۵۳۳۵۵۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

فراتر از جاده‌ها The Crew ۲ رسما معرفی شد

سرانجام سکوت کمپانی یوبی سافت شکسته شد و این شرکت پس از اعلام تاریخ و زمان رسمی و دقیق برگزاری کنفرانس E۳ ۲۰۱۷، بازی The Crew ۲ را رسما معرفی کرد.

وب سایت کلیک: سرانجام سکوت کمپانی یوبی سافت شکسته شد و این شرکت پس از اعلام تاریخ و زمان رسمی و دقیق برگزاری کنفرانس E۳ ۲۰۱۷، بازی The Crew ۲ را رسما معرفی کرد. دقایقی پیش این کمپانی فرانسوی جزئیات جدیدی از گزارش مالی امسال خود ارائه کرد که در آن شاهد حضور نسخه دوم بازی The Crew هستیم.
فراتر از جاده‌ها
The Crew 2 رسما معرفی شد

کمتر از یک ماه به برگزاری مراسم E۳ ۲۰۱۷ زمان باقی مانده که سرانجام کمپانی فرانسوی یوبی سافت از برنامه های پیش روی خود سخن گفت. این شرکت پس از برگزاری جلسه مالی، گزارش مالی سال میلادی جاری را از طریق شبکه اجتماعی بزرگ توییتر با طرفداران خود به اشتراک گذاشت که در پی آن، بازی مورد انتظار The Crew ۲ با شعار "فراتر از جاده ها" رسما معرفی شد.

در گزارش مالی یوبی سافت عناوینی همچون The Crew ۲، نسخه جدید بازی اساسین کرید و فار کرای ۵ نیز دیده می شوند که این عناوین ویدیویی نهایتا تا پایان سال مالی شرکت (۱۱ فروردین ماه سال ۹۷) منتشر خواهند شد. همچنین، دقایقی پیش مسئولین انجمن بازی The Crew پست جدیدی تحت عنوان رونمایی از نسخه دوم بازی ایجاد کردند که در آن تنها حضور لوگوی بازی به همراه جمله "فراتر از جاده ها" مشاهده می شود.

در حال حاضر کمپانی یوبی سافت بازی The Crew را تایید کرده و متاسفانه اطلاعات و جزئیات بیشتری از گیم پلی، محیط، ماشین ها، تاریخ انتشار و… بازی منتشر نکرده است. بدون شک، کنفرانس اختصاصی شرکت یوبی سافت در مراسم E۳ ۲۰۱۷، زمان و فرصت خوبی برای نمایش بازی The Crew ۲ و انتشار جزئیات بیشتر از آن خواهد بود. بنابراین تا ۲۳ خرداد صبر کنید…

شایان به ذکر است کمپانی فرانسوی یوبی سافت ضمن رونمایی از بازی The Crew ۲، زمان دقیق برگزاری کنفرانس مراسم E۳ امسال را مشخص کرد. بر اساس آخرین بیانیه، یوبی سافت در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد (به وقت ایران) روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۹۶ (ساعت ۱ بعد از ظهر روز ۱۲ ژوئن به وقت ایالات متحده آمریکا) کنفرانس رسمی خود را در شهر لس آنجلس برگزار خواهد کرد.
فراتر از جاده‌ها
The Crew 2 رسما معرفی شد

در ماه نوامبر سال میلادی جاری گذشته کمپانی یوبی سافت از حضور بیش از ۱۰ میلیون بازیکن در دنیای بازی The Crew خبر داد. هفته گذشته کارگردان این مجموعه آمار جدیدی از تعداد ثبت نام کنندگان بازی تا اواخر ماه آوریل ارائه نمود. ایشان مدعی شد که تا اواخر ماه آوریل سال ۲۰۱۷، بیش از ۱۲ میلیون بازیکن در بازی The Crew ثبت نام کردند و جامعه بازی روز به روز در حال افزایش می باشد. پس از انتشار این گزارش، باید به عرضه نسخه دوم این سری شک می کردیم چرا که کمپانی یوبی سافت پس از دستیابی به چنین موفقیتی، هرگز به منفعت و سود خود پایان نمی دهد.

رقابت بین عناوین ویدیویی ماشینی و مسابقه ای امسال به اوج خود خواهد رسید. همان طور که مطالعه کردید، کمپانی یوبی سافت به صورت رسمی از نسخه جدید بازی The Crew رونمایی کرد که به احتمال زیاد، این بازی در اواخر سال میلادی جاری عرضه شود. در طرفی دیگر، کمپانی الکترونیک آرتز با همکاری استودیوی گوست گیمز در حال ساخت نسخه جدید مجموعه Need for Speed هستند که بر اساس گزارش مالی اخیر این شرکت، بازی جدید سری نید فور اسپید در اواخر امسال به دست علاقه مندان و طرفداران خواهد رسید. چندی پیش کمپانی EA به صورت رسمی از بازی جدید نید فور اسپید رونمایی کرد.

بازی پرطرفدار The Crew برای اولین بار در طول کنفرانس یوبی سافت در نمایشگاه E۳ سال میلادی ۲۰۱۴ رونمایی شد. سپس این عنوان در روز ۲ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۴ (مصادف با ۱۱ آذر ماه سال ۹۳) بر روی چهار پلتفرم ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر شد. در اوایل انتشار بازی، وسعت بی نظیر جهان بازی مورد توجه همگان قرار گرفت اما بازی بازان از همان ابتدا با مشکلات اتصال به سرور بازی دست و پنجه نرم کردند که همین امر بهانه خوبی برای دریافت نمرات نسبتا نامناسب از سوی کاربران و منتقدان شد.
خوشبختانه پشتیبانی سازندگان از این عنوان ستودنی است چرا که پس از گذشت چند از انتشار بازی، همچنان بسته های الحاقی و بروز رسانی های متعددی به منظور بهبود عملکرد بازی و افزایش جذابیت آن منتشر می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج