جاباما
۵۰۷۳۶۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازی Dishonored ۲ را رایگان تجربه کنید

بزودی کمپانی بتسدا با همکاری استودیوی آرکاین نسخه دموی بازی Dishonored ۲ را به صورت رایگان در اختیار طرفداران و بازی بازان قرار می دهد.

وب سایت کلیک: بزودی کمپانی بتسدا با همکاری استودیوی آرکاین نسخه دموی بازی Dishonored ۲ را به صورت رایگان در اختیار طرفداران و بازی بازان قرار می دهد. این نسخه رایگان امکان دسترسی به سه مرحله و ماموریت ابتدایی بازی را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد تا علاقه مندان در صورت رضایت از سبک و گیم پلی بازی، نسخه کامل و نهایی آن را از طریق فروشگاه های استیم، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو خریداری کنند.
بازی Dishonored 2 را رایگان تجربه کنید

چندی پیش کمپانی بتسدا به صورت رسمی از انتشار نسخه دمو و رایگان بازی Dishonored ۲ خبر داد. بنا به گفته های این شرکت، بزودی بازیکنان به صورت کامل به سه مرحله ابتدایی بازی دیس آنر ۲ دسترسی خواهند داشت. اجازه دسترسی به سه ماموریت ابتدایی بازی، قطعا به نفع بازیکنان و سازندگان خواهد بود چرا که در این سه ماموریت، بازیکنان با داستان، محیط و گیم پلی بازی بیشتر از گذشته آشنا می شوند و در صورت علاقه به ادامه بازی، نسبت به خرید نسخه کامل اقدام خواهند کرد. خوشبختانه کمپانی بتسدا هیچ محدودیتی را در این سه ماموریت ابتدایی بازی در نظر نگرفته است و شما می توانید در نقش دو شخصیت (کاراکتر) امیلی و کورو به تجربه بازی Dishonored ۲ بپردازید.

شایان به ذکر است این نسخه رایگان از تاریخ ۶ آوریل امسال مصادف با پنج شنبه ۱۷ فروردین ماه سال ۹۵ برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی عرضه می شود. بنابراین برای تجربه رایگان بازی Dishonored ۲، در روز پنج شنبه این هفته به فروشگاه های استیم، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو مراجعه و این عنوان پرطرفدار را دریافت و تجربه کنید.
بازی Dishonored 2 را رایگان تجربه کنید

همچنین درصورتی که پس از طی سه ماموریت ابتدایی بازی Dishonored 2، قصد خرید نسخه کامل آن را داشته باشید، نگران شروع مجدد بازی و طی ماموریت های تکراری آن نباشید! بنا به گفته سازندگان در صورت خرید نسخه کامل بازی، تمامی اطلاعات، آیتم ها، پیشرفت ها و امتیازات بازیکنان از نسخه دمو به نسخه کامل قابل انتقال می باشد.

بازی زیبای Dishonored 2 در تاریخ ۱۱ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۶ (مصادف با ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۹۵) برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز توسط کمپانی بتسدا منتشر شد. با اینکه کمپانی بتسدا قابلیت ها و ایده های جدیدی را در نسخه دوم این مجموعه به وجود آورد اما بازی Dishonored 2 هرگز نتوانست به موفقیت نسخه پیشین خود دست یابد. همان طور که اطلاع دارید، نسخه اول Dishonored در بسیاری از مراسم های انتخاب عناوین برتر به عنوان نامزد انتخاب شد. همچنین در مراسم بفتا سال ۲۰۱۳ لقب بهترین بازی سال، در مراسم VGX Award و Satellite Award سال ۲۰۱۲، لقب بهترین بازی اکشن و ماجراجویی سال را از آن خود کرد. گفتنی است نسخه دوم بازی دیس آنر در بسیاری از رویدادهای گیم به عنوان نازمزد انتخاب شده بود اما تنها در مراسم The Game Award و در بخش بهترین بازی اکشن و ماجراجویی سال افتخار کسب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج