۵۲۹۷۹۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سامسونگ با Gear VR رکورد می‌زند

سامسونگ از جمله شرکت‌هایی است که هدست Gear VR را برای گوشی‌های پرچم‌دار خودش راهی بازار کرده. امروز مشخص شد که این شرکت تنها در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۷۸۲ هزار دستگاه هدست واقعیت مجازی Gear VR فروخته است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: هدست‌های واقعیت مجازی متعددی در بازار وجود دارند که هر کدام قیمت و کیفیت متفاوتی دارند. از هدست‌های گران قیمتی مثل HTC Vive و Oculus Rift گرفته تا هدست‌های ارزان قیمتی که روی موبایل قرار میگیرند. سامسونگ از جمله شرکت‌هایی است که هدست Gear VR را برای گوشی‌های پرچم‌دار خودش راهی بازار کرده. امروز مشخص شد که این شرکت تنها در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۷۸۲ هزار دستگاه هدست واقعیت مجازی Gear VR فروخته است.

سامسونگ با Gear VR رکورد می‌زند

این آمار نشان می‌دهد که هدست واقعیت مجازی این شرکت محبوب‌ترین محصول بازار در این حوزه به حساب می‌آید. دومین هدست واقعیت مجازی بازار هم PlayStation VR است. براساس اطلاعات منتشر شده سونی نزدیک به ۳۷۵ هزار دستگاه PS VR راهی بازار کرده است. در مکان بعدی هم HTC Vive حضور دارد که ۹۵ هزار دستگاه فروش داشت و در آخر هم هدست واقعیت مجازی Oculus Rift با فروش ۶۴ هزار دستگاه دیده می‌شود.

البته از آنجایی که Gear VR‌ با موبایل استفاده می‌شود و قیمت ارزان‌تری هم دارد، استقبال از آن طبیعی بود. پیش بینی می‌شود که سامسونگ تا پایان سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۶٫۷ میلیون هدست بفروشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج