یکسانی را در اختیار کاربران هر دو سرویس خود قرار دهد. مطابق با توییت جدید @WABetalnfo این قابلیت در آخرین نسخه بتای واتس اپ برای پلتفرم iOS مشاهده شده است، البته هیچ تضمینی نیست که در نسخه نهایی که برای عموم کاربران عرضه خواهد شد نیز شاهد این قابلیت باشیم.

هنوز اطلاعاتی درباره نحوه کارکرد Stories در واتس اپ موجود نیست و نمی‌دانیم که این داستان‌ها به حساب کاربری اینستاگرام یا فیس بوک کاربران لینک خواهند شد یا اینکه آنها باید ویدیوهایی جدیدی را به صورت اختصاصی برای واتس اپ درست کنند.
با توجه به اینکه بر خلاف اینستاگرام و فیس بوک، اپلیکیشن واتس اپ یک شبکه اجتماعی نیست، اضافه شدن Stories به آن جالب خواهد بود زیرا تنها مخاطبان افراد می‌توانند داستان‌های آنها را مشاهده کنند در حالی که در اینستاگرام افراد می‌توانند مطابق با علایق خود پیج افراد مختلف را فالو کرده و ویدیوهای Stories آنها را مشاهده کنند.

در هر حال همانطور که گفتیم هنوز مشخص نیست که Stories به صورت قطعی به نسخه نهایی اینستاگرام اضافه خواهد شد یا نه و ممکن است تا عرضه آن برای عموم کاربران مدت زمان زیادی باقی مانده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج