جاباما
۵۲۸۹۷۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

Need For Speed جدید رسما تایید شد

به تازگی استودیوی بازی سازی گوست گیمز انتشار نسخه جدید بازی Need For Speed در سال میلادی جاری را تایید کرد. ساعاتی پیش این استودیو با بروز رسانی وب سایت شخصی خود، جزئیات اندکی در خصوص نسخه بعدی پرطرفدار نید فور اسپید به اشتراک گذاشت.

وب سایت کلیک: به تازگی استودیوی بازی سازی گوست گیمز انتشار نسخه جدید بازی Need For Speed در سال میلادی جاری را تایید کرد. ساعاتی پیش این استودیو با بروز رسانی وب سایت شخصی خود، جزئیات اندکی در خصوص نسخه بعدی پرطرفدار نید فور اسپید به اشتراک گذاشت.
Need For Speed جدید رسما تایید شد

همان طور که اطلاع دارید کمپانی الکترونیک آرتز در اواسط زمان انتشار آخرین نسخه از مجموعه نید فور اسپید به صورت رسمی اعلام کرد که روند ساخت و توسعه این سری تغییر یافته و در هر سال شاهد انتشار نسخه جدیدی از بازی نخواهیم بود و سازندگان مدت زمان بیشتری را برای توسعه و ساخت دنباله بازی صرف خواهند کرد. از این رو، در ماه مارس سال گذشته شرکت الکترونیک آرتز تاریخ عرضه بازی نید فور اسپید جدید را اواخر سال میلادی ۲۰۱۷ مشخص کرد. حال چندی پیش در وب سایت رسمی استودیوی گوست گیمز (Ghost Games) اطلاعات اندکی از نسخه جدید این مجموعه با بازی بازان و طرفداران به اشتراک گذاشته شد.

استودیوی گاست گیمز و کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رسمی عرضه بازی Need For Speed جدید در اواخر سال میلادی ۲۰۱۷ را تایید کردند. پست جدید بلاگ این استودیو از وجود رقابت ها و تعقیب و گریز‌های هیجان‌ انگیز پلیسی و امکان شخصی سازی کامل وسیله نقلیه در نسخه جدید بازی نید فور اسپید خبر می دهد. همچنین گوست گیمز ادعا می کند جهان بازی نید فور اسپید را بسیار زیبا خلق خواهد کرد تا بازیکنان علاوه بر شخصی سازی ماشین خود، در محیط ها و مکان های مختلف و متنوعی از جمله جاده های خاکی (آفرود)، جاده های آسفالت و… با یکدیگر به رقابت بپردازند.

اگر نسخه قبلی این مجموعه را تجربه کرده باشید، حتما می دانید که سازندگان به منظور حفظ امنیت قانون کپی رایت بازی و همچنین افزایش هیجان بازی، سیاست های خود را تغییر دادند و تنها بر روی ساخت بخش چند نفره بازی تمرکز کردند به طوری که این عنوان از بخش تک نفره (آفلاین) محروم بود و بازی بازان برای تجربه آن، باید به اینترنت متصل می شدند. به نظر می رسد استودیوی گوست گیمز و شرکت الکترونیک آرتز به این نتیجه رسیدند که عدم وجود بخش تک نفره در این مجموعه لطمه بزرگی به محبوبیت آن وارد می کند. از این رو تصمیم گرفتند که اشتباه خود را مجددا تکرار نکنند و بخش تک نفره (آفلاین) را به بازی جدید نید فور اسپید اضافه کنند. بنابرای این عنوان ویدیویی شامل دو بخش تک نفره (آفلاین) و چند نفره (آنلاین) می باشد که در بخش تک نفره امکان توقف در بازی وجود دارد.
Need For Speed جدید رسما تایید شد

هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی مشخص نیست و سازندگان تنها از انتشار بازی در اواخر امسال (میلادی) سخن گفتند. به علاوه هنوز مطلع نیستیم که این بازی بر روی کدام پلتفرم ها عرضه خواهد شد. بنا به گذشته و سنت های این مجموعه، پیش بینی می کنیم که عنوان جدید Need For Speed در ماه نوامبر امسال بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی عرضه شود. از آنجا که پروژه ایکس باکس اسکورپیو نیز در اواخر سال میلادی جاری روانه بازار می شود، استودیوی گوست گیمز توجه ویژه بر روی ساخت بازی بر روی این کنسول می کند و گویا شاهد تفاوت کیفیت و نرخ فریم در میان دو کنسول جدید میان نسلی (Xbox Scorpio و PlayStation Pro) و نسل هشتمی ها خواهیم بود.

متاسفانه طرفداران این فرانچایز برای مشاهده ویدیوها و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی، باید کمی بیشتر صبر کنند چرا که گوست گیمز اعلام کرده که این عنوان ویدیویی در کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز در رویداد E3 امسال، حضور پیدا خواهد کرد و در طول آن، جزئیات بیشتری از بازی منتشر خواهد شد.

شایان به ذکر است شرکت الکترونیک آرتز به صورت رسمی حضور خود در مراسم بزرگ E3 امسال را تایید کرده است. این شرکت در بیانیه ای تاریخ زمان برگزاری کنفرانس EA Play را ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شب روز شنبه ۲۰ خرداد ماه سال ۹۶ (مصادف با ۱۰ ژوئن) اعلام کرد. پیش بینی می شود در طول این کنفرانس ضمن انتشار اطلاعات و ویدیوهای بیشتر از عناوین ویدیویی نید فور اسپید، استار وارز بتل فرانت ۲ و…، از نسخه جدید فرانچایز پرطرفدار FIFA یعنی فیفا ۱۸ نیز رونمایی شود. رسانه کلیک تمامی کنفرانس های رویداد E3 را به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر از عناوین جدید، همراه ما بمانید…

آخرین نسخه از این مجموعه با نام Need for Speed در تاریخ ۵ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۵ برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) منتشر شد. متاسفانه عملکرد بازی در کنسول های بازی و پلتفرم پی سی چندان رضایت بخش نبود و شاهد نقدهای انتشار منفی زیادی از سوی منتقدان و طرفداران بازی بودیم. اگرچه برخی از بازی بازان معتقد هستند که استودیوی گوست گیمز به خوبی از پس ساخت مجموعه نید فور اسپید برنمی آید و این استودیو باعث می شود که سالانه از محبوبیت این فرانچایز کاسته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج